Fitness Seller

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik vind dit een duidelijkere aanduiding van de oefeningen. Waarvoor dank.

hoe is het/ voel je je nu? En gaat voeding goed?
 
Squat blijft sterk man
 
Ik vind dit een duidelijkere aanduiding van de oefeningen. Waarvoor dank.

hoe is het/ voel je je nu? En gaat voeding goed?

Geen dank.

Ja ik voel me goed hoor :) Voeding al wat beter, zolang ik de 90 kg niet overschrijdt vind ik het best. De trainingen gaan momenteel te lekker om er een cut tegenin te gooien, dat komt in april wel weer.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Squat blijft sterk man

Zodra ik minder last heb van mijn onderrug ga ik weer naar een piekmoment toewerken. Gaat ongetwijfeld een pr worden.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zodra ik minder last heb van mijn onderrug ga ik weer naar een piekmoment toewerken. Gaat ongetwijfeld een pr worden.

Ik squat/deadlift bijna nooit, ik heb altijd last van mijn onderrug(al train ik niet). Altijd een zwak punt geweest.
 
Ik squat/deadlift bijna nooit, ik heb altijd last van mijn onderrug(al train ik niet). Altijd een zwak punt geweest.

Ik heb ook aardig wat rug klachten. Een hele tijd last gehad tijdens ‘langdurige’ autoritten. Na een half uurtje kreeg ik last van een zeurende pijn wat steeds erger werd.
Een tijdje last gehad wanneer ik plat op mijn rug ging liggen dat alles vast leek te zitten en dit was pijnlijk. Na een tijdje plat liggen trok het weg. En nu dit in de onderrug. Het schiet er bij bepaalde bewegingen in, vooral als ik ff naar voren buig oid, een korte maar hevige pijnscheut. Ik zit te denken om binnenkort naar de ha te gaan, heb best wel platvoeten dus dat zou wel eens een achterliggende oorzaak kunnen zijn.
 
klinkt als een opkomende hernia
(en als je gaat liggen trekt het weg)

Daar heb ik geen last meer van, maar toch wel zo’n twee jaar (als het niet meer is) last van gehad.
 
Heb ik ook een holle rug, dat zal ook wel meespelen.
 
Daar heb ik geen last meer van, maar toch wel zo’n twee jaar (als het niet meer is) last van gehad.
ben je dr aan geopereerd? anders blijft het wel een aandachtsplek denk ik
 
Heb ik ook een holle rug, dat zal ook wel meespelen.
goed je bekken kantelen.....pik vooruit!! veel oefenen :kerst:
korte hammies, onderrug/hammies rekken enz
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook aardig wat rug klachten. Een hele tijd last gehad tijdens ‘langdurige’ autoritten. Na een half uurtje kreeg ik last van een zeurende pijn wat steeds erger werd.
Een tijdje last gehad wanneer ik plat op mijn rug ging liggen dat alles vast leek te zitten en dit was pijnlijk. Na een tijdje plat liggen trok het weg. En nu dit in de onderrug. Het schiet er bij bepaalde bewegingen in, vooral als ik ff naar voren buig oid, een korte maar hevige pijnscheut. Ik zit te denken om binnenkort naar de ha te gaan, heb best wel platvoeten dus dat zou wel eens een achterliggende oorzaak kunnen zijn.

ik heb precies hetzelfde en inderdaad ook platvoeten steunzolen etc maar helpt niet echt, ik ga regelmatig naar de pedicure voor me voeten (en nee is geen gay shit als je er echt vreselijke last van hebt)
 
zou best wel kunnen zit in de familie bij mij
zwakke schakel in de ketting :( goed op je houding letten vooral met liften natuurlijk ....hang in there!:)
 
zwakke schakel in de ketting :( goed op je houding letten vooral met liften natuurlijk ....hang in there!:)

moeder heeft reuma weet niet of dit ergens mee te maken kan hebben
 
je hoeft het niet uit te dragen...het kan ook 1 generatie overslaan ..hoor je wel vaker
 
De deadlift dagen zonder deadlift beginnen langzamerhand op bb dagen te lijken. De train van gisteren.

Pulldown
10x60
8x80
5x100
5x120
8x140
7x150
5x160
5x140 dropset

Benchpress (paused)
10x40
5x80
2x5x90
5x5x105

Seated rowmachine
5 sets

Rope extensions ss Cable curl
Aantal sets

Famer walks
40x60
20x100
20x100
20x100
20x100

Cable upright rows ss decline sit ups
4 sets
 
Ik ben van plan om handles voor de famer's walk aan te schaffen, met barbells lopen is klote wegens het balanceren en grip.
Iemand ervaring met deze dingen?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven