XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Compacte mensen toch.. mooi :)

• Topic Starter Topic Starter
Nou en God en Allah ook niet.

Volgens mijn moeder wel, en mijn moeder heeft altijd gelijk.

Girl, ik ben trots :heart:

lekkere training zo te zien. Goed volume!

Is ook wel eens lekker om gewoon maar wat te doen.

Wat concludeer je uit die striemen? Ik heb het de laatste tijd namelijk ook opeens...

zieke Squats man :)

Striemen = groei. Ben de laatste maanden zo’n 7 kg zwaarder geworden.

Gaat echt massief worden wanneer ik weer on ga :D Ik sta er zelf van te kijken wat er naturel mogelijk is wanneer je niet op een procentje meer let.

Toch is dit ook erg mooi met een heel klein laagje en die benen!

Dank u, dank u

:)

mersi bokoe!

Aangezien er toch wel interesse is in mijn dikke vette natty blubber lijf.... ik heb jullie gewaarschuwd

B017E25F-F02E-4D4A-ABFF-6565B036C1A1.jpeg

en toch nog zichtbare abs ???

Lichtval, genetics etc. Ken lui die richting de 20% nog abs laten zien.

• Haha
Waarderingen: Vonk
kom ik aan met mijn pens, moet ik echt diep gaan cutten om abs te kunnen zien bij mij? ik weet dat genetische aanleg hier een groot rol bij speelt maar sommige moeten nou eenmaal diep cutten om zo hun abs zichtbaar te krijgen.

kom ik aan met mijn pens, moet ik echt diep gaan cutten om abs te kunnen zien bij mij? ik weet dat genetische aanleg hier een groot rol bij speelt maar sommige moeten nou eenmaal diep cutten om zo hun abs zichtbaar te krijgen.

Ik heb ze tot ± 16% ongeveer.. Daarna gaat het rap als sneeuw voor de zon :p

Ze zijn juist slecht zichtbaar onder die lampen. Kan met licht gaan werken en dan ziet het er beter uit.

Okay Kameel :thumbs:

Ik heb ze tot ± 16% ongeveer.. Daarna gaat het rap als sneeuw voor de zon :p

Okay Kameel :thumbs:

Ja wat wil je nou. Ze zijn gewoon zichtbaar in welk licht dan ook. Ik adem hier niet uit en werk niet met licht om het eea te accentueren.

Hier heb ik dat wel gedaan, onderstaande foto was genomen op 10-12 %

BFE6664E-2E38-47F3-BE8E-2F471C831831.jpeg

Lichtinval in die kamer is gewoon klote, maar jij zal het vast wel weer beter weten.

Oh, misschien moet ik hier ook maar eens vaker komen kijken..

Te veel voor mijn ogen op de vroege morgen.

Goeie vergelijking ook je huidige VP ten opzichte van dat van 10-12% en met andere belichting etc. :roflol:
Je snapt het punt van de overkant niet, omdat je kostte wat het kost je eigen punt wilt verdedigen :D Terwijl ik daar helemaal geen aanleiding toe geef :dunno:

Zolang hij het licht gewoon aanlaat is het voor ons goed.

Goeie vergelijking ook je huidige VP ten opzichte van dat van 10-12% en met andere belichting etc. :roflol:
Je snapt het punt van de overkant niet, omdat je kostte wat het kost je eigen punt wilt verdedigen :D Terwijl ik daar helemaal geen aanleiding toe geef :dunno:

Weet je wat het met jou is, je bent intelligent en dat weet je zelf ook. Probleem met dat soort jongens is dat ze denken overal gelijk in te hebben, tot vervelends aan toe.
Natuurlijk geeft licht effect, zet ik het licht uit is het pikkedonker. Hoe het bij mij overkomt is dat jij doet alsof er abs zichtbaar zijn omdat ik met licht heb lopen stoeien, dit is niet het geval. Kunnen we lang over discussiëren maar het zal wel. In een ander topic vond je het ook al nodig om mij schijnheilig te noemen wanneer ik kritiek lever op het gebruik van iemand wanneer diegene de voeding en training niet in orde heeft, iets wat je zelf normaal gesproken ook zo doen. Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn. Houdoe!

En als ik jouw punt niet begrijp puni, leg het dan gewoon uit i.p.v. zo lacherig te doen en overal doe kut smiley’s op te gooien.
Of heb je ook geen zin in een de lichtinval is slecht maar kan nog slechter discussie?

Weet je wat het met jou is, je bent intelligent en dat weet je zelf ook. Probleem met dat soort jongens is dat ze denken overal gelijk in te hebben, tot vervelends aan toe.
Natuurlijk geeft licht effect, zet ik het licht uit is het pikkedonker. Hoe het bij mij overkomt is dat jij doet alsof er abs zichtbaar zijn omdat ik met licht heb lopen stoeien, dit is niet het geval. Kunnen we lang over discussiëren maar het zal wel. In een ander topic vond je het ook al nodig om mij schijnheilig te noemen wanneer ik kritiek lever op het gebruik van iemand wanneer diegene de voeding en training niet in orde heeft, iets wat je zelf normaal gesproken ook zo doen. Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn. Houdoe!

Trek het je niet zo aan kerel, chargeren is ook een vak zeker? Ik schrijf letterlijk dat je abs beter zichtbaar zijn bij licht van bovenaf. Wat is daar onwaar aan en als jij daarmee vindt dat ik insinueer dat jij met het licht hebt lopen spelen dan is dat jouw eigen tekortkoming in deze :dunno:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven