XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Trainen:

Banken
5x80
4x90
2x3x105
6x3x118,5

Boeren loop
Aantal keer op en neer met 120 kg. Is niet te doen met een barbell, raak de hele tijd uit balans. Snel een alternatief zoeken. Is dat nou heel vervelend als ze af en toe de onderbenen aantikken met die kabels? Of valt er wel mee te werken? @chrash

Wederom banken
5x85
3x100
3x4x110
1x130
1x140 slingshot
1x150 slingshot

Bodybuilden:

LowRow machine hammer grip ss back extensions

En

LowRow machine vertical grip ss bicep curl

Het is al zaterdag , gaat meneer Camelus nog eens trainen deze week?
We want to see some heavy Skwatz!

Vaak wel, maar bij Spampot had ik wel wat hard feelings. Is een beetje tot stand gekomen wegens uitlatingen zoals tren is voor homo’s die aan shortcuts doen en dat trieste gedoe tegen onzekere kinderen die hier om hulp komen vragen. Da ken ik nie hebbe.

Slaat idd nergens op. Jij was al homo voor je tren gebruikte:p.

Trainen:

Banken
5x80
4x90
2x3x105
6x3x118,5

Boeren loop
Aantal keer op en neer met 120 kg. Is niet te doen met een barbell, raak de hele tijd uit balans. Snel een alternatief zoeken. Is dat nou heel vervelend als ze af en toe de onderbenen aantikken met die kabels? Of valt er wel mee te werken? @chrash

Wederom banken
5x85
3x100
3x4x110
1x130
1x140 slingshot
1x150 slingshot

Bodybuilden:

LowRow machine hammer grip ss back extensions

En

LowRow machine vertical grip ss bicep curl
Is best wel vervelend.

Boeren loop :roflol:

Waarvoor doe je die boeren loopjes? Draagt dit ook bij aan het ontwikkelen van massa? Ben erg nieuwschierig...

Dus “inprincipe” zou je je abs oefeningen (die ik overigens niet doe) kunnen vervangen door farmer walks?
Ligt eraan welke en met welk doel je ze inzet. Persoonlijk vind ik isolerende abs oefeningen niet heel nuttig voor je algehele kracht en vaak worden ze verkeerd uitgevoerd. Zoals bijvoorbeeld de crunch waarbij vaak meer de heupen worden gebruikt dan de buikspieren zelf.
planks en ‘fietsen’ mits goed uitgevoerd vind ik wel nuttig. Farmers, waarbij je nog extra belasting hebt op je bovenlichaam, zijn wel de core 2.0 oefening. Maar daar kan @RockOfAges vast meer over vertellen

Waarvoor doe je die boeren loopjes? Draagt dit ook bij aan het ontwikkelen van massa? Ben erg nieuwschierig...
versterking van core. Dus uiteindelijk verbeteren van compounds en verhoogde ontwikkeling van massa.

Oa core. Maar vooral traps en onderarmen en gripkracht. Ik heb een hekel aan shrugs, heb kleine onderarmen en mijn grip mag ook beter (deadlift tot 180 overhands) fijne oefening waarmee je alles in één pakt.

@RockOfAges ik nodig je uit voor een dialoog over de farmer walks. Zie bovenstaand besproken

Hoi.

Eens met wat @Camelus zegt. Je traint er inderdaad onder andere je core mee, maar doordat het ook erg je traps en grip belast en je waarschijnlijk eerder faalt op grip of verzuring in je traps dan core niet echt geschikt als specifieke coretraining (verder wel gewoon een goede oefening voor algemene kracht). Wat je wel kunt doen als je gericht core wil trainen zijn suitcase walks. Dit zijn farmerwalks maar dan unilateraal.

Aantal dagen geen zin gehad in loggen.
Vandaag een freestyle training, morgen ook.

Benchpress
30x20
10x50
10x70
8x90
8x110
5x120
5x130
2x140

Pulldowns
10x50
10x90
8x110
10x130
8x140

Rowmachine, ellebogen omhoog
12x30
10x50
10x50
10x50

Voor de rest aan het nadenken over een zomerkuurtje. Hierna weer off want dan moet ik er weer aan. Het wordt een cutkuur, 600 test - 400 tren of andersom lijkt mij wel lekkah

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven