AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb zo niet te klagen, maar had wel altijd het idee gehad dat on tren het net nog wat beter was, maar dat was dan ook puur gevoelsmatig. Kan inderdaad ook zijn geweest dat ik nog minder schijt heb dan normaal.
Als jij te p*ssy bent om normaal gesproken je bek open te trekken en je krijgt meer schijt door tren dan helpt het inderdaad. Doel meer op het feit dat je niet ineens beter eruit gaat zien en persoonlijkheid/charisma krijgt.

ba dum tss

was de bijenkorf. Ze draafde door over een gayshirt die ik zou moeten kopen. Ik kan een kort lontje hebben als mensen iets op willen dringen, vandaar dat tren misschien geen goed idee is nee :roflol:
Geef hem maar anders aan mij. Staat mij toch beter.

was de bijenkorf. Ze draafde door over een gayshirt die ik zou moeten kopen. Ik kan een kort lontje hebben als mensen iets op willen dringen, vandaar dat tren misschien geen goed idee is nee :roflol:

hahaha :roflol: :roflol: Ik ken het maar al te goed!

Aah de bijenkorf, ja sorry ik heb aan de tren gezeten dus mijn geheugen is niet meer optimaal :D

Als jij te p*ssy bent om normaal gesproken je bek open te trekken en je krijgt meer schijt door tren dan helpt het inderdaad. Doel meer op het feit dat je niet eens beter eruit gaat zien en persoonlijkheid/charisma krijgt.

Ja ik begrijp je! te p*ssy zijn kan ik niet zeggen, maar misschien dat er normaal gesproken nog enige moraal en standaard bij zit dat in die tijd volledig verdwenen is. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.087
Squats
172,5xmr10: 10x
3x3x175 (sec 60 rust)
120 sec rust >6x175

Kut squatten met geblesseerde quad, brachialis ook weer lekker aan het zeuren.

RDL 3x8x160

Optionals: calves kapoet machen

En wat boeit het in vredesnaam of je wel of geen respect krijgt?
Dat is vaak heel belangrijk bij mensen met een minderwaardigheidscomplex.

Heb het even terug gelezen want dit was wel vermakelijk. Maar als mensen zich druk maken over hoe ze over komen op andere mensen heb ik vooral medelijden met diegenen.

• #3.090

Heb het even terug gelezen want dit was wel vermakelijk. Maar als mensen zich druk maken over hoe ze over komen op andere mensen heb ik vooral medelijden met diegenen.

Och weer een internetpsycholoog.
Ik heb medelijden met zelfingenomen mannetjes die geen f**k geven om hoe ze over komen. Als iedereen zo zou denken dan zouden we pas écht in een fucked up wereld leven.

Laatst bewerkt:
Och weer een internetpsycholoog.
Ik heb medelijden met zelfingenomen mannetjes die geen f**k geven om hoe ze over komen.
Natuurlijk boeit iedereen dat wel wat maar dan niet fysiek gezien of hoeveel ik kan bankdrukken. Maar niemand wil onaardig of een kl***zak gevonden worden al is het maar op een forum :).

• #3.092
Natuurlijk boeit iedereen dat wel wat maar dan niet fysiek gezien of hoeveel ik kan bankdrukken. Maar niemand wil onaardig of een kl***zak gevonden worden al is het maar op een forum :).

Het is ook niet zo dat ik meteen vriendjes wil zijn met iedereen maar het gewoon beu ben om meteen in een hokje geplaatst te worden.

• #3.094
Om internetstatus geef ik niet veel, dat staat ook los van de werkelijkheid.
Het is gewoon prettig om een ruimte binnen te komen waarbij mensen je begroeten ipv je vies aankijken en ze hun handtasjes verstijfd naast hun lijf houden :roflol: Ja zo'n dingen storen mij. Maar ik heb dan ook een flinke minderwaardigheidscomplex. Best sneu. Eigenlijk moet ik gewoon een gram tren meer spuiten en op iedereen kakken die mij in eerste instantie negatief beoordelen. f**k de wereld, ik neuk jullie allemaal de moeder.

Om internetstatus geef ik niet veel, dat staat ook los van de werkelijkheid.
Het is gewoon prettig om een ruimte binnen te komen waarbij mensen je begroeten ipv je vies aankijken en ze hun handtasjes verstijfd naast hun lijf houden :roflol: Ja zo'n dingen storen mij. Maar ik heb dan ook een flinke minderwaardigheidscomplex. Best sneu. Eigenlijk moet ik gewoon een gram tren meer spuiten en op iedereen kakken die mij in eerste instantie negatief beoordelen. f**k de wereld, ik neuk jullie allemaal de moeder.

• #3.096
Om terug te komen op de treen van gisteren. Loop nu mank doordat ik de blessure genegeerd heb, dom. Deze week staat er nog een mr10 gepland aanvullend met 10 triples met 60 sec rust. Ben bang dat dit hem nu niet gaat worden.

Shape gaat overigens goed. Kom elke dag zo'n 100 gram aan terwijl ik zelfs iets minder eet (3600).

Stukkie fietsen en daarna een heet/warm bad voor je been?
Tijgerbalsem?

Ik heb nooit aangegeven dat het ''belangrijk'' is. Ik denk dat je beter moet teruglezen, want volgens mij zei ik dat het je leven een stuk aangenamer maakt. Als jij zo ver moet gaan dat jezelf niet meer durft te zijn en daarom je hele identiteit moet gaan veranderen dan is het anders. Daarom vind ik ook dat @Camelus , indien het niet gerelateerd is aan werk, gewoon zichzelf moet zijn. Wij blanken weten niet hoe het voelt om gediscrimineerd te worden dus in dat opzicht kun je er altijd makkelijker een oordeel over vellen, maar alsnog vind ik dat indien die mensen er niet te doen je gewoon zo moet kleden/gedragen zoals jij prefereert.

Maar jij gaat mij echt niet vertellen dat je het niet waardeert als je respecteert wordt, ongeacht wie het is. Dat is gewoon een goed gevoel. Iedereen die dat ontkent heeft 1. nog nooit respect gehad. 2. weet niet wat respect inhoudt, maar in de meeste gevallen is het beide.

Welk schema van candito volg jij eigenlijk @Camelus ? Zijn er meerdere zie ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven