MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
:p over enkele maanden ga je (tijdelijk) de tren afzweren gok ik. Druk kindje, vermoeide mevrouw, zelf weinig slaap en tren is een echte relatie breker :(

Ja absoluut, geen plezier in het leven zo.
Hierna iets van bold of dhb, beiden geen ervaring mee.

Stop dan nu direct met tren voordat je domme dingen doet

Ja die veiny/lean look is idd heerlukkk! Mast heb ik nog nooit gehad was altijd van plan om test/tren/mast te gaan, maar is er nooit van gekomen.
Persoonlijk vind ik mast echt een toevoeging aan elke blast.

Het is geen massabuilder, maar gewoon alleen het mentale aspect + ai + libido is al de moeite imo.

Gelukkig weet ik waar het van komt maar vraag me serieus soms wel af hoe je brein er op komt.
Schijnbaar killed tren je hersencellen. Is ook een studie over te vinden. Weliswaar getest op ratten, maar toch

Ja absoluut, geen plezier in het leven zo.
Hierna iets van bold of dhb, beiden geen ervaring mee.
Dhb lijkt me echt iets, ik heb de vials al liggen voor over een tijdje, maar de helft injecteren van bold voor dezelfde resultaten... Denk dat 500mg dhb+ een beetje test echt mooie resultaten kan geven, zeker bij iemand die goed reageert en de zaken onder controle heeft zoals jou.

• Like
Waarderingen: vntl

Het is geen massabuilder, maar gewoon alleen het mentale aspect + ai + libido is al de moeite imo.

Schijnbaar killed tren je hersencellen. Is ook een studie over te vinden. Weliswaar getest op ratten, maar toch

Yeah I heard that before. Mast zou ook een beetje (gevoelsmatig, niet wetenschappelijk te verklaren) de sides van tren afvlakken.

Ik verwacht alleen niet dat ik nog snel aan de tren ga. Lees er toch ook vele slechten dingen over zoals dat het je DNA aantast (of dat goed of slecht is weet ik niet, maar het klinkt niet goed iig).

Ik las en hoorde iets over plaque build up in je hersenen wat later voor Alzheimer kan zorgen.

Dit filmpje was het.

• Wow
Waarderingen: BB_
Yeah I heard that before. Mast zou ook een beetje (gevoelsmatig, niet wetenschappelijk te verklaren) de sides van tren afvlakken.
Hmm ik heb laatst mast gecombineerd met tren. Wellicht een klein verschil, maar niet significant.

Tren heeft ook invloed op je serotonine receptors volgens mij. Vandaar dat je je zo kut voelt soms.

Buiten die ''look'' moet je al die incel verhalen niet geloven. Als je geen wijven kan krijgen zonder tren, dan lukt het ook niet met. Het gaat je niet knapper maken en meer charisma geven, dus helaas.

Ik las en hoorde iets over plaque build up in je hersenen wat later voor Alzheimer kan zorgen.
Klopt dat ook. Merkte ook veel verschil met mijn cognitieve functies.

Daarom is tren gewoon kut.

Hmm ik heb laatst mast gecombineerd met tren. Wellicht een klein verschil, maar niet significant.

Tren heeft ook invloed op je serotonine receptors volgens mij. Vandaar dat je je zo kut voelt soms.

Buiten die ''look'' moet je al die incel verhalen niet geloven. Als je geen wijven kan krijgen zonder tren, dan lukt het ook niet met. Het gaat je niet knapper maken en meer charisma geven, dus helaas.

Ik dacht dat tren juist werkte op je suikerspiegel waardoor je zo fucked up kon voelen en de rage.

Zeker mee eens, je gaat niet van een beta guy opeens alpha worden door tren, maar als je al een beetje de looks en de rest mee hebt wellicht dat het wel een edge er aan toevoegd?

Ik begrijp uit jullie ervaringen dat ik nooit aan de trenbolone moet :D

Ik dacht dat tren juist werkte op je suikerspiegel waardoor je zo fucked up kon voelen en de rage.
Klopt, hypo is ZEKER een dingetje op tren. Ben bijna paar keer KO gegaan in de gym. Daarna lag ik uren te creperen in bed. Zeker geen pretje.

Vreemd genoeg was ik toen aan het bulken. Ik denk dat test:tren ratio hier ook invloed op heeft, net als andere bijwerkingen.

Natuurlijk zal het voor sommigen meer chemische zelfvertrouwen geven. Kijk maar op dbb, mensen krijgen ineens meer praatjes op tren etc. Met alleen looks kom je er niet natuurlijk niet, je moet ook wel wat zelfvertrouwen/game hebben. Dus ja, als je al de looks hebt, zou het inderdaad een toevoeging kunnen hebben. Anders ben je alsnog een creep/try hard helaas.

• Like
Waarderingen: vntl

Zeker mee eens, je gaat niet van een beta guy opeens alpha worden door tren, maar als je al een beetje de looks en de rest mee hebt wellicht dat het wel een edge er aan toevoegd?
Serotine en dopamine geloof ik, maar dat doen alle aas naar mijn weten maar tren denk ik even meer.

Klopt, hypo is ZEKER een dingetje op tren. Ben bijna paar keer KO gegaan in de gym. Daarna lag ik uren te creperen in bed. Zeker geen pretje.

Vreemd genoeg was ik toen aan het bulken. Ik denk dat test:tren ratio hier ook invloed op heeft, net als andere bijwerkingen.

Natuurlijk zal het voor sommigen meer chemische zelfvertrouwen geven. Kijk maar op dbb, mensen krijgen ineens meer praatjes op tren etc. Met alleen looks kom je er niet natuurlijk niet, je moet ook wel wat zelfvertrouwen/game hebben. Dus ja, als je al de looks hebt, zou het inderdaad een toevoeging kunnen hebben. Anders ben je alsnog een creep/try hard helaas.

Ik heb zo niet te klagen, maar had wel altijd het idee gehad dat on tren het net nog wat beter was, maar dat was dan ook puur gevoelsmatig. Kan inderdaad ook zijn geweest dat ik nog minder schijt heb dan normaal.

Blijkbaar?

Ik verwacht dat je vrouw dan nog een aantal keer zelf naar huis moet zien te komen als je ruzie in de mediamarkt hebt gehad. :roflol:

was de bijenkorf. Ze draafde door over een gayshirt die ik zou moeten kopen. Ik kan een kort lontje hebben als mensen iets op willen dringen, vandaar dat tren misschien geen goed idee is nee :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven