MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Trek het je niet zo aan kerel, chargeren is ook een vak zeker? Ik schrijf letterlijk dat je abs beter zichtbaar zijn bij licht van bovenaf. Wat is daar onwaar aan en als jij daarmee vindt dat ik insinueer dat jij met het licht hebt lopen spelen dan is dat jouw eigen tekortkoming in deze :dunno:

Precies. En nu terug in je mand.

En als ik jouw punt niet begrijp puni, leg het dan gewoon uit i.p.v. zo lacherig te doen en overal doe kut smiley’s op te gooien.
Of heb je ook geen zin in een het lichtinval is slecht maar kan nog slechter discussie?

:roflol: Je verdedigt je ergens waar er m.i. totaal geen aanleiding is om je te hoeven verdedigen. Als ik nou had geschreven, tuurlijk; met zulk licht kan ik ook abs laten zien op 20%. Maar volgens mij is dat niet wat ik schreef. Niet alles is een aanval gozer, soms is het enkel een opsomming van feiten, just for fucks sake.

:roflol: Je verdedigt je ergens waar er m.i. totaal geen aanleiding is om je te hoeven verdedigen. Als ik nou had geschreven, tuurlijk; met zulk licht kan ik ook abs laten zien op 20%. Maar volgens mij is dat niet wat ik schreef. Niet alles is een aanval gozer, soms is het enkel een opsomming van feiten, just for fucks sake.

Wie is er nou schijnheilig :)

giphy.gif

Dit zijn die turkengenetics #unfair :(

Ja wat wil je nou. Ze zijn gewoon zichtbaar in welk licht dan ook. Ik adem hier niet uit en werk niet met licht om het eea te accentueren.

Hier heb ik dat wel gedaan, onderstaande foto was genomen op 10-12 %

BFE6664E-2E38-47F3-BE8E-2F471C831831.jpeg

Lichtinval in die kamer is gewoon klote, maar jij zal het vast wel weer beter weten.
muggezifterei hier zeg.....nais abs baasje!! :cool:

Borst oefening die puni niet doet
20x30
10x50
5x70
5x80
4x100
2x3x105
5x3x117,5 30-40 sec rust tussen de sets

Benen oefening die puni niet doet
8x70
5x110
4x130
2x3x150
4x3x170
3x190

Machine fly ss back extensions
4x

Cable extensions ss calf press
5 sets

Beter kan het altijd. Ik heb een nieuwe stelling: wanneer je geen seks hebt maak je makkelijker gains... heb jij veel seks Thuggish?
Maar.. dat lijkt dan alleen op te gaan als je over een langere periode geen seks hebt en verhoogde test waardes hebt. Hoe lang sta je droog, mijn vriend?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven