Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Creatine slaat toch alleen vocht op in de spier en niet onderhuids o.i.d.?
Klopt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Creatine slaat toch alleen vocht op in de spier en niet onderhuids o.i.d.?
Lijkt me niet dat dat van de creatine komt.wanneer ik mijn vinger ergens druk blijft de afdruk even staan
Waarschijnlijk wel, maar echt helemaal zeker is dat niet:Creatine slaat toch alleen vocht op in de spier en niet onderhuids o.i.d.?
Nee voorlopig niet, schouder moet eerst 100% hersteld zijn. Maar inclines zijn ook niet verkeerd, weer eens wat anders. En de upper pecs mogen wel voller. Wat wel vervelend is, ik raak vaak de onderste hooks aan met de barbell.
Fucking bruut. Zeker die legs. Impressive and mirin
wanneer ik mijn vinger ergens druk blijft de afdruk even staan
Lijkt me niet dat dat van de creatine komt.
wat ben jij stiekem allemaal in je lichaam aan het stoppen?
Fucking bruut. Zeker die legs. Impressive and mirin![]()
Zelfs op podium zijn die quads nog massief, netjes!.
Had altijd meegekregen dat wanneer je huid wit blijft nadat je erin geduwd hebt dat je dan juist meer moet hydrateren.

Huh woow mijn middel is 83,5cm op dit momentThanks. Komt wel weer een tijd dat ik het ga overtreffen. Ik zal binnenkort weer eens een foto droppen van mijn huidige shape, middel is nu 86 cm, eerst nog 2-3 cm verliezen.
Meer drinken: daar ben ik sinds enkele dagen mee bezig, thanks voor de tip.
Ben wel benieuwd naar je huidige shape!Huh woow mijn middel is 83,5cm op dit momentBen wel benieuwd naar je huidige shape!
Zal wel met het feit te maken hebben dat jouw middel (abs, etc) beter ontwikkeld isMijn middel is altijd dik, ook onder de 10%. Maar de foto's komen er. Zal dan ook alles afmeten en posten. Armen net ook koud gemeten: 44 cm.
Mijn middel is altijd dik, ook onder de 10%. Maar de foto's komen er. Zal dan ook alles afmeten en posten. Armen net ook koud gemeten: 44 cm.
dit dis wat Gummie19 zegt over je fysiek. Props man. Wat een fysiek!Zelfs op podium zijn die quads nog massief, netjes!.
Had altijd meegekregen dat wanneer je huid wit blijft nadat je erin geduwd hebt dat je dan juist meer moet hydrateren.
Zal wel met het feit te maken hebben dat jouw middel (abs, etc) beter ontwikkeld is
Geeft niet, ik ook...