AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.861
Net een ak in mijn handen gehad :roflol:

Stelletje hommels

• #2.867
Het was ook geen serieuze opmerking van mij.

Wel serieus is, waarom zou je iemand testen of je laten testen door iemand, waarom zou je waarde hechten aan het oordeel van een vreemde en waarom vind je het belangrijk om gerespecteerd te worden? Op een handje vol mensen na interesseert het me bar weinig wat mensen van mij vinden, ook positieve meningen over mij doen mij dan niet echt iets.

Post eens een onherkenbare foto van je shape indien de mening van anderen je geen ruk interesseert?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #2.871
Ik heb geen kantoorbaan en jij begrijpt mij niet want je hebt mijn verleden niet meegemaakt.

• #2.876
Ik heb geen kantoorbaan en jij begrijpt mij niet want je hebt mijn verleden niet meegemaakt.

foto's gevonden, die passen al bij het beeld van wat ik heb.

Nee ik ken je verleden niet, je hebt het zo moeilijk gehad wil je zeggen?

Man als ze jou zien is het gewoon een random guy die geen indruk maakt. Wat weet jij nou.

Nee ik ken je verleden niet, je hebt het zo moeilijk gehad wil je zeggen?
Geen idee of ik het moeilijk of makkelijk heb gehad, ik ken alleen mijn eigen verleden en heb geen idee hoe ik dat moet plaatsen op de schaal van moeilijk naar makkelijk. Maar waarom is het dat alleen personen die het moeilijk hebben gehad zich kunnen verschuilen achter “Je zult hetgeen wat ik ervaar nooit kunnen begrijpen omdat je het gewoon niet meemaakt”.

• #2.879
Geen idee of ik het moeilijk of makkelijk heb gehad, ik ken alleen mijn eigen verleden en heb geen idee hoe ik dat moet plaatsen op de schaal van moeilijk naar makkelijk. Maar waarom is het dat alleen personen die het moeilijk hebben gehad zich kunnen verschuilen achter “Je zult hetgeen wat ik ervaar nooit kunnen begrijpen omdat je het gewoon niet meemaakt”.

Wat voor verschuilen, ik noem maar wat...hoe kan jij ooit weten hoe het is om een n*ger te zijn indien jij zo'n witte reet hebt? Ja je kan je er een voorstelling bij maken maar daar blijft het bij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven