@BB_ je hoort het. AAN DE TREN!!dus geen big cat praktijken (als een god voelen op tren, alle wijven die op je afkomen omdat ze het ruiken)
Serieus wie the f**k gebruikt tren voor zijn plezier. Echt de enige compound waar ik me suicidal/emotioneel af op voel.Op 150mg tren-a per week wil ik al dood, voor mij totaal geen toevoeging naast laatste weken prep.
Tren is inderdaad een leuke compound als je compete, maar daarbuiten tja.. even leuk erbij staan voor paar weken, maar ten kostte van wat?
Jij kan tenminste fappen. Tren geeft me een limp d*ck van hier tot Tokio. Zelf caber/calias haalde niks uit voor mij. Wat een ellendeJa ik snap jeIk fap me ook helemaal lam.
Ik ontplofde afgelopen weekend. We zouden even quality time inlassen, maar eerst wachten totdat mijn zoontje sliep. Hij bleef maar wakker, uren gingen voorbij. Toen hij eindelijk sliep was ze zelf moe. Ik werd gek man. Sindsdien is het hier geen pretje. Ik probeer rustig te blijven maar is lastig wanneer er iemand chagrijnig tegen je doet.
Ik kon al ontploffen als iemand te hard ademende
.

Heeft een ban en staat op negeer maar is hier nog vaker te vinden dan ikzelf
alhoewel op tren een 4 ook ineens balbaar is
Weggooien is ook zo zonde hè.