Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Afgelopen nacht geen oog dicht gedaan, warm, een mug die ik maar niet te pakken kreeg en ik lag maar te draaien. Kleine twee uurtjes licht geslapen. Hoop niet dat het de tren is.

Ik ook geen oog dicht gedaan, en dat zónder tren.

#Kinderen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.982
Fucking massief man. Hoeveel test en tren zet je? Hoop voor je dat t niet de tren is :roflol:

Ja shape gaat hard nu. Ik zie mijzelf ook ronder worden.
Momenteel 500 test en 400 tren, nog vier weken en dan cruise... cruisedosis ben ik nog niet over uit...neig naar 250.

Koop een mobiele airco bij de Lidl 200 bitterballen maar doet zijn ding. :thumbs:

Vochtballon
IMG_20200719_173222_935.jpg
Echt gruwelijk man. Ook die chest is goed verbeterd zo te zien.

Denk dat ik binnenkort toch meer aan de tren moet 😂

Cruisen op 250 is toch vrij hoog? Natty hield je ook goed je massa vast. Is het dan niet verstandiger (gezonder) om te cruisen op 150 o.i.d.? Just my 2 cents.

44 cm? Op die pic lijken ze wel minimaal 47CM+

UP THE DOSE

Cruisen op 250 is toch vrij hoog? Natty hield je ook goed je massa vast. Is het dan niet verstandiger (gezonder) om te cruisen op 150 o.i.d.? Just my 2 cents.
250 is te hoog als je skinny bent inderdaad. 250mg is prima voor die size.

Wat is ''gezond''? Als je bloedwaarden in orde zijn? Ik cruise zelf op 300 en mijn bloedwaarden zijn perfect.

Die tren heeft jouw empathie ook flink om zeep geholpen zie ik wel 😂

MANLETS, WHEN WILL THEY LEARN??!! Nee fattoe Kameeltje alleen maar liefde hier :heart:
Buiten zijn lengte heeft hij wel een van de beste fysieken hier dus alleen maar respect :p

Op beetje decent size heb je toch wel gauw 2,5-3 mg/kg lichaamsgewicht nodig om massa vast te houden.

250 is te hoog als je skinny bent inderdaad. 250mg is prima voor die size.

Wat is ''gezond''? Als je bloedwaarden in orde zijn? Ik cruise zelf op 300 en mijn bloedwaarden zijn perfect.
Ik denk ook dat 250 mg niet té hoog is voor zijn fysiek. Zeker niet. Ik vraag mij alleen af (en in die zin was de vraag prikkelend bedoeld) of waarom je 250 mg zou zetten in een cruise als 150 mg ook voldoende zou zijn. 150 mg zou nog steeds hoger zijn dan je natuurlijke test productie en hij heeft bewezen natty zijn massa gewoon vast te kunnen houden. We praten immers over een herstelperiode en minder AAS is op de lange termijn gezonder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.998
Jullie zijn respectloos, door jullie wil ik terug naar de tijd van new rocks & buffalo's. En het is bijna 1.70 ja!

Ik denk ook dat 250 mg niet té hoog is voor zijn fysiek. Zeker niet. Ik vraag mij alleen af (en in die zin was de vraag prikkelend bedoeld) of waarom je 250 mg zou zetten in een cruise als 150 mg ook voldoende zou zijn. 150 mg zou nog steeds hoger zijn dan je natuurlijke test productie en hij heeft bewezen natty zijn massa gewoon vast te kunnen houden. We praten immers over een herstelperiode en minder AAS is op de lange termijn gezonder.
Hoe weet je dat 150 mg voldoende voor hem is? Wellicht voelt hij zich mentaal ook beter op 250 mg.

hij heeft bewezen natty zijn massa gewoon vast te kunnen houden.
Ik kan zijn off pics niet voor de geest halen, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat ook lijkt om dat als je off gaat te maken krijgt met een veel hoger vet percentage.

Ja maar, dat kun je toch niet vergelijken met de mass die je normaal gesproken zou vasthouden op 250 test-e. Ik kan je garanderen dat er aan aanzienlijk verschil is tussen 150-250 mg als je biggier bent.

Als je bloedwaarden nog prima zijn op 250 mg, waarom niet?

Jij bent zelf natty of?

Hoe weet je dat 150 mg voldoende voor hem is? Wellicht voelt hij zich mentaal ook beter op 250 mg.

Ik kan zijn off pics niet voor de geest halen, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat ook lijkt om dat als je off gaat te maken krijgt met een veel hoger vet percentage.

Ja maar, dat kun je toch niet vergelijken met de mass die je normaal gesproken zou vasthouden op 250 test-e. Ik kan je garanderen dat er aan aanzienlijk verschil is tussen 150-250 mg als je biggier bent.

Als je bloedwaarden nog prima zijn op 250 mg, waarom niet?

Jij bent zelf natty of?
Dat weet ik niet of 150 mg voldoende is of niet. Ik dacht dat hij zelf ook weleens heeft gezegd dat hij in zijn natty periode nog is gegroeid. Zou je dan na één blast zoveel massa hehben aangezet dat 150 mg dan te weinig is?

Mijn vraag (geen advies) richtte zich ook meer op het gezondheidsaspect op lange termijn. Ik geloof je verder ook dat er mentaal en fysiek echt wel een verschil zit tussen 150 en 250 mg.

Zelf nog natty en fysiek niet goed genoeg om aan de AAS te gaan. Sta wel open om er meer over te leren en weet ook echt wel dat jij en anderen hier in dit topic er meer van weten en vanuit eigen ervaring kunnen spreken :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven