XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Diuretica gebruik zal ook nog wel aardig hoog zijn, zeg niet dat het de oorzaak is maar speelt wel mee naast hoge bloeddruk etc.
Klopt.

Diuretica + slin + veel tren zijn de killers. Toevallig zijn dat ook de middelen die ze net niet gebruikte in golden era etc. En toevallig leven er daarom ook heel veel nog van die tijd. Of althans.. leefde langer dan die bb'ers van tegenwoordig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
Bench
10x60
5x80
3x100
3x120
4x130
Slingshots
3x140
3x150
3x155

cgbp
3x8x100

Cable curls
5 sets

rope extensions
5 sets

db preacher curls
5 sets

db kickbacks
4 sets

Laatst bewerkt:
Kan je mij vertellen waarom je zo'n slingshot gebruikt?

• #3.029
Merk wel dat er tren in mijn lijf zit. Verminderde eetlust, chagrijnig, beetje down zelfs. Nog 4 weekjes en dan cruise, ben er wel ff klaar mee :o

Merk wel dat er tren in mijn lijf zit. Verminderde eetlust, chagrijnig, beetje down zelfs. Nog 4 weekjes en dan cruise, ben er wel ff klaar mee :o
Elke keer als ik aan de tren zit heb ik weer spijt dat ik eraan zit en elke keer als ik eraf ben wil ik weer eraan. Shit is de fucking duivel!!

Voel me nu veel beter met test/dhb/mast. Zeker een aanrader voor gains:mental ratio. Alleen ben ik wel bang voor die vet gains.

• #3.035
Elke keer als ik aan de tren zit heb ik weer spijt dat ik eraan zit en elke keer als ik eraf ben wil ik weer eraan. Shit is de fucking duivel!!

Voel me nu veel beter met test/dhb/mast. Zeker een aanrader voor gains:mental ratio. Alleen ben ik wel bang voor die vet gains.

Ja ik snap je :roflol: Ik fap me ook helemaal lam.
Ik ontplofde afgelopen weekend. We zouden even quality time inlassen, maar eerst wachten totdat mijn zoontje sliep. Hij bleef maar wakker, uren gingen voorbij. Toen hij eindelijk sliep was ze zelf moe. Ik werd gek man. Sindsdien is het hier geen pretje. Ik probeer rustig te blijven maar is lastig wanneer er iemand chagrijnig tegen je doet.

Goed bezig maatje. Niet persoonlijk opvatten hè, ik vind het juist zo beter staan proportie-wise.

Maar ik snap wat je bedoelt. Toen ik recentelijk erachter kwam dat deze gap dit had bereikt in 3 jaar, heb ik ook maar een extra arm dagje ingelast.

ALLES MOET GROTER!!! Er worden geen grappen meer gemaakt.

1595267732714.png

Deze kerel stond een paar maanden geleden nog op de bühne met een “vriend” van mij uit de gym waar ik ook train in de tot 100kg klasse op het Russisch kampioenschap. Deze gast werd tweede en die uit mijn gym vierde.

Je moet trouwens even wat foto’s van zijn benen checken. Die zijn echt belachelijk groot. En hij is inderdaad maar 22 ofzo. Zal vast wel veel gebruiken maar hij heeft ook uitzonderlijke genetics want wat je ook spuit als je genen kut zijn groei je niet zo snel.

• #3.037
  • #3.038
Ja ik snap je :roflol: Ik fap me ook helemaal lam.
Ik ontplofde afgelopen weekend. We zouden even quality time inlassen, maar eerst wachten totdat mijn zoontje sliep. Hij bleef maar wakker, uren gingen voorbij. Toen hij eindelijk sliep was ze zelf moe. Ik werd gek man. Sindsdien is het hier geen pretje. Ik probeer rustig te blijven maar is lastig wanneer er iemand chagrijnig tegen je doet.
Ik heb dan zelf geen kids maar ik weet wel echt precies hoe je je voelt :roflol:

Maar don't be fooled. Zelfs als je net twee keer sex hebt gehad en ze wilt geen derde keer dan ben je alsnog fucking pissed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven