Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Luister zielig element, er werdt gevraagd hoe ik aan mijn neus kwam, dat heb ik dus uitgelegt, niets met eigendunk te maken. Jij daarentegen denkt dat je heel wat bent. Omdat je gespiert bent?? Lol. Je hebt het brein van een kleuter met je opmerkingen over respekt. Nou niet gaan zeiken wanneer je over zoveel jaar bij de anabolenkliniek zit en anderen met je te doen hebben

Bully. Wat doe je uberhaupt in mijn log? Je zit te janken wanneer ik in jouw topic kom, laat mij daar bannen en dan blijf je mij hier opzoeken? Jij moet ook overal je neus insteken hè?

Wat voor verschuilen, ik noem maar wat...hoe kan jij ooit weten hoe het is om een n*ger te zijn indien jij zo'n witte reet hebt? Ja je kan je er een voorstelling bij maken maar daar blijft het bij.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen aangezien ik tot de blanke minderheid behoorde al mijn jaren op de basisschool.

• #2.885
Met indruk bedoel ik ook niet iemand imponeren. Maar dat snap je blijkbaar niet.

Ik ga even naar het strand en het hele topic hier escaleert helemaal uit de hand :popcorn:

Wil je mij niet uitschelden voor tata alsjeblieft? :BB_:

Je komt bij mij over als een typische tatta met spaghetti armpjes en kantoorbaantje. Je zult hetgeen wat ik ervaar nooit kunnen begrijpen omdat je het gewoon niet meemaakt.

Waarom ettaleer jij jou zelf als de eerste de beste randgroep jongere met een justitieel verleden.
Ik heb al eerder gezegd dat jij een goede coach/ trainer of jongeren werker kan worden. Er is altijd behoefte aan ervaringsdeskundigen die hun leven wel op orde hebben gekregen. En anderen de waarheid of in elk geval een waarheid kunnen vertellen.

Niet elke tatta is met een zilveren lepel in zijn mondje geboren. Ik ook niet. Maar ik zal sterven in vrijheid en met geld op de bank. Een overdosis heroïne op mijn 80 dacht ik zo :D de rest ken ik wel zo'n beetje.

Niemand ziet jou nu nog als dat mannetje van vroeger, dat is slechts jou eigen perceptie van een werkelijkheid.
Maak het verhaal iets mooier, laat stukjes weg, verzin er iets moois bij en gedraag je als een rijke vriendelijke tatta en het succes rolt je tegemoet :thumb:

• #2.894
Waarom ettaleer jij jou zelf als de eerste de beste randgroep jongere met een justitieel verleden.
Ik heb al eerder gezegd dat jij een goede coach/ trainer of jongeren werker kan worden. Er is altijd behoefte aan ervaringsdeskundigen die hun leven wel op orde hebben gekregen. En anderen de waarheid of in elk geval een waarheid kunnen vertellen.

Niet elke tatta is met een zilveren lepel in zijn mondje geboren. Ik ook niet. Maar ik zal sterven in vrijheid en met geld op de bank. Een overdosis heroïne op mijn 80 dacht ik zo :D de rest ken ik wel zo'n beetje.

Niemand ziet jou nu nog als dat mannetje van vroeger, dat is slechts jou eigen perceptie van een werkelijkheid.
Maak het verhaal iets mooier, laat stukjes weg, verzin er iets moois bij en gedraag je als een rijke vriendelijke tatta en het succes rolt je tegemoet :thumb:

Kerel was dat maar zo. Ik zei vandaag nog tegen mijn vriendin dat ik misschien mijn tattoo's wil laten laseren. Ik hou mijn haren bewust kort zodat ik niet meer die lange mocro krullen krijg. Je hebt geen idee van hoe mensen naar je kijken en op je reageren, daarvoor hoeven ze je verleden helemaal niet te kennen. Wel kan ik er zelf wat aan doen, initiatief tonen..de eerste zet maken...zelf gedag zeggen ipv afwachten en dan niets horen. Maarja, daar heb je ook niet altijd zin in.

Ik wil er wel bij vermelden dat ik jn Limburg woon. Het valt mij op dat ik in grote steden buiten LB dit heel anders ervaar.

Kerel was dat maar zo. Ik zei vandaag nog tegen mijn vriendin dat ik misschien mijn tattoo's wil laten laseren. Ik hou mijn haren bewust kort zodat ik niet meer die lange mocro krullen krijg. Je hebt geen idee van hoe mensen naar je kijken en op je reageren, daarvoor hoeven ze je verleden helemaal niet te kennen. Wel kan ik er zelf wat aan doen, initiatief tonen..de eerste zet maken...zelf gedag zeggen ipv afwachten en dan niets horen. Maarja, daar heb je ook niet altijd zin in.

Ik wil er wel bij vermelden dat ik jn Limburg woon. Het valt mij op dat ik in grote steden buiten LB dit heel anders ervaar.

Of dat zo is weet ik misschien gedraag jij je daar ook iets rustiger. Want waar je ook heengaat je komt jezelf en je eigen gebruiks aanwijzing elke keer weer tegen.

Je hebt wel een punt. Vooroordelen bestaan. En veel mensen hebben ze. Als je mensen leert kennen verdwijnen ze vaak wel weer.

Maar dat wil en kun je niet altijd. Dan is het best kut om op de eerste indruk beoordeeld te worden. Gebeurt iedereen, maar je staat wel 1-0 achter als je dan niet tot hetzelfde clubje behoort.

Overigens is Limburg sowieso wel lastig. Daar kunnen ze van elkaar horen welk dorp je komt. Word geen enkele buitenstaander zomaar geaccepteerd.

Of dat zo is weet ik misschien gedraag jij je daar ook iets rustiger. Want waar je ook heengaat je komt jezelf en je eigen gebruiks aanwijzing elke keer weer tegen.

Ik krijg het onbehagelijke gevoel dat de discriminatie die Camelus ervaart, weinig met hem als persoon te maken heeft, maar veel met vooroordelen van anderen.

• #2.899

Ja weetje het is gewoon fijn als je niet met een achterstand begint. Verpruts je het dan is het een ander verhaal. Ik merk al een aanzienlijk verschil wanneer ik geen opscheertje heb en lange krullen. Ik merk verschil wanneer ik mij anders kleed, dus geen shirtjes waar mijn armen eruit knallen, geen petje, geen sportschoentjes dat soort dingen. Je wordt gewoon in een hokje geplaatst en kleurtje hebben is daar ook geen voordeel bij. Anderzijds kan ik het mij wel voorstellen dat men niet snel zich op hun gemak voelt bij mij. Ik weet maar al te goed wat voor indruk ik achter kan laten. Daarom heb ik ook geduld en ik weet dat het allemaal wel los loopt zodra we een gesprek voeren. Maar toch, ik vind het vervelend.

We zijn allemaal bevooroordeeld en hebben een hele andere achtergrond en daardoor percepties en opvattingen, maar als ik kijk waar jij vandaan komt en hoe je nu je leven op orde hebt, huisje boompje beestje, een goede baan en toch geen dadbod, maar een serieuze fysiek, kan ik alleen maar respect hebben voor wat je hebt bereikt en hoe je nu je zaken op orde hebt en in het leven staat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven