XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik probeer het ook. Maar ben me wel bewust van mijn vooroordelen. Iedereen heeft ze.

En nu weer verder squatten. Die benen groeien niet vanzelf.
Dit sowieso. Dat is instinctief gedrag, dat kun je moeilijk gaan veranderen.

Er is ook een verschil in iets vinden en er niks mee doen of iets vinden en daar op een ''vervelende'' manier op anticiperen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.944
Snapchat-225871677.jpg

kut kut kut hond

Hij leek me best lief. 💩

• #2.948
Wat voor werk doe je dan precies dat dit allemaal nodig is? Als dit werk gerelateerd is dan snap ik dit wel, maar voor iets anders? Je moet juist trots zijn op je roots.

Die krullen sowieso weghalen. Je heet toch geen Piet, Geert of Evert? Krullen zijn voor boeren tatta's

Ben je nog steeds dit topic aan het vervuilen met die hoofd van jou?

Ja dat is ook iets van de laatste tijd. Ik had altijd zoiets van f**k it, ik ben wie ik ben, take it or leave it. Op het moment dat de kappers niet meer mochten knippen had ik mijn hoofd gemillimeterd. Ik merkte hierdoor veel verschil in het gedrag van vreemden. Ik vond dat wel prettig. Laat ik mij haren wat langer groeien dan lijk ik ook op een mocro, wordt dan ook geregeld in het Arabisch aangesproken. Maar het heeft gewoon veel te maken met waar ik woon. Hier ben je al een gajin indien je geen dialect spreekt. Ik kom uit Delft. Mijzelf compleet veranderen zal ik nooit doen, petjes etc draag ik sws liever niet. In een trainingspakkie lopen met een tasje zie je mij ook niet doen. Maar goed, trek ik een strakker shirtje aan en je ziet de aders op mijn armen lopen dat schrikt men ook vaak af...Maar ik doe het ook voor mijn kleine. Ik wil niet dat de ouders van andere kindjes later denken van oh dat is het zoontje van die ene kerel.

Ja dat is ook iets van de laatste tijd. Ik had altijd zoiets van f**k it, ik ben wie ik ben, take it or leave it. Op het moment dat de kappers niet meer mochten knippen had ik mijn hoofd gemillimeterd. Ik merkte hierdoor veel verschil in het gedrag van vreemden. Ik vond dat wel prettig. Laat ik mij haren wat langer groeien dan lijk ik ook op een mocro, wordt dan ook geregeld in het Arabisch aangesproken. Maar het heeft gewoon veel te maken met waar ik woon. Hier ben je al een gajin indien je geen dialect spreekt. Ik kom uit Delft. Mijzelf compleet veranderen zal ik nooit doen, petjes etc draag ik sws liever niet. In een trainingspakkie lopen met een tasje zie je mij ook niet doen. Maar goed, trek ik een strakker shirtje aan en je ziet de aders op mijn armen lopen dat schrikt men ook vaak af...Maar ik doe het ook voor mijn kleine. Ik wil niet dat de ouders van andere kindjes later denken van oh dat is het zoontje van die ene kerel.
Dat Delftse accent doet je geen goed in het zuiden. Sowieso alles zonder zachte g wordt niet vertrouwd. En als het niet dicht uit de buurt komt (en dat kunnen ze dus horen) ben je een ‘vreemdeling’.

Mijn randstandaccent heeft mij in het begin dat ik in Brabant werkte ook echt niet geholpen.

• #2.955
Candito 1.4.

Bench van morgen vandaag gedaan, morgen moet ik het doen met 5 uurtjes slaap.

Benchpress
MRX115
12x beetje gaar door de wijn en raakte ook nog eens de bench aan.

Squats
4x8x150 die gingen wel naar tevredenheid

Deadlift
2x8x125 beastmode!!! geen last dus ga mijn 1rm iets verhogen.

Optionals
Chestpress, Calves + leg curls.

Maar goed, trek ik een strakker shirtje aan en je ziet de aders op mijn armen lopen dat schrikt men ook vaak af...
Ja, dat zou ik kunnen begrijpen als het voor werk is. Ik houd hier zelf ook rekening mee, omdat ik geen behoefte heb aan het feit dat je altijd hier op wordt afgerekend/niet serieus wordt genomen. Ik zie er al weer op tegen met mijn aankomende nieuwe baan de angstige blikken duidelijk te moeten maken dat ik niemand wat kom aan doen of de bewaker ben etc. Dat soort taferelen.

Maar daarbuiten? f**k it. Kijk mijn armen en aders fuckers. Ik zou me daar echt niks van aantrekken.

Ik wil niet dat de ouders van andere kindjes later denken van oh dat is het zoontje van die ene kerel.
Dit baart mij zorgen als ik zelf ooit een keer kinderen ga krijgen.

• #2.957
Guys vraagje. Wanneer ik plat op de bench lig kan ik mijn vuist makkelijk tussen mijn onderrug en bench proppen. Ik heb dus een holle onderrug. Kan dit mijn onderrug klachten veroorzaken?

Bij een gezonde onderrug zou een lichte arch stabieler en zelfs veiliger kunnen zijn dan plat op de bank. Zelf heb ik herniaklachten, maar vind een brugje toch beter voelen en heb minder last erna.

vanaf 4:45

Maar bedoel je dat je altijd een holle rug hebt en deze dus niet eens hol hoeft te trekken op de bank?

Guys vraagje. Wanneer ik plat op de bench lig kan ik mijn vuist makkelijk tussen mijn onderrug en bench proppen. Ik heb dus een holle onderrug. Kan dit mijn onderrug klachten veroorzaken?
met benchen rugklachten? wellicht dat je moet zoeken in SQ en DL

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven