- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat dwingt wel respect af denk ik

Misschien ben ik niet sociaal genoeg om me daar druk om te maken.
Het was ook geen serieuze opmerking van mij.
Wel serieus is, waarom zou je iemand testen of je laten testen door iemand, waarom zou je waarde hechten aan het oordeel van een vreemde en waarom vind je het belangrijk om gerespecteerd te worden? Op een handje vol mensen na interesseert het me bar weinig wat mensen van mij vinden, ook positieve meningen over mij doen mij dan niet echt iets.
Met respect krijgen of gedist worden?Nee je hebt er gewoon minder ervaring mee en kan je er daardoor niet in vinden.
Ben momenteel ook bezig met een andere koopwoning en een vereiste is een garage waarbij genoeg ruimte heb voor een homegym en mijn motors![]()
Mijn “album” staat nog online en mijn contest log van vorig jaar ook. Kijk daar maar naar.Post eens een onherkenbare foto van je shape indien de mening van anderen je geen ruk interesseert?
Mijn “album” staat nog online en mijn contest log van vorig jaar ook. Kijk daar maar naar.
Ik heb geen kantoorbaan en jij begrijpt mij niet want je hebt mijn verleden niet meegemaakt.
Geen idee of ik het moeilijk of makkelijk heb gehad, ik ken alleen mijn eigen verleden en heb geen idee hoe ik dat moet plaatsen op de schaal van moeilijk naar makkelijk. Maar waarom is het dat alleen personen die het moeilijk hebben gehad zich kunnen verschuilen achter “Je zult hetgeen wat ik ervaar nooit kunnen begrijpen omdat je het gewoon niet meemaakt”.Nee ik ken je verleden niet, je hebt het zo moeilijk gehad wil je zeggen?
Dan ben ik toch wel benieuwd.foto's gevonden, die passen al bij het beeld van wat ik heb.

Geen idee of ik het moeilijk of makkelijk heb gehad, ik ken alleen mijn eigen verleden en heb geen idee hoe ik dat moet plaatsen op de schaal van moeilijk naar makkelijk. Maar waarom is het dat alleen personen die het moeilijk hebben gehad zich kunnen verschuilen achter “Je zult hetgeen wat ik ervaar nooit kunnen begrijpen omdat je het gewoon niet meemaakt”.