XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Had je mij een aantal jaar geleden de vraag 'Stel je bankt 140+ en squat 200+, zou je dan nog gaan kuren?' Dan was het antwoord waarschijnlijk 'nee' geweest. Maar nu ik daar voorbij ben stelt het ineens niets meer voor.
Zijn we niet allemaal zo?
Ik denk dat je wel gelijk hebt wat betreft het meer willen maar de grenzen zijn wel voor iedereen verschillend. Misschien ook wel het verschil tussen jonger en ouder zijn. Als je al wat rottige dingen hebt meegemaakt met je lichaam dan krijgt je gezondheid vanzelf meer voorrang en wordt de rest vanzelf minder belangrijk. Waarschijnlijk gaan er ook veel over de grens vanwege een onbewust onzekerheidsgevoel.
Wat mij betreft is iedereen vrij om te doen wat hij/zij wil doen als je een ander maar niet in gevaar brengt of tekort doet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je wel gelijk hebt wat betreft het meer willen maar de grenzen zijn wel voor iedereen verschillend. Misschien ook wel het verschil tussen jonger en ouder zijn. Als je al wat rottige dingen hebt meegemaakt met je lichaam dan krijgt je gezondheid vanzelf meer voorrang en wordt de rest vanzelf minder belangrijk. Waarschijnlijk gaan er ook veel over de grens vanwege een onbewust onzekerheidsgevoel.
Wat mij betreft is iedereen vrij om te doen wat hij/zij wil doen als je een ander maar niet in gevaar brengt of tekort doet.

Dat geloof ik meteen. Ik ben ook bang voor mijn gezondheid daarom zie ik mijzelf niet jarenlang op rij kuren. En je hebt gelijk wat betreft de onzekerheid, dat ben ik altijd al geweest. Ik ben altijd te dik en te dun, vaak trek ik mij drie keer om omdat ik mij niet goed voel in veel kleding. Eigenlijk altijd al gehad. Zo ver ik mij herinner bekijk ik mijzelf meerdere keren per dag in de spiegel en maak ik mijzelf wijs alsof ik eruit zie of ik net een jaar of twee train. Vervelend is dat, maar wellicht zal dat allemaal vervagen wanneer de kleine er is.

Geen bijzondere cijfers vandaag maar gewoon lekker getraind. De deadlift voelt tot nu toe goed aan en de onderrug lijkt te verbeteren. Lekker rustig blijven opbouwen.

pulldown
3x8x120 (holds)

deadlifts
3x70
3x90
3x110
3x130
3x150
3x170

pullups
3x6

single arm machine rows
4x8

cable curls/preacher db curls

calves ss leg curls
5x

Wat was de blessure die je had?
De een gewricht?
En wat buiten DL eruit laten heb je gedaan voor je herstel?

Dat geloof ik meteen. Ik ben ook bang voor mijn gezondheid daarom zie ik mijzelf niet jarenlang op rij kuren. En je hebt gelijk wat betreft de onzekerheid, dat ben ik altijd al geweest. Ik ben altijd te dik en te dun, vaak trek ik mij drie keer om omdat ik mij niet goed voel in veel kleding. Eigenlijk altijd al gehad. Zo ver ik mij herinner bekijk ik mijzelf meerdere keren per dag in de spiegel en maak ik mijzelf wijs alsof ik eruit zie of ik net een jaar of twee train. Vervelend is dat, maar wellicht zal dat allemaal vervagen wanneer de kleine er is.
Ik geniet gewoon van me bigmac

Wat was de blessure die je had?
De een gewricht?
En wat buiten DL eruit laten heb je gedaan voor je herstel?

Pijn in de onderrug bij bepaalde bewegingen. Wat het exact is, geen idee. De ha kon het ook geen naam geven.

Oefeningen waarbij last had vermijden en het de tijd geven. Het lijkt eerlijk gezegd dat het herstel nu vlotter verloopt nu ik weer voorzichtig aan dl'en ben.

@Wanna nog bedankt voor je input

Kuur plannen weer vd tafel geschoven :roflol: Het is nu niet de tijd ervoor.

Off gaan terwijl de kleine er net is: weinig slaap, slechter eten, minder trainen icm lage testlevels...hmm de klap zal hard zijn.

• Like
Waarderingen: GO02
@Wanna nog bedankt voor je input

Kuur plannen weer vd tafel geschoven :roflol: Het is nu niet de tijd ervoor.

Off gaan terwijl de kleine er net is: weinig slaap, slechter eten, minder trainen icm lage testlevels...hmm de klap zal hard zijn.
Krijgt er wel iets moois voor terug. Zal wel voor veel afleiding zorgen. Dan valt het misschien allemaal toch nog mee.

Krijgt er wel iets moois voor terug. Zal wel voor veel afleiding zorgen. Dan valt het misschien allemaal toch nog mee.

Baal nu wel, maar voor die zoveel weken shinen is de klap denk ik te hard.
Heb ook absoluut geen zin in medelijden met mijzelf als de kleine alle aandacht nodig heeft. Mot maar ff geduld hebben.

Vandaag lekker gegeten bij de sushi.
Zegt mijn vriendin zo 'eet eens met je mond dicht, je lijkt wel een kameel'. Hihi.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven