MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
springen voor grotere kuiten?
Warming up ook, maar volgens mij is het prima voor grotere kuiten ja. Zal zeker niet alleen voor groei zijn, een stuk endurance &agility zit er in. Redelijk explosief. Ik zou het zeker niet als enige doen, maar absoluut, springen is goed voor de kuiten :)

In ieder geval een mooie warmup.

Laatst bewerkt:
zat ik ook aan te denken, maar maak er eigelijk zelden gebruik van.

je kan ook leg curls doen met de low row.

Bro. Ik kan deze tip aanbevelen. Jaren zonder gedaan maar nu sinds een jaartje heb ik deze staan: https://www.fitness-seller.nl/barbarian-leg-extension-leg-curl/
Vrouwtje krijg je er niet bij . Deze heb ik 2e hands niwt vaak langs zien komen.

Qua dumbels kan ik je de ironmaster dumbels aanraden. Toch nog verstelbaar maar zo gedaan en compact tot grote aantal kg's . Deze zijn soms 2e hands ook te krijgen. Marktplaats en hier topic trainingsmateriaal in de gaten houden.

Kuiten: op de leggpress of hacksquat optie staand doen. Leggpress/hacksquat combo is ook regelmatig 2e hands te krijgen. Soleus is dit apparaat handig. Ik ben de barbarian variabt (exact hetzelfde als deze). Tis een fijn apparaat wat ik niet meer wil missen: https://www.fitness-seller.nl/atx-seated-calf-machine/

Kortom, houd marktplaats en dit forum in de gaten. Vaak kun je al veel spullen tegen een goede prijs 2e hands halen. Vaak een bb en rack en schijven en latpully's. Scheelt je een hoop geld

Jammer dat die dingen zo duur zijn, zou wel echt een aanwinst zijn voor elke homegym

Jammer dat die dingen zo duur zijn, zou wel echt een aanwinst zijn voor elke homegym

Hoi Joost. Je hebt zeker een punt maar toch is het wel te doen zolang je de 2e hands site's in de gaten houdt. Het apparaat van jouw link heb ik regelmatig 2e hands langs zien komen. Ik heb zelf een 2e hands bodysolid 45 graden legpress/hacksquat apparaat gekocht van een klein sportschool die stopte. 2e hands kunnen de krengen nog prijzig zijn maar opzich zijn de meeste apparaten behoorlijk waardevast.

• Topic Starter Topic Starter
Bro. Ik kan deze tip aanbevelen. Jaren zonder gedaan maar nu sinds een jaartje heb ik deze staan: https://www.fitness-seller.nl/barbarian-leg-extension-leg-curl/
Vrouwtje krijg je er niet bij . Deze heb ik 2e hands niwt vaak langs zien komen.

Qua dumbels kan ik je de ironmaster dumbels aanraden. Toch nog verstelbaar maar zo gedaan en compact tot grote aantal kg's . Deze zijn soms 2e hands ook te krijgen. Marktplaats en hier topic trainingsmateriaal in de gaten houden.

Kuiten: op de leggpress of hacksquat optie staand doen. Leggpress/hacksquat combo is ook regelmatig 2e hands te krijgen. Soleus is dit apparaat handig. Ik ben de barbarian variabt (exact hetzelfde als deze). Tis een fijn apparaat wat ik niet meer wil missen: https://www.fitness-seller.nl/atx-seated-calf-machine/

Kortom, houd marktplaats en dit forum in de gaten. Vaak kun je al veel spullen tegen een goede prijs 2e hands halen. Vaak een bb en rack en schijven en latpully's. Scheelt je een hoop geld

thanks bro, ga het checken!

hoop is idd gevestigd op gebruikt materiaal, wanneer het zo ver is gaat het vooral neerkomen op het bedrag onder de streep.
ik denk dat ik zo'n 2000-2500 ga besteden, en later kan ik altijd nog uitbreiden.

week 5 dag 3

2 ct paused bench
5x80
4x90
2x3x105
5x3x117,5

Deadlift
5x70
3x90
3x110
3x130

Pulldown triangle grip
15x70
12x85
10x115
8x130

Paused squats
5x80
4x100
2x4x120
4x130

face pulls ss single arm barbell preacher curl

gewicht 88,9 , kcals mogen dus omlaag. 2800 it is.

god***domme man, nadat ik al drie keer moest lachen om mezelf bij het pakken van mijn telefoon uit mijn badjas en dan verrast te zijn met een tony chocolony in mijn hand vond ik het wel tijd voor een post... nou...bij deze...

phg

rust is een must die de kater sust :D

Wanneer ga je weer on bro? Ziek kanon worden a la @dreamy1

freestyle

squats
5x70
3x90
3x110
3x125
3x155
1x175 paused
1x190 paused
1x200 paused
3x210

230 moet nu toch wel lukken, maarja chicken chicken.

Testen of mijn schouder minder pijn doet met inclines.

Paused incline benchpress
5x70
3x90
2x100
2x110
2x115
1x120
1x125
3x110
5x90

Scheelt wel enorm, maar voel het nog steesa
Misschien eerst een weekje niet benchen (of heeel licht) lastig maar noodzakelijk.

single leg calfpress sm - machine fly
aantal sets

side raise
aantal sets

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven