MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb daar niet zo'n last van.

Ik vroeger ook niet :p Beetje raar is dat. Even geleden werd ik helemaal koekoek van Tren E. Ik dacht, het zal wel aan de ester liggen. Dus Tren A gedaan de
keer erna. En hoppa idem. Als ik boven de 300 ga begint het spel. Anders reageren, last van mijn maag enzo. Vroeger nooit last van gehad.

......je lieffie rekent wel op jouw, :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Succes met de kuur en de kleine! Ben benieuwd hoe die combinatie gaat ‘bevallen’. Ik had wel wat superhuman power kunnen gebruiken in de eerste maanden (en nu nog :o). Blijf je loggen?

Natuurlijk, kan ik eindelijk weer wat foto's plaatsen :roflol:

Ik vroeger ook niet :p Beetje raar is dat. Even geleden werd ik helemaal koekoek van Tren E. Ik dacht, het zal wel aan de ester liggen. Dus Tren A gedaan de
keer erna. En hoppa idem. Als ik boven de 300 ga begint het spel. Anders reageren, last van mijn maag enzo. Vroeger nooit last van gehad.

Mocht ik last krijgen dan gaat de tren eruit, maar de tren is er sws al uit als de kleine er is (125/150 test) blasten heeft dan toch geen zin.

• Like
Waarderingen: BB_
Aankomende twee trainingen freestylen.

Dinsdag begin ik met een nieuwe template (30)

Besloten de flat bench in te ruilen voor de incline en mijn 1rm met 20kg omlaag te gooien (145>125) Dit vanwege aanhoudende schouderpijntjes.

Gewicht: 89 nou het is duidelijk dat ik op onderhoud zit met zo'n 3000 kcals pd.
Ik vond mezelf wel droger ogen ten opzichte van vorige week.

Overig: Uhm, ik ga mijn gear bestellen. Ipv bridgen wanneer de kleine er is ga ik dan volledig off, herstellen en dan voor de tweede kameel. Maar eerst nog 16 weken blasten :) Ik begin met 8 weken test (300) tren (400) en vervolgens 8 weken test/deca.
Voeding gooi ik wat omhoog, ik denk naar 3200-3300.
Training blijft hetzelfde, uiteraard verhoog ik mijn 1rm gedurende de rit.
Ik ben benieuwd hoe ik het er nu vanaf ga brengen na de kuur, eens kijken of ik er sterker op ga worden.

paused incline bp
5x70
2x4x80
3x95
3x90
3x105
4x3x100

Schouder amper gevoeld!

beltless squat
5x60
3x80
3x100
3x120
3x140
3x3x150 paused

Lekker licht in voorbereiding op de volgende template, en ja, ik had er even geen zin in ;)

Incline db press
6x30
6x35
3x6x40

side raise armen in een hoek
6 sets

triceps ss facepull
5 sets

Heb zin in de weken die volgen, als alles verloopt volgens plan zet ik mijn beste shape (als in meeste vvm) ooit neer.

Laatst bewerkt:
Wat ben jij een slappe lul, god***domme bijna een dik jaar van de aas af en vervolgens gelijk aan de tren.

Wat ben jij een slappe lul, god***domme bijna een dik jaar van de aas af en vervolgens gelijk aan de tren.
Ja man, die shit moet je écht 'verdienen'. Ik zie geen reden waarom jij als amateur tren moet gebruiken, bouw eerst eens fysiek op respectabel niveau zonder tren te gebruiken.

Dus eerst een groot en goed mogelijk fysiek op de zwakkere shit en dan praten we wel verder over trenbolone en dat soort zaken.

Vriendelijke groenten,
@Spambod

Ja man, die shit moet je écht 'verdienen'. Ik zie geen reden waarom jij als amateur tren moet gebruiken, bouw eerst eens fysiek op respectabel niveau zonder tren te gebruiken.

Dus eerst een groot en goed mogelijk fysiek op de zwakkere shit en dan praten we wel verder over trenbolone en dat soort zaken.

Vriendelijke groenten,
@Spambod

Dat ook maar vind in het geval van camelus dat hij helemaal niet hoeft te gebruiken. Hij is sterk, breed en heeft discipline. Hij heb dat niet nodig en is er notabene een jaar mee gekapt.

Ik wil niet bemoeien broeder , ik wil je dit oprecht uit mijn hart meegeven.

Dat ook maar vind in het geval van camelus dat hij helemaal niet hoeft te gebruiken. Hij is sterk, breed en heeft discipline. Hij heb dat niet nodig en is er notabene een jaar mee gekapt.

Ik wil niet bemoeien broeder , ik wil je dit oprecht uit mijn hart meegeven.

correctie, ruim twee jaar.

waarom gebruik jij AAS? zonder kan je ook niet gedisciplineerd bezig blijven, waarom vind jij dat je wél mag gebruiken?

sterk en breed is natuurlijk hoe jij het ziet, ik zie dat niet zo.

verder leest men tren en ziet dit als laatste redmiddel ofzo, je moet eerst tig andere compounds gebruiken alvorens je aan de tren gaat...wat is dit voor bullshit?

ik ga 700 mg zetten in totaal, big deal.

correctie, ruim twee jaar.

waarom gebruik jij AAS? zonder kan je ook niet gedisciplineerd bezig blijven, waarom vind jij dat je wél mag gebruiken?

sterk en breed is natuurlijk hoe jij het ziet, ik zie dat niet zo.

verder leest men tren en ziet dit als laatste redmiddel ofzo, je moet eerst tig andere compounds gebruiken alvorens je aan de tren gaat...wat is dit voor bullshit?

ik ga 700 mg zetten in totaal, big deal.

Ik zeg niet dat ik wel mag gebruiken; maar ik vind het bij jou zonde. Nog steeds sterk, 2 jaar gestopt. Ik vind het zonde maar goed het is tenslotte jouw keuze.

Wat jij zegt @Wanna zie ik als een compliment, maar je kent het spelletje toch wel..je wilt altijd meer en het is nooit genoeg. Ik vind mijzelf niet sterk en niet breed, vandaar mijn keus.

• Like
Waarderingen: BB_
Kuren is huren

:scratch: Ik zal gebruikers nooit snappen denk ik.

Had je mij een aantal jaar geleden de vraag 'Stel je bankt 140+ en squat 200+, zou je dan nog gaan kuren?' Dan was het antwoord waarschijnlijk 'nee' geweest. Maar nu ik daar voorbij ben stelt het ineens niets meer voor.
Zijn we niet allemaal zo?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven