Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Met linear verhogen kwam ik niet verder, ik werd er zelfs zwakker door. Wat voor mij wel werkt is het afwisselen van intensiteit en de frequentie van bewegingen hoog houden.
Hier een sweetspot in vinden is zoeken, daar ik de kennis hier niet voor heb ben ik gaan werken met bekende schema's en gestrand bij de templates van Sheiko.

Hoe ziet jouw training er momenteel uit? Wellicht dat @EigenWereld jou wat tips kan geven, van hem ben ik in ieder geval wat wijzer geworden.
Bedankt! Ik ga mij daar eens verder in verdiepen. Zelf train ik nu geruime tijd met een PPL schema met lineair verzwaren. Primair is kracht niet mijn doel, maar ik vind het wel jammer dat krachtgains nu niet echt meer een bijkomstigheid zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt! Ik ga mij daar eens verder in verdiepen. Zelf train ik nu geruime tijd met een PPL schema met lineair verzwaren. Primair is kracht niet mijn doel, maar ik vind het wel jammer dat krachtgains nu niet echt meer een bijkomstigheid zijn.

Sterker en gespierder worden zijn mijn doelen.
Alle trainingen laten draaien om twee/drie oefeningen vind ik saai. Maar daar is mijn routine wel op gebaseerd.

Laatste freestyle treen.

Gewicht: negentig kilo en vijfhonderd gram.

Mercedes bench
50x20
12x40
5x60
5x80
3x100
3x120
3x130
5x135

Poelies zo wijd als de van
12x50
10x70
12x90
10x110
10x120

Een arm staande lage roeiers
8x20
8x30
8x40
8x40
8x40

Twee arm zittend roeien ellebogen omhoog
10x40
8x40
10x40
10x40

Voorzichtige poging Tbar roeiers
10x40
10x40
10x50
9x60
10x70
Voelt goed, eens kijken of ik morgen last krijg.

Overhead Cable ext ss hammer rope curls
4x12

Machine flyes
4x

Lekker fitgirl dagje

Lekker die Mercedes-Benz is ook mijn favoriet

Ik heb echt 5 min lopen zoeken naar die boeren loop. Toen ineens viel het kwartje :o

Loopt niet meer op gelukkig, abs zijn nog zichtbaar en de hoefijzers komen er nog uit.
wel een laagje vet rondom de middel...maar so be it. Opvallend zijn de verse striemen in de okselstreek :)

Wat concludeer je uit die striemen? Ik heb het de laatste tijd namelijk ook opeens...

zieke Squats man :)

Aangezien er toch wel interesse is in mijn dikke vette natty blubber lijf.... ik heb jullie gewaarschuwd

B017E25F-F02E-4D4A-ABFF-6565B036C1A1.jpeg

Brooooo

Toch is dit ook erg mooi met een heel klein laagje en die benen!

Nice :emo:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven