AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat weet ik niet of 150 mg voldoende is of niet. Ik dacht dat hij zelf ook weleens heeft gezegd dat hij in zijn natty periode nog is gegroeid. Zou je dan na één blast zoveel massa hehben aangezet dat 150 mg dan te weinig is?
Lastig te bepalen voor iemand anders natuurlijk. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Aangezien hij aardig wat mass heeft denk ik zelf dat hij meer baat heeft bij 250 dan 150 mg(mentale aspect daargelaten).

Mijn vraag (geen advies) richtte zich ook meer op het gezondheidsaspect op lange termijn.
Vandaar dat ik zei: als je bloedwaarden in orde zijn, waarom zou je dan als 250mg meer baat heeft verlagen?

Jij denkt dat die 100mg meteen 5 extra levensjaren van je gaat afnemen?

Als je praat over 250 vs 500, dan zal het waarschijnlijk wel de moeite zijn. Zeker als je praat over HB/HT waarden. Volgens mij heeft test only(mits je voeding etc in orde is) helemaal niet zoveel impact op je overige waarden op die dosis.

Jullie zijn respectloos, door jullie wil ik terug naar de tijd van new rocks & buffalo's. En het is bijna 1.70 ja!

alles en iedereen die langer is dan jij kan alleen maar dromen over jouw fysiek, dus:

Let the motherfuckers talk bro

74816270-6E5B-4BD3-950C-4A361255ECA0.gif

Nu wil ik niet zeggen dat ik echt echt een imponerend fysiek heb. Ik leun meer naar het leanmass figure like, maar mijn kapsel en baard geeft blijkbaar toch een soort zelfde effect als wat jij bij mensen heb. Ik zie mensen ook altijd weg blikken wanneer ik terug kijk. Heeft misschien ook wel mee te maken dat mijn standaard blik niet echt "lief" is.

Ik zie overigens dat niet als respect.

Ik heb bijvoorbeeld voor niemand respect tot dat jij bewijst dat je dat verdient. Anders zou je toch voor iedereen respect hebben en wat betekend respect dan nog?
Waarom zou iemand zich moeten bewijzen om van jou respect te krijgen? Dit komt een beetje over alsof iemand zich speciaal zou moeten voelen om van jou respect te krijgen.

Waarom zou iemand zich moeten bewijzen om van jou respect te krijgen? Dit komt een beetje over alsof iemand zich speciaal zou moeten voelen om van jou respect te krijgen.

Nee, ik behandel iedereen met respect (zolang ze mij ook met respect behandelen), maar het behandelen met respect is iets anders dan respect voor iemand hebben.

Misschien een goed voorbeeld is dat ik aardig wat respect voor Galen heb. De kennis die hij door jaren heen vergaard heeft en de actieve bijdrage aan dit forum om zijn kennis te verspreiden en mensen te helpen met lastige vraagstukken.

Daar heb ik respect voor en in dit opzicht vind ik ook dat respect iets speciaals moet zijn voor het geen wat je doet.

Laatst bewerkt:
Jij denkt dat die 100mg meteen 5 extra levensjaren van je gaat afnemen?
Nee, ook nergens iets gezegd wat ook maar enigszins in die richting komt. Om het verlies van levensjaren te gaan koppelen als causaal gevolg van AAS gebruik lijkt mij overigens erg lastig (dan wel niet onmogelijk) en dom. Dat zal je mij niet horen zeggen.
Lastig te bepalen voor iemand anders natuurlijk. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Aangezien hij aardig wat mass heeft denk ik zelf dat hij meer baat heeft bij 250 dan 150 mg(mentale aspect daargelaten).

Vandaar dat ik zei: als je bloedwaarden in orde zijn, waarom zou je dan als 250mg meer baat heeft verlagen?

Als je praat over 250 vs 500, dan zal het waarschijnlijk wel de moeite zijn. Zeker als je praat over HB/HT waarden. Volgens mij heeft test only(mits je voeding etc in orde is) helemaal niet zoveel impact op je overige waarden op die dosis.
Helemaal top als je bloedwaarden in orde zijn, maar vertellen zij het hele verhaal? Ik baseer mij op een post van @Galen van een tijd terug, waarin hij zei dat AAS negatieve (gedeeltelijk onomkeerbare) veranderingen aan de functie en structuur van het hart toebrengt en deze veranderingen prominenter zijn bij langer AAS gebruik. Mijn inziens is het dus beter om op een lagere dosis te cruisen indien dit mogelijk is (en je hierbij fysiek/mentaal prettig voelt). De vraag is of dat bij @Camelus mogelijk is (vandaar mijn eerste vraag). Dat is inderdaad, zoals jij zegt, lastig om te bepalen voor iemand anders en kan alleen hij antwoord op geven.

Laatst bewerkt:
Nee, ook nergens iets gezegd wat ook maar enigszins in die richting komt. Om het verlies van levensjaren te gaan koppelen als causaal gevolg van AAS gebruik lijkt mij overigens erg lastig (dan wel niet onmogelijk) en dom. Dat zal je mij niet horen zeggen.
Ik heb ook nergens aangeven dat jij dat had gezegd. Ik zei dat omdat je het zo bracht alsof het zoveel zou schelen. Dat was meer iets dat je sarcastisch moet opvatten i.p.v. letterlijk. Ik ging er wel vanuit dat je dat zou begrijpen.

Helemaal top als je bloedwaarden in orde zijn, maar vertellen zij het hele verhaal? Ik baseer mij op een post van @Galen van een tijd terug, waarin hij zei dat AAS negatieve (gedeeltelijk onomkeerbare) veranderingen aan de functie en structuur van het hart toebrengt en deze veranderingen prominenter zijn bij langer AAS gebruik
Maar oke, meneer de betweter: waarom denk je dat ik hier gezond aangaf met ''''.
Wat is ''gezond''? Als je bloedwaarden in orde zijn?
Omdat ik wel bewust ben van het feit dat fenomenen zoals linkerventrikelhypertrofie(waar jij waarschijnlijk op doelt) niet gemeten kunnen worden met een bloedonderzoek. Het feit dat ik een bloedonderzoek in dit verhaal als uitgangspunt heb gebruikt, is omdat het me heel sterk lijkt dat mensen hier gebruik maken van een echocardiogram/ecg voor elke blast.

En gezien jij je toch hebt ingelezen omtrent dit soort zaken, dan zul jij ook wel bewust zijn van het feit dat linkerventrikelhypertrofie voornamelijk wordt veroorzaakt door hypertensie. En dan hoef ik jou waarschijnlijk ook niet uit te leggen dat je hypertensie(er vanuit gaande dat je genetische niet helemaal fucked bent) makkelijk in toom kunt houden met medicatie, voeding, cardio etc. Zeker als we praten over 100mg extra.

Laat mij maar een paar studies zien die aangeven dat 150mg voor meer linkerventrikelhypertrofie zorgt dan 250mg(vanuit gaande dat je de juiste voorzorgsmaatregelen treft om dit in toom te houden). Jij baseert het nu allemaal maar op speculaties.

Ik doel meer op het feit dat ik dat ik vind dat je meer baat hebt bij 250mg als we praten over het mentale/gain aspect. Gezien het feit ik wel AAS gebruik en gelijk ben aan Calemus zijn mass, denk ik dat we jouw mening hier ook maar met een korrel zout moeten nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.011
Candito 1.5

Helemaal naar de klote, wel nog uurtje bij kunnen slapen.

Barbell row
10x100
10x100
8x105
6x110

Seated dumbbell ohp, wat lichter want vermoeidheid hakt er al in
12x30
12x32,5
12x32,5
12x32,5

Pullups
4x10

Optionals

side raise
4x

bent over cable raise
4x

Morgen extra armendagje @th0maz

Candito 1.5

Helemaal naar de klote, wel nog uurtje bij kunnen slapen.

Barbell row
10x100
10x100
8x105
6x110

Seated dumbbell ohp, wat lichter want vermoeidheid hakt er al in
12x30
12x32,5
12x32,5
12x32,5

Pullups
4x10

Optionals

side raise
4x

bent over cable raise
4x

Morgen extra armendagje @th0maz
Goed bezig maatje. Niet persoonlijk opvatten hè, ik vind het juist zo beter staan proportie-wise.

Maar ik snap wat je bedoelt. Toen ik recentelijk erachter kwam dat deze gap dit had bereikt in 3 jaar, heb ik ook maar een extra arm dagje ingelast.

ALLES MOET GROTER!!! Er worden geen grappen meer gemaakt.

1595267732714.png

Goed bezig maatje. Niet persoonlijk opvatten hè, ik vind het juist zo beter staan proportie-wise.

Maar ik snap wat je bedoelt. Toen ik recentelijk erachter kwam dat deze gap dit had bereikt in 3 jaar, heb ik ook maar een extra arm dagje ingelast.

ALLES MOET GROTER!!! Er worden geen grappen meer gemaakt.

1595267732714.png

Dacht al komt mij bekend voor. Ook gewoon 22 jaar lol

• Like
Waarderingen: Apw
Klopt

Hmm toch maar binnenkort overgaan op GH+SLIN

Vond deze wel een van de leipste. Heeft ook heel snel moeten stoppen door bepaalde nier problemen. Ben benieuwd door welke genen dat zou komen :thinking:

1595269228993.png
Diuretica gebruik zal ook nog wel aardig hoog zijn, zeg niet dat het de oorzaak is maar speelt wel mee naast hoge bloeddruk etc.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven