Fitness Seller

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
2 ct paused bench
5x85
4x100
2x3x110
4x2x125 ez

beltless squats
5x115
4x135
2x3x157,5
3x2x177,5
2x190 lol wat makkelijk, dan maar wat zwaarder
4x200 makkie :)

2 ct paused incline bp
5x70
4x80
3x95
4x3x110 ook ez af. fuck yeah.

incline fly/extensions/side raise

Die squat :eek: damn man, dat is supersterk...!
 
Die squat :eek: damn man, dat is supersterk...!

Onlangs nog 6x200 en daarna 6x210

Maar vandaag gingen ze echt door het dak, en zonder riem.

Ik voel een pr binnenkort. Maar dat durf ik nooit, ik gooi liever mijn 1rm wat omhoog en ga dan door met een andere template.
 
Onlangs nog 6x200 en daarna 6x210

Maar vandaag gingen ze echt door het dak, en zonder riem.

Ik voel een pr binnenkort. Maar dat durf ik nooit, ik gooi liever mijn 1rm wat omhoog en ga dan door met een andere template.

Petje af hoor :flexbiceps: kom ik aan met mijn 92 KG :roflol:
 
Maar ik doe er dan wel anderhalf uur over, soms zelfs 2. Dat is voor jou een week aan trainingen :roflol:
Verschillende doelen zoals je al zei. Ik ga meer voor conditie, ik merk dat conditie belangrijker is als je wat ouder wordt. Spiermassa is een belangrijke tweede.
 
Ik heb iets gemist de afgelopen maanden denk ik... wie is/was die Camelus nu ook alweer?
 
Petje af hoor :flexbiceps: kom ik aan met mijn 92 KG :roflol:
Vergelijk jezelf niet te veel met anderen, maar met jezelf. Ga je vooruit, dan kom je stap voor stap waar je wilt zijn. Wil je komen waar meneer kaneel nu is, is het nog wat jaren consistent volhouden, maar zelfs dan in het zijn dat het er voor jou niet in zit. Maakt niet zo veel uit, als jij straks boven de 100 bencht is dat veel meer dan je mee begon. Dus supergoed!

p. S. Mijn lifts stellen ook geen fuck voor tov veel hier op dit forum.
 
:roflol: gaat ook om de artiest in context met jouw post ;)
 
Wat is er gecensureerd dan? :(
 
Verschillende doelen zoals je al zei. Ik ga meer voor conditie, ik merk dat conditie belangrijker is als je wat ouder wordt. Spiermassa is een belangrijke tweede.

De consensus in de medische wereld is echter andersom. Maar ik begrijp je persoonlijke keuze. Zelf heb ik al sinds vorige zomer een nieuwe mountainbike onuitgepakt in de kamer staan (Canyon Neuron), moet ook weer eens gaan beginnen.
 
De consensus in de medische wereld is echter andersom. Maar ik begrijp je persoonlijke keuze. Zelf heb ik al sinds vorige zomer een nieuwe mountainbike onuitgepakt in de kamer staan (Canyon Neuron), moet ook weer eens gaan beginnen.
Ook goed, dan zit ik volgens mij nog prima.
Toch zijn er genoeg luitjes hier die in mijn optiek wel eens wat meer aan hun conditie mogen doen. :windup:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven