Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Daar sta ik voor te springen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar sta ik voor te springen
Warming up ook, maar volgens mij is het prima voor grotere kuiten ja. Zal zeker niet alleen voor groei zijn, een stuk endurance &agility zit er in. Redelijk explosief. Ik zou het zeker niet als enige doen, maar absoluut, springen is goed voor de kuiten

zat ik ook aan te denken, maar maak er eigelijk zelden gebruik van.
je kan ook leg curls doen met de low row.
![]()
ATX Leg Press / Hack Squat BPR-790 - Fitness Seller
Professionele leg press, hack squat en kuitmachine in één toestel. Snel en eenvoudig om te bouwen zodat uit de leg press een volwaardige hack squat ontstaat. Zwaar belastbaar tot 700 kg.www.fitness-seller.nl
Jammer dat die dingen zo duur zijn, zou wel echt een aanwinst zijn voor elke homegym
Bro. Ik kan deze tip aanbevelen. Jaren zonder gedaan maar nu sinds een jaartje heb ik deze staan: https://www.fitness-seller.nl/barbarian-leg-extension-leg-curl/
Vrouwtje krijg je er niet bij . Deze heb ik 2e hands niwt vaak langs zien komen.
Qua dumbels kan ik je de ironmaster dumbels aanraden. Toch nog verstelbaar maar zo gedaan en compact tot grote aantal kg's . Deze zijn soms 2e hands ook te krijgen. Marktplaats en hier topic trainingsmateriaal in de gaten houden.
Kuiten: op de leggpress of hacksquat optie staand doen. Leggpress/hacksquat combo is ook regelmatig 2e hands te krijgen. Soleus is dit apparaat handig. Ik ben de barbarian variabt (exact hetzelfde als deze). Tis een fijn apparaat wat ik niet meer wil missen: https://www.fitness-seller.nl/atx-seated-calf-machine/
Kortom, houd marktplaats en dit forum in de gaten. Vaak kun je al veel spullen tegen een goede prijs 2e hands halen. Vaak een bb en rack en schijven en latpully's. Scheelt je een hoop geld
Vanavond weer zuipen?

Moet de motivatie weer vinden om 5 grote meals per dag te eten.Wanneer ga je weer on bro? Ziek kanon worden a la @dreamy1
Vanavond weer zuipen?
Alcohol vrij bier voor de alcoholist die ‘s morgens er weer vroeg uitmoet?![]()
Wanneer ga je weer on bro? Ziek kanon worden a la @dreamy1
Zodra de kleine er is (mocht ik on gaan) maar dat zal slechts een zomerkuurtje zijn op minder dan de helft van wat dreamy zet.