Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja idd, "GOED" opwarmen is zeker een must, en dan nog ....stay focused, stay healthyDacht ik ook aan. Zelf vind ik deadliften met veel gewicht (>2-2,5x BW) ronduit gevaarlijk; en sumo veiliger.
met benchen rugklachten? wellicht dat je moet zoeken in SQ en DL
Heb je een pelvic tilt?Guys vraagje. Wanneer ik plat op de bench lig kan ik mijn vuist makkelijk tussen mijn onderrug en bench proppen. Ik heb dus een holle onderrug. Kan dit mijn onderrug klachten veroorzaken?
Maar wij wel (dat laatste over squats en deadlifts).
mijn vraag is
kan een holle onderrug voor rugklachten zorgen
atm geen last vd onderrug, wel een kleine 2 jaar gehad, ik denk ook dat het komt door een periode zwaar en te vaak sq/dl.
mijn vraag is
kan een holle onderrug voor rugklachten zorgen
atm geen last vd onderrug, wel een kleine 2 jaar gehad, ik denk ook dat het komt door een periode zwaar en te vaak sq/dl.
Ja, kan. Hoeft niet. Maar met bodybuilding belast je je lichaam toch redelijk maximaal. En dan kan een onbalans, de spreekwoordelijke druppel worden.
Ik denk dat het goed is om de core te trainen en hamstrings en kuiten te blijven rekken. Bij mij help dat stretchen mij om de onderrug iets te ontlasten.
Dit kan toch gewoon komen door dikke glutes? Niet een holle onderrug maar een vuist ruimteGuys vraagje. Wanneer ik plat op de bench lig kan ik mijn vuist makkelijk tussen mijn onderrug en bench proppen. Ik heb dus een holle onderrug. Kan dit mijn onderrug klachten veroorzaken?
Scheren abi. Wel lekker fysiek hoor echt een beest. Doe je wel is front double biceps, volgens mij zie je dan echt ziek uit
pfff ik ben toch wel echt jelly op die armen van je wat is de omtrek van je bicep?
Dit kan toch gewoon komen door dikke glutes? Niet een holle onderrug maar een vuist ruimte