XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo te zien bevalt freestylen je wel goed t.o.v. logboek/schema :)

• Topic Starter Topic Starter
Zo te zien bevalt freestylen je wel goed t.o.v. logboek/schema :)

Soms heb ik daar gewoon even zin in. Maar doe ik dit weken achter elkaar dan merk ik dat ik steeds zwakker word, ik ben dan ook geneigd om continue op een te hoge intensiteit te trainen.

Soms heb ik daar gewoon even zin in. Maar doe ik dit weken achter elkaar dan merk ik dat ik steeds zwakker word, ik ben dan ook geneigd om continue op een te hoge intensiteit te trainen.
Herkenbaar. Schema heeft toch meer houvast en structuur op progressie.

squats gaan hard hoor. Theoretisch 230 zeker haalbaar. Gaat het nu te veel in je koppie zitten, denk je?

ik ben dan ook geneigd om continue op een te hoge intensiteit te trainen.
Had ik ook gedaan de laatste maanden, dat leverde zoveel knopen op in mn schouders dat ik daardoor krachtverlies heb gekregen, gewoon onvoldoende hersteld dus.......aldus mijn fysio :wl:

Herkenbaar. Schema heeft toch meer houvast en structuur op progressie.

squats gaan hard hoor. Theoretisch 230 zeker haalbaar. Gaat het nu te veel in je koppie zitten, denk je?

Ik denk dat ik op een goede dag wel 10x210 kan halen, dus het zit vooral tussen de oren. Enkele maanden geleden had ik dezelfde angst met 200 kg, nu is het appeltje eitje.

IMG_20200124_051304.jpg

Ik denk dat ik op een goede dag wel 10x210 kan halen, dus het zit vooral tussen de oren. Enkele maanden geleden had ik dezelfde angst met 200 kg, nu is het appeltje eitje.
Gewoon lekker door blijven bouwen met kleine stapjes. Vertrouwen bouw je dan vanzelf op. Komt goed

Succes met de kuur en de kleine! Ben benieuwd hoe die combinatie gaat ‘bevallen’. Ik had wel wat superhuman power kunnen gebruiken in de eerste maanden (en nu nog :o). Blijf je loggen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven