AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben van plan om handles voor de famer's walk aan te schaffen, met barbells lopen is klote wegens het balanceren en grip.
Iemand ervaring met deze dingen?
Jup, tijdens het wandelen komen de schijven constant tegen de zijkant van je onderbeen, meer als 2 schijven laden is vervelend. Beter handles kopen imo.

• Topic Starter Topic Starter
Jup, tijdens het wandelen komen de schijven constant tegen de zijkant van je onderbeen, meer als 2 schijven laden is vervelend. Beter handles kopen imo.

Ik zie nu je sig pas 'burn rubber not your soul' bikerboyz toch? Wanneer ga je weer op twee wielen?

Ik zie nu je sig pas 'burn rubber not your soul' bikerboyz toch? Wanneer ga je weer op twee wielen?
Over enkele jaren denk ik. Als er wat meer budget is en de kinderen wat ouder. Denk het dan geen sportmotor meer gaat worden maar een zware chopper om wat te cruisen

Kniebuigen
5x70
5x110
4x130
2x3x150
3x170 t*ring wat licht :)
3x170 paused
2x2x180
2x3x170

Bankdrukken
20x20
10x40
5x77,5
4x90
2x3x105
2x3x117,5
4x2x125 paused

Kniebuigen
5x120
4x140
5x3x160

Schuine halter vliegen
5x10

Buikspier rollen
3x8

kuiten op de beendruk
Aantal sets

Kniebuigen
5x70
5x110
4x130
2x3x150
3x170 t*ring wat licht :)
3x170 paused
2x2x180
2x3x170

Bankdrukken
20x20
10x40
5x77,5
4x90
2x3x105
2x3x117,5
4x2x125 paused

Kniebuigen
5x120
4x140
5x3x160

Schuine halter vliegen
5x10

Buikspier rollen
3x8

kuiten op de beendruk
Aantal sets
Precies door de Google translate molen gedraaid.
Lekkere werk uit heb ie daar gehad.

Gefeliciteerd met het topic van @Spambod gesloten te krijgen :roflol: :roflol: :roflol:

lekker pik

Gefeliciteerd met het topic van @Spambod gesloten te krijgen :roflol: :roflol: :roflol:
Dat is een beetje te veel eer voor deze kleine man. Dat topic ontspoorde een beetje (o.a. door zijn toedoen) en ik wil niet dat mijn topic een soort tweede kuurlog van Bert wordt... Daarnaast heb ik het de laatste tijd nogal druk en niet echt tijd voor updates + ik ben momenteel aan het cruisen, dus dan heb je sowieso al weinig te melden.

Was ook maar een grapje hoor @Spambod iedereen hier dolt met elkaar, wat @Camelus zegt moet je altijd met een korreltje zout nemen :)

Was ook maar een grapje hoor @Spambod iedereen hier dolt met elkaar, wat @Camelus zegt moet je altijd met een korreltje zout nemen :)
Alles wat die jongen zegt neem ik per definitie niet serieus, alleen is het wel jammer dat hij uitgerekend mijn log komt verzieken. Al moet ik het misschien juist ook wel beschouwen als een soort compliment...

Dat is een beetje te veel eer voor deze kleine man. Dat topic ontspoorde een beetje (o.a. door zijn toedoen) en ik wil niet dat mijn topic een soort tweede kuurlog van Bert wordt... Daarnaast heb ik het de laatste tijd nogal druk en niet echt tijd voor updates + ik ben momenteel aan het cruisen, dus dan heb je sowieso al weinig te melden.

Het zou wel schelen als je zelf niet zo tof zou doen tegen iedereen en met name dat kleinerend gedoe tegen jonge leden van 13/14 jaar. Dan had ik het waarschijnlijk allemaal wat ‘zachter’ gebracht.. het is wel weer typisch dat je meteen je log dichtgooit wanneer je behandeld wordt zoals jij anderen behandeld.
Hoe ik je nu zie ga ik niet verwachten dat wij nog vriendjes gaan worden. Ik heb geen respect voor jou als sportman en ook niet als persoon zelf. Laten we elkaar negeren, dat lijkt mij het beste. Houdoe.

Laatst bewerkt:

Vaak wel, maar bij Spampot had ik wel wat hard feelings. Is een beetje tot stand gekomen wegens uitlatingen zoals tren is voor homo’s die aan shortcuts doen en dat trieste gedoe tegen onzekere kinderen die hier om hulp komen vragen. Da ken ik nie hebbe.

Dankjewel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven