- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom in "the hall of fame" das echt wel een mijlpaal baasje!Erg tevreden met de huidige krachtstats, ik hoop op een bench van 150 voor mei 2020.
Welkom in "the hall of fame" das echt wel een mijlpaal baasje!

ik denk vreten en niet afvallen dus
Lijkt wel of ik nu pas het trainen begin te begrijpen.dus je doet nog een cycle van je programma?En dat! Ben behoorlijk zwaar voor mijn lengte, zit nu tegen de 90 aan.
Wat bedoel je precies als je zegt dat je met programmering werkt (ik wil ook zwaar squatten)?Nog nooit met programmering gewerkt, werpt zijn vruchten afLijkt wel of ik nu pas het trainen begin te begrijpen.
Prettig. Compacte mensen zijn het best.En dat! Ben behoorlijk zwaar voor mijn lengte, zit nu tegen de 90 aan.
Never change a winning team....so true!!Ik blijf voorlopig op sheiko, ga er echt lekker op, het lijkt erop dat het allemaal als een trein gaat sinds ik geen deadlifts meer doe. De onderrug is gelukkig aan het beteren.
Wat bedoel je precies als je zegt dat je met programmering werkt (ik wil ook zwaar squatten)?