- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
vierkant is echt niet mooi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vierkant is echt niet mooi
Bedankt! Ik ga mij daar eens verder in verdiepen. Zelf train ik nu geruime tijd met een PPL schema met lineair verzwaren. Primair is kracht niet mijn doel, maar ik vind het wel jammer dat krachtgains nu niet echt meer een bijkomstigheid zijn.Met linear verhogen kwam ik niet verder, ik werd er zelfs zwakker door. Wat voor mij wel werkt is het afwisselen van intensiteit en de frequentie van bewegingen hoog houden.
Hier een sweetspot in vinden is zoeken, daar ik de kennis hier niet voor heb ben ik gaan werken met bekende schema's en gestrand bij de templates van Sheiko.
Hoe ziet jouw training er momenteel uit? Wellicht dat @EigenWereld jou wat tips kan geven, van hem ben ik in ieder geval wat wijzer geworden.
Bedankt! Ik ga mij daar eens verder in verdiepen. Zelf train ik nu geruime tijd met een PPL schema met lineair verzwaren. Primair is kracht niet mijn doel, maar ik vind het wel jammer dat krachtgains nu niet echt meer een bijkomstigheid zijn.
Ik heb echt 5 min lopen zoeken naar die boeren loop. Toen ineens viel het kwartje![]()

Nou en God en Allah ook niet.
Girl, ik ben trots

Loopt niet meer op gelukkig, abs zijn nog zichtbaar en de hoefijzers komen er nog uit.
wel een laagje vet rondom de middel...maar so be it. Opvallend zijn de verse striemen in de okselstreek![]()

SQ en DL gaat niet meer..dusss

Aangezien er toch wel interesse is in mijn dikke vette natty blubber lijf.... ik heb jullie gewaarschuwd
![]()
Zou toch AAS overwegen man. Hoelang train jij nu?Aangezien er toch wel interesse is in mijn dikke vette natty blubber lijf.... ik heb jullie gewaarschuwd
![]()