Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je je vriendin ook meegenomen?
Wat valt er te testen aan iemand waarbij je bij voorbaat al weet dat die niks voorstelt. Dit geldt overigens niet alleen voor mannen.
Het was ook geen serieuze opmerking van mij.Wat valt er te testen aan iemand waarbij je bij voorbaat al weet dat die niks voorstelt. Dit geldt overigens niet alleen voor mannen.
Komt er ook weer eentje praten hoor. Moet jij niet op paar kleuters gaan passen? Meneer de ''uitsmijter'''. Misschien moet je nog een even 50 pagina's schrijven over wat je meegemaakt hebt en hoe stoer je wel niet bent. Gesproken over eigendunkHebben er hier een paar een hoge dunk van zichzelf, ongelovelijk

Om te zien of hij wel voldoet aan de image die hij beweert te zijn.
Hoe voorkom je dit dan?
Wie zegt dat ik er waarde aan hecht? Ik geef alleen aan dat aangenamer is als dat niet gebeurd.waarom zou je waarde hechten aan het oordeel van een vreemde en waarom vind je het belangrijk om gerespecteerd te worden?
Waarom zou je dat moeten doen?
Misschien kan je zelf daar al veel winst pakken door niet iets te beweren of je een imago volr te houden.Om te zien of hij wel voldoet aan de image die hij beweert te zijn.
Gewoon negeren.
Misschien ben ik niet sociaal genoeg om me daar druk om te maken.Ik gebruik het verkeerde woord hier. Ik vind niet dat jij je moet bewijzen, maar het is iig wel prettig als je als mens wordt aangenomen en ze "normaal" met je omgaan.
Dus als mensen voor dat je bek open hebt getrokken al afkeer van je hebben om welke reden dan ook. Daar doelde ik naar.
Misschien ben ik niet sociaal genoeg om me daar druk om te maken.
Hoe kun je dit nou 100% weten zonder iemand eerst te kennen? Wie heeft het over een imago hoog houden? Gaat toch meer over het feit dat die andere dat denkt. Niet dat jij dat faked.Misschien kan je zelf daar al veel winst pakken door niet iets te beweren of je een imago volr te houden.
Gewoon negeren.
Als iemand je geen respect toont dan negeer je dat gewoon? Dat is juist hoe je geen respect krijgt.
Komt er ook weer eentje praten hoor. Moet jij niet op paar kleuters gaan passen? Meneer de ''uitsmijter'''. Misschien moet je nog een even 50 pagina's schrijven over wat je meegemaakt hebt en hoe stoer je wel niet bent. Gesproken over eigendunk![]()
Hoe kunnen mensen over je heen lopen als jíj het je niet interesseert wat ze doen en wat ze van je vinden?Maar als jij denkt dat dat niet belangrijk is en het prima vind dat over je heen wordt gelopen dan is dat toch ook prima. Even goede vrienden. Ik tolereer die shit iig niet
@Camelus heb je nog zieke trainingen gehad?En wat boeit het in vredesnaam of je wel of geen respect krijgt?
Maar als jij denkt dat dat niet belangrijk is en het prima vind dat over je heen wordt gelopen dan is dat toch ook prima. Even goede vrienden. Ik tolereer die shit iig niet
Er is maar één zielig element in dit verhaal en dat is jouw hoofd.Luister zielig element, er werdt gevraagd hoe ik aan mijn neus kwam, dat heb ik dus uitgelegt, niets met eigendunk te maken. Jij daarentegen denkt dat je heel wat bent. Omdat je gespiert bent?? Lol. Je hebt het brein van een kleuter met je opmerkingen over respekt. Nou niet gaan zeiken wanneer je over zoveel jaar bij de anabolenkliniek zit en anderen met je te doen hebben
Wat niet weet wat niet deert. Als jij daarmee kunt leven dan is dat toch prima.Hoe kunnen mensen over je heen lopen als jíj het je niet interesseert wat ze doen en wat ze van je vinden?
Hier heb ik al antwoord op gegeven.En wat boeit het in vredesnaam of je wel of geen respect krijgt?
Ja, dit OT geouwehoer is niet echt respectvol richting TS.Ik ga overigens weer ON TOPIC. Aardige vervuiling zo@Camelus heb je nog zieke trainingen gehad?