- Waardering
- 8.812
Ik zou je willen knuffelen om je te troosten, maar zelfs dat lijkt me nu gevaarlijk.
Sterkte in deze donkere dagen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou je willen knuffelen om je te troosten, maar zelfs dat lijkt me nu gevaarlijk.
knuffelen is ALTIJD gevaarlijkIk zou je willen knuffelen om je te troosten, maar zelfs dat lijkt me nu gevaarlijk.
Afraid to poke the baby my friend?
Ik dacht dat ze altijd hitsig waren als ze zwanger zijn?
Harde dagen, beenhard...Ik zou je willen knuffelen om je te troosten, maar zelfs dat lijkt me nu gevaarlijk.
Goed bezig man. Goeie sq en bench sessies. Leuk ook dat je andere oefeningen erbij doet zoals FW'.Aangezien er toch wel interesse is in mijn dikke vette natty blubber lijf.... ik heb jullie gewaarschuwd
![]()
@Lm7790 wilt juist droger staan, ik geloof vanaf Januari 2020.
13 weken, 2 dagen en 12 uur.

Ik spreek jullie taal niet, is het beste wat ik ervan kon maken![]()

Dan moet ik eerst een referentie hebben.
Amateur.

Ik schrok even van het bericht van @Lm7790 , gelukkig is het maar gebrek aan sex. Stay strong, komt allemaal weer goed straks.
Ik dacht dat ze altijd hitsig waren als ze zwanger zijn?
volgens mij voelen zwangere vrouwen zich niet sexy.
Goed bezig man. Goeie sq en bench sessies. Leuk ook dat je andere oefeningen erbij doet zoals FW'.