XXL Nutrition

Je moeder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als je die houd, dan een lichte supermotard, als enige motor zou ik voor een dikke naked gaan.

Ja offroad rijden vind ik ook gaaf met een sm op noppenbanden.
 
Ging onlangs bijna op mijn plaat door een stoppie..Gister ging er ook al een wheelie bijna fout.

Jij kan vast beter wheelies maken dan ik, maar heb je wel altijd je voet klaar om de achterrem te gebruiken (tegen doorslaan)?

De zithouding op je huidige motor, met veel gewicht op je handen, is trouwens wel de beste om je onderrug te ontzien.
 
Ja offroad rijden vind ik ook gaaf met een sm op noppenbanden.
Ik weet niet wat de slechtere optie is, een SM met noppenbanden of een crosser met straatbanden.
 
2, nog een cbr1000.
maar die heb ik momenteel uitgeleend.

Volgens mij is een CBR1000 niet echt sneller dan een GSXR750? Mijn Speed3 (1050) is bijvoorbeeld ook niet echt sneller dan de Speed4 (600) die ik eerst had.
 
Volgens mij is een CBR1000 niet echt sneller dan een GSXR750? Mijn Speed3 (1050) is bijvoorbeeld ook niet echt sneller dan de Speed4 (600) die ik eerst had.

De gsxr is een stuk sneller, de cbr is een oudje van 1990 (Hurricane)
 
Net nog even een rondje gereden in een clk 3.2 v6.

Valt even tegen dan... langzame bak :roflol:
 
Fijn ding is het. Staat er eigenlijk voor mijn pa die eens in het jaar in Nederland is.

O ja, dat had je al eens gemeld. Nu mezelf losmaken van het forum en zelf nog een stukje rijden. Volgende maand ga ik de Huskie inwijden op het Nederlandse gedeelte van de TET. De crossbaan bij IJmuiden waar ik laatst wilde gaan oefenen bleek gesloten te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven