MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je hebt gewoon dikke glutes en lats.

Dacht ik ook aan. Zelf vind ik deadliften met veel gewicht (>2-2,5x BW) ronduit gevaarlijk; en sumo veiliger.
ja idd, "GOED" opwarmen is zeker een must, en dan nog ....stay focused, stay healthy

je kan met archen wel eens in een kramp schieten dat wel, maar je onderrug wordt verder niet belast
ik heb ook een lichte hernia, maar ook geen klachten (met benchen) ...alleen met extreme vermoeidheid wat zeurende pijn maar das meer een ongemak, en komt niet van het Benchen dusssss

Guys vraagje. Wanneer ik plat op de bench lig kan ik mijn vuist makkelijk tussen mijn onderrug en bench proppen. Ik heb dus een holle onderrug. Kan dit mijn onderrug klachten veroorzaken?
Heb je een pelvic tilt?

Ik moet mijn rug wel echt hol trekken. En een echte tilt schijnt wel klachten te kunnen veroorzaken.

denk dat je teveel druk uitoefent op je onderrug door het te zwaar tillen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.967
  • #2.969
Vochtballon
IMG_20200719_173222_935.jpg

Scheren abi. Wel lekker fysiek hoor echt een beest. Doe je wel is front double biceps, volgens mij zie je dan echt ziek uit

Goede armen maat.

mijn vraag is

kan een holle onderrug voor rugklachten zorgen

atm geen last vd onderrug, wel een kleine 2 jaar gehad, ik denk ook dat het komt door een periode zwaar en te vaak sq/dl.

Ja, kan. Hoeft niet. Maar met bodybuilding belast je je lichaam toch redelijk maximaal. En dan kan een onbalans, de spreekwoordelijke druppel worden.
Ik denk dat het goed is om de core te trainen en hamstrings en kuiten te blijven rekken. Bij mij help dat stretchen mij om de onderrug iets te ontlasten.

Ja, kan. Hoeft niet. Maar met bodybuilding belast je je lichaam toch redelijk maximaal. En dan kan een onbalans, de spreekwoordelijke druppel worden.
Ik denk dat het goed is om de core te trainen en hamstrings en kuiten te blijven rekken. Bij mij help dat stretchen mij om de onderrug iets te ontlasten.

Als je al last hebt van je onderrug kan je beter niet strekken.

• #2.978
Scheren abi. Wel lekker fysiek hoor echt een beest. Doe je wel is front double biceps, volgens mij zie je dan echt ziek uit

Poseren is niet mijn sterkste kant, ben echt een stijve hark. Vind het vaak lastig om mijn armen in de juiste positie te brengen.

Thanks.

pfff ik ben toch wel echt jelly op die armen van je wat is de omtrek van je bicep?

Valt tegen. Nog steeds maar 44 cm koud, lintje ofc strak.

Dit kan toch gewoon komen door dikke glutes? Niet een holle onderrug maar een vuist ruimte

Was meer om een beeld te schetsen dat verhaaltje vd bench. Je ziet ook een holling.

• #2.979
Afgelopen nacht geen oog dicht gedaan, warm, een mug die ik maar niet te pakken kreeg en ik lag maar te draaien. Kleine twee uurtjes licht geslapen. Hoop niet dat het de tren is.

Fucking massief man. Hoeveel test en tren zet je? Hoop voor je dat t niet de tren is :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven