XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
de lange of korte versie :thinking: :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.105
Ik moet echt ophouden met scheetjes laten op het werk.

Och weer een internetpsycholoog.
Ik heb medelijden met zelfingenomen mannetjes die geen f**k geven om hoe ze over komen. Als iedereen zo zou denken dan zouden we pas écht in een fucked up wereld leven.
Mensen die tevreden zijn met zichzelf vinden het over het algemeen niet belangrijk wat andere van hun vinden. Maar iedereen zijn ding inderdaad

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.107
Mensen die tevreden zijn met zichzelf vinden het over het algemeen niet belangrijk wat andere van hun vinden. Maar iedereen zijn ding inderdaad

Ja klopt, ik heb echt een schijthekel aan mijzelf :( Je hebt volkomen gelijk, perfecte analyse op afstand :thumbs:

Allah ‘Azza wa Djel (de Almachtige en Majesteitelijke) waarschuwt ons (Nederlandstalige interpretatie): “O degenen die geloven! Mijd veel van de vermoedens, waarlijk, een deel van de vermoedens is zonde. (#4) [Soerat al-H’oedjoeraat (49), aayah 12.]

Is er ergens een verklaring voor de genoemde 'aantrekkingskracht' die tren heeft voor vrouwen? Dacht eens gelezen te hebben dat het met je lichaamsgeur te maken had ofzo ??? :roflol:

Mensen die tevreden zijn met zichzelf
Weet je wel waar je bent?

Als jij zo tevreden bent met jezelf, waarom roid/train je dan. Gewoon tevreden zijn met je natty fysiek. Je gaat me toch niet vertellen dat je onzeker bent?

Is er ergens een verklaring voor de genoemde 'aantrekkingskracht' die tren heeft voor vrouwen? Dacht eens gelezen te hebben dat het met je lichaamsgeur te maken had ofzo ??? :roflol:
Enige logisch verklaring is dat je waarschijnlijk meer zelfvertrouwen uitstraalt(hoe jezelf gedraagt etc).

Looks + zelfvertrouwen =meer aantrekking.

Tren staat er tevens ook bekend om dat het mensen delusional maakt, dus het kan net zo goed zijn dat ze iets zien wat er niet is.

Weet je wel waar je bent?

Als jij zo tevreden bent met jezelf, waarom roid/train je dan. Gewoon tevreden zijn met je natty fysiek. Je gaat me toch niet vertellen dat je onzeker bent?
Ik kuurde om wedstrijden te doen, dat gaat moeilijk natty als je hoog wil eindigen. Dat heet een hobby, die heb jij waarschijnlijk niet

Mocht ik de behoefte hebben aan advies van een anabolendealer uit tokkie Heerlen dan ben jij de eerste die mij hoort :D
Is goed, ik zie je verschijnen. Krijg je eindelijk eens goed advies, dan kun je erna iets moois maken van je leven!

Ik kuurde om wedstrijden te doen, dat gaat moeilijk natty als je hoog wil eindigen.
Why? Er zijn ook natty competities.

Dat heet een hobby, die heb jij waarschijnlijk niet
1595511365267.png

Feit blijft dat je niet tevreden was met je fysiek en daarom bent gaan roiden.

Ik was vrij buff inderdaad, long time ago:(
Die pic van je profiel moet buff voorstellen in jouw ogen? lmao

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven