MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Dit is de shape die ik minimaal moet neerzetten. Hij had toen van mij gewonnen en in 2019 wederom dutch champ, jaar daarvoor ook de gp gewonnen. Hij gaat nu de Arnold clasic doen.

FB_IMG_1582891201797.jpg

Dan zul je toch een paar tandjes mogen bijsteken.

Op dat zicht begrijp ik wel dat je zegt dat je side delts een achterstand hebben (vergeleken met hem). Maar denk niet dat je onderdoet voor de rest :).

• #1.366
die titel is de mijne (2021)

wellicht nog met wat peptides aankloten want die rondingen krijg je niet zomaar.... toen ik hem zag dacht ik ook hoe kan hij nou 80 kg wegen? gast is ook nog eens langer...

Camelus op t podium

INNNNN

ik vind zijn quads niet in verhouding met zn UB

denk over een maandje

twijfel tussen test 250 deca 250
test 300 tren 200
Beetje afhankelijk van je doel. Ik heb tren één keer tijdens mijn bulk gebruikt, maar op een of ander manier heb ik toch het idee dat ik minder gains maak als ik het niet zou gebruiken.

Het enige voordeel is dat ik al mijn abs nog kan tellen tijdens bulk.

idd das niet handig, bij de geboorte loop jij te stressen, want die kleine komt toch echt op nr 1, daar ga je alles voor opzij zetten, je vrouw is erg emotioneel en ligt te stuiteren in bed, wanneer jij dr niet bent om te helpen en verzorgen.............waarom zeg ik dit nou allemaal, spreekt voor zicht toch?

• #1.376
Waarom wacht je nou eerst niet gewoon even af totdat de kleine kameel ter aarde gekomen is.

Waarom? Dat is juist een goed moment om te gaan cruisen op 125 test. Nu heb ik juist de tijd om voor een blast, als je '500 mg' een blast kunt noemen :)

idd das niet handig, bij de geboorte loop jij te stressen, want die kleine komt toch echt op nr 1, daar ga je alles voor opzij zetten, je vrouw is erg emotioneel en ligt te stuiteren in bed, wanneer jij dr niet bent om te helpen en verzorgen.............waarom zeg ik dit nou allemaal, spreekt voor zicht toch?

Wat overdreven. Waarom zou ik er ineens niet zijn om haar te helpen en te verzorgen? Met een prikje in je bil ben je niet ineens op Mars ofzo. Bedankt voor je bezorgdheid maar ik snap niet wat je ermee bedoeld.

jij hebt ervaring met gear, ik met kinderen.

niet doen bro, zo’n kleine gaat jullie veel energie kosten. Eerst ff wennen aan de situatie en dan pas gear pakken. (goed bedoeld)

Dan ben ik ook weer aan het cruisen, minder in de gym en meer thuis. Thanks voor je input.

• #1.377
Beetje afhankelijk van je doel. Ik heb tren één keer tijdens mijn bulk gebruikt, maar op een of ander manier heb ik toch het idee dat ik minder gains maak als ik het niet zou gebruiken.

Het enige voordeel is dat ik al mijn abs nog kan tellen tijdens bulk.

Denk dat het doel cutten gaat worden indien ik over vijf weken nog niet op single digit sta.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven