AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker weekend tot nu toe. Gisteren lekker gegeten bjj de griek, drankjes gedaan. Vandaag werd ik om 17.00 uur uit mijn nest gebeld, de boys gingen bbqen. Daarheen gegaan en daar ook even wat setjes gebankt en wat armen gedaan..Daarna lekker aan het vlees en bandits voor ontbijt, nog even de maas ingedoken en op het einde vd avond nog wedstrijdje gedaan tegen maatje zijn amg. Gisteren extra shotje tren gezet om te compenseren, aders stonden overal.

De treen.

Bench
10x50
10x60
10x70
8x90
8x100
8x120
8x130
6x130
12x100

Kickbacks met 12 kg en db curls met 22 kg.

Morgen weer trainen en bbq en wss stukje rijden want een maatje gaat morgen zijn nieuwe Harley Dyna ophalen. Maandag weer werken, ellende.
Good life☺. Sterkte alvast voor morgen !ik zal aan je denken wanneer ik uit slaap (vakantie)

Is die haan nog op de bbq beland?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.384
Was mij het weekendje wel....Vandaag enorm veel km's gemaakt met de bike, zo'n beetje heel zuid limburg gehad en stukje België. Veel te weinig gegeten dat wel. Eetlust was 0 met dit weer. Verder heb ik nog een beetje tren liggen maar dat gaat de prullenbak in. Tren fucked teveel met je hoofd, maakt alles kapot. Nooit meer.

• #3.385
Valt mee, op sommige dagen wat meer. Heb splinternieuwe lakens, kleuren gewoon geel door de tren.

Nee maar we hebben de kippen wel kip gevoerd :roflol:
Haha oh dat hier nog niet 😂 kan me dekbed wel uitwringen bijna zo s ochtends, dus maar ff mobiele airco besteld

Was mij het weekendje wel....Vandaag enorm veel km's gemaakt met de bike, zo'n beetje heel zuid limburg gehad en stukje België. Veel te weinig gegeten dat wel. Eetlust was 0 met dit weer. Verder heb ik nog een beetje tren liggen maar dat gaat de prullenbak in. Tren fucked teveel met je hoofd, maakt alles kapot. Nooit meer.

mountainbike?

• #3.392
Vandaag om 1600 ga ik mij laten testen op Corona. Eetlust is al tijdje 0, gisteren meende ik koorts te hebben, last van koude rillingen en misselijkheid. Beter even uitsluiten.

Er is wel getraind, aangezien ik er niet lekker aan ben heb ik alleen met apparatuur getraind. Kreeg wel flinke pomp hiervan..

Chestpress (plates)
12x120
8x140
8x160
6x160
10x140

pec fly, single arm
4 sets

shoulderpress (plates)
10x80
8x100
8x120
5x130

sm wide upright rows
4x10x40

db curls/cable extensions

Vandaag om 1600 ga ik mij laten testen op Corona. Eetlust is al tijdje 0, gisteren meende ik koorts te hebben, last van koude rillingen en misselijkheid. Beter even uitsluiten.

Er is wel getraind, aangezien ik er niet lekker aan ben heb ik alleen met apparatuur getraind. Kreeg wel flinke pomp hiervan..

Chestpress (plates)
12x120
8x140
8x160
6x160
10x140

pec fly, single arm
4 sets

shoulderpress (plates)
10x80
8x100
8x120
5x130

sm wide upright rows
4x10x40

db curls/cable extensions
Hoop dat t de warmte is, ofzo.

Sterkte, hoop het niet voor je.

• #3.397
Ik ken deze . Wacht maar over paar maanden als je die stemmetje weer hoort :roflol::roflol:

Voordeel van tren is dat er na 4 dagen drank en rotzooi vreten nog steeds de aders op je buik staan. Maar het is wel t*ring rotzooi. Mijn pis is bruin en gebeurd er iets dan ga ik mijzelf voorbij en ben ik dagenlang depri.
Verder blijft het lastig bouwen op tren, eetlust is sws slecht en je onderhoud schiet flink omhoog.

• #3.398
Niet echt slim om naar de gym te gaan wanneer je jezelf verdenkt op corona...

Eens, maarja gains.

Nee gewoon domme actie. Wou zelfs gaan werken maar mijn vriendin en kind komen niet naar huis voordat ik mij getest heb. Ik denk niet meteen aan Corona, maar dat ik last heb van koude rillingen met dit weer is ook niet normaal... blijf nu gewoon thuis totdat ik de uitslag krijg.

los van dat het goed is dat je je getest hebt, waarom zou je niet sws een thermometer kopen ipv "denken dat je koorts hebt"? Kost geen drol. Ik ben zelf een enorme hypochonder (dus als ik bang ben voor bijv. keelpijn dan heb ik het ook) maar meet mijn koorts als "graadmeter" (letterlijk). Tenzij ik natuurlijk hoest als een malle ofzo, dan blijf ik zonder koorts ook thuis.

Verder komt alles goed man, Insha'Allah

• #3.400
los van dat het goed is dat je je getest hebt, waarom zou je niet sws een thermometer kopen ipv "denken dat je koorts hebt"? Kost geen drol. Ik ben zelf een enorme hypochonder (dus als ik bang ben voor bijv. keelpijn dan heb ik het ook) maar meet mijn koorts als "graadmeter" (letterlijk). Tenzij ik natuurlijk hoest als een malle ofzo, dan blijf ik zonder koorts ook thuis.

Verder komt alles goed man, Insha'Allah

Meende dat we er een hadden liggen maar die blijkt al een tijdje foetsie te zijn. Ik ga nu natuurlijk niet even de stad in om zo'n ding te kopen.

Maaruhm, ben je moslim?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven