MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee maar even zorgen gein: ging me meer om het feit dat ik uit ervaring spreek dat niet iedereen je per definitie gaat respecteren als je buff bent. Zeker niet op werk etc.
Als je te buff bent krijg je juist minder respect in heb een enkele collega die rond de FFMI van 25 zit, die worden niet heel serieus genomen. “Als je aan de anabolen zit ben je een domme pauper”.

Als je te buff bent krijg je juist minder respect in heb een enkele collega die rond de FFMI van 25 zit, die worden niet heel serieus genomen. “Als je aan de anabolen zit ben je een domme pauper”.
Precies waar ik op doelde. Respect≠angst.

BLM en al die andere onzin kunnen we klagen, maar ik krijg dagelijks met die shit te maken. Ik moet mijzelf ook twee keer zo hard bewijzen, omdat mensen je altijd met dat vooroordeel benaderen. En mij hoor je er ook niet over klagen. Ja, het is een bewuste keuze die ik zelf heb gemaakt, maar het is niet zo rooskleurig zoals sommige dyels verwachten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.826
Vroeger toen ik nog een slecht imago had werd ik gevreesd door de buurt, de mensen lieten mij met rust..ik dwong hun respect af. Nu besef ik dat dit inderdaad slechts angst was, angst voor klappen of dat ik een mes zou trekken oid. Ze lieten mij met rust maar het werd ook ongemakkelijk indien ik toenadering zocht. Ik ken het verschil tussen angst en respect wel. Vorige week in Dusseldorf zag je ook jongens schrikken en ruimte maken wanneer ik op ze afliep. Kijkt er iemand mij aan in de gym en ik kijk terug dan zie je ze heel vlug de andere kant opkijken, bang voor een confrontatie. Ik vind dit ergens wel grappig ofc, geeft je soms wel een machtig gevoel. Maar ik moet wel meer moeite doen om in contact te komen met mensen, het gaat vaak niet vanzelf. Wanneer ze mij eenmaal kennen dan is alles oke, ik ben best sympathiek tegen bepaalde mensen. Respect is belangrijk, zonder respect besta je niet. Is er geen respect dan heb ik nog liever dat ze angst hebben voor mij.

Ik vind “respect” de laatste tijd nogal een inhoudsloos begrip geworden. Men roept erover en verwacht het. Er lijken veel verschillende definities te bestaan van wat respect nou precies is. Dan ontstaan er weer ruzies want er is geen “respect”.

ik vind het allemaal maar respectloos.

Ik heb juist het omgekeerde, niemand is bang voor mij omdat ik dik ben en een serieuze babyface heb. Geen idee of ik wel "respect" krijg, probably ook niet XD

Vroeger toen ik nog een slecht imago had werd ik gevreesd door de buurt, de mensen lieten mij met rust..ik dwong hun respect af. Nu besef ik dat dit inderdaad slechts angst was, angst voor klappen of dat ik een mes zou trekken oid. Ze lieten mij met rust maar het werd ook ongemakkelijk indien ik toenadering zocht. Ik ken het verschil tussen angst en respect wel. Vorige week in Dusseldorf zag je ook jongens schrikken en ruimte maken wanneer ik op ze afliep. Kijkt er iemand mij aan in de gym en ik kijk terug dan zie je ze heel vlug de andere kant opkijken, bang voor een confrontatie. Ik vind dit ergens wel grappig ofc, geeft je soms wel een machtig gevoel. Maar ik moet wel meer moeite doen om in contact te komen met mensen, het gaat vaak niet vanzelf. Wanneer ze mij eenmaal kennen dan is alles oke, ik ben best sympathiek tegen bepaalde mensen. Respect is belangrijk, zonder respect besta je niet. Is er geen respect dan heb ik nog liever dat ze angst hebben voor mij.

Nu wil ik niet zeggen dat ik echt echt een imponerend fysiek heb. Ik leun meer naar het leanmass figure like, maar mijn kapsel en baard geeft blijkbaar toch een soort zelfde effect als wat jij bij mensen heb. Ik zie mensen ook altijd weg blikken wanneer ik terug kijk. Heeft misschien ook wel mee te maken dat mijn standaard blik niet echt "lief" is.

Ik zie overigens dat niet als respect.

Ik heb bijvoorbeeld voor niemand respect tot dat jij bewijst dat je dat verdient. Anders zou je toch voor iedereen respect hebben en wat betekend respect dan nog?

Ik was vroeger ook geen lieverdje, dus kon me hier wel in vinden. En in het andere overigens ook en daarom snap ik ook dat dat geen respect is maar angst.

In dat geval zou je wel respect krijgen van je ''matties'' als iemand je geen respect toont en je daar assertief op reageert. Of als je iets doet wat zij niet durven te doen.

Veel mensen verwarren angst met respect. Respect kun je niet afdwingen, die moet je verdienen.

Omdat het fijn is als mensen je niet testen en je gewoon in je waarde laten. Wat het leven een stuk aangenamer maakt.

• #2.836
Wat een homo gezeik

Nog getraind?

Zometeen bbq, alvast even opwarmen
Snapchat-552800727.jpg

Lekker man, ik had gister ook bbq. Zometeen ayce sushi

Wel een bier of 10 teveel op waardoor ik na het deadliften bijna dood ging vandaag maar goed. Beter zoals @Spambod elke avond met droge rijst en kip om 21:00 naar bed is meer hardcore weet je

• #2.839
Lekker man, ik had gister ook bbq. Zometeen ayce sushi

Wel een bier of 10 teveel op waardoor ik na het deadliften bijna dood ging vandaag maar goed. Beter zoals @Spambod elke avond met droge rijst en kip om 21:00 naar bed is meer hardcore weet je

Gewoon niet trainen en extra prikje zetten.

Fijn weekend man, 5/6 dagen per week gedragen is genoeg :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven