Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo te zien bevalt freestylen je wel goed t.o.v. logboek/schema![]()
Herkenbaar. Schema heeft toch meer houvast en structuur op progressie.Soms heb ik daar gewoon even zin in. Maar doe ik dit weken achter elkaar dan merk ik dat ik steeds zwakker word, ik ben dan ook geneigd om continue op een te hoge intensiteit te trainen.
Heyhey ik zit maar op 750mg test e 400mg tren eZodra de kleine er is (mocht ik on gaan) maar dat zal slechts een zomerkuurtje zijn op minder dan de helft van wat dreamy zet.
Ben je aan het cruisen dreamy?
Had ik ook gedaan de laatste maanden, dat leverde zoveel knopen op in mn schouders dat ik daardoor krachtverlies heb gekregen, gewoon onvoldoende hersteld dus.......aldus mijn fysioik ben dan ook geneigd om continue op een te hoge intensiteit te trainen.

Herkenbaar. Schema heeft toch meer houvast en structuur op progressie.
squats gaan hard hoor. Theoretisch 230 zeker haalbaar. Gaat het nu te veel in je koppie zitten, denk je?
Als de kleine er is zal slaap toch al ruk zijn.Geen orals atm?
Besloten dat ik in maart on ga met 250/300 test en 400 tren.

50mg dbol preworkoutGeen orals atm?
Op tren wordt ik na paar uurtjes slaap al fit wakker dus weetniet of dat een groot probleem voor je is? Maar daarna slaap ik wel weer door
Gewoon lekker door blijven bouwen met kleine stapjes. Vertrouwen bouw je dan vanzelf op. Komt goedIk denk dat ik op een goede dag wel 10x210 kan halen, dus het zit vooral tussen de oren. Enkele maanden geleden had ik dezelfde angst met 200 kg, nu is het appeltje eitje.
Haha so true! Of je moet mazzel hebben.....bij ons was dat met de middelste.....de boys daarintegen bouwden toen al genoeg feestjes in de nacht
Op tren wordt ik na paar uurtjes slaap al fit wakker dus weetniet of dat een groot probleem voor je is? Maar daarna slaap ik wel weer door
Gewoon enkel test dan ofzo. Geen tren. Rare hersenkronkels zit je echt niet op de wachten in die periode.Zou ik lekker niet doenGewoon enkel test dan ofzo. Geen tren. Rare hersenkronkels zit je echt niet op de wachten in die periode.