Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder een no strike policy. Dus ik zal binnen de lijntjes kleuren vriend.
Ik denk dat je wel gelijk hebt wat betreft het meer willen maar de grenzen zijn wel voor iedereen verschillend. Misschien ook wel het verschil tussen jonger en ouder zijn. Als je al wat rottige dingen hebt meegemaakt met je lichaam dan krijgt je gezondheid vanzelf meer voorrang en wordt de rest vanzelf minder belangrijk. Waarschijnlijk gaan er ook veel over de grens vanwege een onbewust onzekerheidsgevoel.Had je mij een aantal jaar geleden de vraag 'Stel je bankt 140+ en squat 200+, zou je dan nog gaan kuren?' Dan was het antwoord waarschijnlijk 'nee' geweest. Maar nu ik daar voorbij ben stelt het ineens niets meer voor.
Zijn we niet allemaal zo?
Geniet van je avontuurDat hoef je niet door te strepen oude man, dat mag je zelfs onderstreept en dikgedrukt posten![]()

Onder een no strike policy. Dus ik zal binnen de lijntjes kleuren vriend.
Ik denk dat je wel gelijk hebt wat betreft het meer willen maar de grenzen zijn wel voor iedereen verschillend. Misschien ook wel het verschil tussen jonger en ouder zijn. Als je al wat rottige dingen hebt meegemaakt met je lichaam dan krijgt je gezondheid vanzelf meer voorrang en wordt de rest vanzelf minder belangrijk. Waarschijnlijk gaan er ook veel over de grens vanwege een onbewust onzekerheidsgevoel.
Wat mij betreft is iedereen vrij om te doen wat hij/zij wil doen als je een ander maar niet in gevaar brengt of tekort doet.
Ik geniet gewoon van me bigmacDat geloof ik meteen. Ik ben ook bang voor mijn gezondheid daarom zie ik mijzelf niet jarenlang op rij kuren. En je hebt gelijk wat betreft de onzekerheid, dat ben ik altijd al geweest. Ik ben altijd te dik en te dun, vaak trek ik mij drie keer om omdat ik mij niet goed voel in veel kleding. Eigenlijk altijd al gehad. Zo ver ik mij herinner bekijk ik mijzelf meerdere keren per dag in de spiegel en maak ik mijzelf wijs alsof ik eruit zie of ik net een jaar of twee train. Vervelend is dat, maar wellicht zal dat allemaal vervagen wanneer de kleine er is.
Is dat het koosnaampje van je nieuwe vriend?

van zn directeur die die regelmatig de hand schud

Wat was de blessure die je had?
De een gewricht?
En wat buiten DL eruit laten heb je gedaan voor je herstel?
Het is nu niet de tijd ervoor.Krijgt er wel iets moois voor terug. Zal wel voor veel afleiding zorgen. Dan valt het misschien allemaal toch nog mee.@Wanna nog bedankt voor je input
Kuur plannen weer vd tafel geschovenHet is nu niet de tijd ervoor.
Off gaan terwijl de kleine er net is: weinig slaap, slechter eten, minder trainen icm lage testlevels...hmm de klap zal hard zijn.
Krijgt er wel iets moois voor terug. Zal wel voor veel afleiding zorgen. Dan valt het misschien allemaal toch nog mee.