AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Why? Er zijn ook natty competities.

1595511365267.png

Feit blijft dat je niet tevreden was met je fysiek en daarom bent gaan roiden.

Die pic van je profiel moet buff voorstellen in jouw ogen? lmao
Als dat niet buff is wat ben ik dan wel niet :clown:

Why? Er zijn ook natty competities.

1595511365267.png

Feit blijft dat je niet tevreden was met je fysiek en daarom bent gaan roiden.

Die pic van je profiel moet buff voorstellen in jouw ogen? lmao
Ja dat ben ik. Maar als je denkt dat dat mijn shape was ken je me niet. Ben dus toch niet zo populair op DBB als dat ik dacht. f**k my life

Je had een prima fysiek maar doe nou niet of je de Jay Cutler van Heerlen was.

Ja dat ben ik. Maar als je denkt dat dat mijn shape was ken je me niet. Ben dus toch niet zo populair op DBB als dat ik dacht. f**k my life
Dat komt ervan als je tevreden bent met jezelf, dan ga je er meestal niet zo uitzien dat mensen je gaan onthouden.

Het feit dat mensen hier trainen/roiden is omdat ze niet tevreden zijn met henzelf. Dat geeft juist de motivatie om door te gaan.

De hele sportschool business draait op mensen die ontevreden zijn met zichzelf. Ik ben benieuwd of @Pleister hetzelfde zou zeggen tegen z'n gymleden. Hebben zij ook een minderwaardigheidscomplex?

Kijk uit met deze uitspraken, je hele inkomen is gebaseerd op mensen die ontevreden zijn met zichzelf.

Laatst bewerkt:
De hele sportschool business draait op mensen die ontevreden zijn net zichzelf. Ik ben benieuwd of @Pleister hetzelfde zou zeggen tegen z'n gymleden. Hebben zij ook een minderwaardigheidscomplex?

Kijk uit met deze uitspraken, je hele inkomen is gebaseerd op mensen die ontevreden zijn net zichzelf.
:roflol::roflol: Ik zie het al voor me. Wat doen jullie allemaal in mijn sportschool? Allemaal ontevreden met julliezelf zeker??!!! Ik niet hoor!! Ik ben zo tevreden over mijn natty fysiek dat ik nog even doortrain/doorspuit

De hele sportschool business draait op mensen die ontevreden zijn met zichzelf. Ik ben benieuwd of @Pleister hetzelfde zou zeggen tegen z'n gymleden. Hebben zij ook een minderwaardigheidscomplex?

Kijk uit met deze uitspraken, je hele inkomen is gebaseerd op mensen die ontevreden zijn met zichzelf.
Volgens mij heb je moeite met lezen. Waar zeg ik dat mensen die kuren een minderwaardigheidscomplex hebben :roflol:

En je denkt toch niet serieus dat mensen bij mij komen trainen omdat de gym van mij is of juist weg blijven omdat ik bepaalde uitspraken doe? Ze komen voor de apparatuur. Zo belangrijk ben ik niet

Iedereen die zegt dat ik buff was mag gratis een keertje komen trainen. Heb ff een feel good momentje nodig tussen al deze stoere gasten😭

Jij was echt buff

#sellout :p

• Like
Waarderingen: Apw
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven