MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Eind dit jaar gaat de naald erin krijg ik eindelijk een chest en de respect van kameel waar ik zo naar hunker muller

Ach nee man, iemand hoeft niet buff te zijn om mijn respect te verdienen.
irl ben ik poeslief tegen mensen die mij respectvol behandelen, maar ook een a**hole to the fullest indien dit niet zo is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Mijn beste maatjes trainen niet eens :roflol:

Eind dit jaar gaat de naald erin krijg ik eindelijk een chest en de respect van kameel waar ik zo naar hunker muller
Zou je niet eerst gewoon eens fatsoenlijk gaan trainen en eten dan?

En een beetje plagen mag toch op dit forum?

Ach nee man, iemand hoeft niet buff te zijn om mijn respect te verdienen.
En van wie ook? Paar skinny sukkeltjes in de gym, want die zijn de enige die je dan gaan ''respecteren'' omdat ze bang zijn.

Als @DeeJay1 ooit een baan krijgt, dan komt hij er snel achter dat mensen hem daar niet zullen respecteren

Respect werkt wel en ik niet?

Maar dat mensen mij niet respecteren waar baseer jij dat op?

Sarcasme spat eraf alleen zie jij dat niet. :p
Sarcastisch of niet, we weten allebei dat er wel een soort kern van waarheid in je verhaal zit.

Ik baseer dat op het feit dat jij denkt dat alle mensen je per definitie gaan respecteren als je buff bent. Waarom moet je naar andere dingen grijpen om ''respect'' te krijgen, als je al denkt genoeg respect te krijgen?

Iedereen krijgt respect van mij ongeacht of ze nu buff zijn of als @Steks 120kg met straps deadliften. Ik ga dus geen aas gebruiken daarvoor train en eet ik niet hardcore genoeg en zoveel hou ik nou ook niet van bodybuilding. Als ik echt serieus was en dacht op die manier respect te krijgen van anderen dan had ik 6 jaar geleden ofzo wel een spuit erin gezet.

Kern van waarheid? Kerel ik bash mijzelf hier regelmatig op het forum over mijn fysiek. Als ik daar echt zo mee zit dan is dat wel het laatste wat ik zou doen.

En waarom zou ik het respect van iemand willen die ik totaal niet ken alleen van een forum ?

Iedereen krijgt respect van mij ongeacht of ze nu buff zijn of als @Steks 120kg met straps deadliften. Ik ga dus geen aas gebruiken daarvoor train en eet ik niet hardcore genoeg en zoveel hou ik nou ook niet van bodybuilding. Als ik echt serieus was en dacht op die manier respect te krijgen van anderen dan had ik 6 jaar geleden ofzo wel een spuit erin gezet.
Ik denk dat eerder dat je geen spuit zet omdat je: 1. niet durft of 2.geen geld voor hebt.

@Walnut had toch wel gelijk. Je zou toch denken dat jij vol zelfvertrouwen zit maar ondertussen mensen afzeiken om jezelf beter te voelen. En vele discussies bij jou gaan heel toevallig over zelfbeeld vertrouwen enzo :roflol: als je erover wilt praten?

@Walnut had toch wel gelijk. Je zou toch denken dat jij vol zelfvertrouwen zit maar ondertussen mensen afzeiken om jezelf beter te voelen. En vele discussies bij jou gaan heel toevallig over zelfbeeld vertrouwen enzo :roflol:
Ik vind juist als je zo defensief opstelt je onzeker overkomt. Als jij zeker weet dat dat geval is, dan doet mijn mening er toch niet doe?

Waarom denk je dat ik ben gaan liften/roiden. Moet het toch ergens voor compenseren. Ik dacht dat dat nu onderhand wel duidelijk was.

Ik vind juist als je zo defensief opstelt je onzeker overkomt. Als jij zeker weet dat dat geval is, dan doet mijn mening er toch niet doe?

Waarom denk je dat ik ben gaan liften/roiden. Moet het toch ergens voor compenseren. Ik dacht dat dat nu onderhand wel duidelijk was.
WickedComplicatedDromedary-size_restricted.gif

Maar fappen er nog meer mensen op hun eigen spiegelbeeld?

Nee maar even zorgen gein: ging me meer om het feit dat ik uit ervaring spreek dat niet iedereen je per definitie gaat respecteren als je buff bent. Zeker niet op werk etc.

Ook al was het sarcastisch. Veel mensen denken dit helaas wel.

Maar fappen er nog meer mensen op hun eigen spiegelbeeld?
Ik denk dat die fragiele armen van jou al afbreken als je alleen al denkt om te gaan fappen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven