- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd.die titel is de mijne (2021)
wellicht nog met wat peptides aankloten want die rondingen krijg je niet zomaar.... toen ik hem zag dacht ik ook hoe kan hij nou 80 kg wegen? gast is ook nog eens langer...
en jij in het publiek met een mega bord waarop staat “saik, je moeder” hè!
Beetje afhankelijk van je doel. Ik heb tren één keer tijdens mijn bulk gebruikt, maar op een of ander manier heb ik toch het idee dat ik minder gains maak als ik het niet zou gebruiken.denk over een maandje
twijfel tussen test 250 deca 250
test 300 tren 200
denk over een maandje
twijfel tussen test 250 deca 250
test 300 tren 200
Waarom wacht je nou eerst niet gewoon even af totdat de kleine kameel ter aarde gekomen is.

idd das niet handig, bij de geboorte loop jij te stressen, want die kleine komt toch echt op nr 1, daar ga je alles voor opzij zetten, je vrouw is erg emotioneel en ligt te stuiteren in bed, wanneer jij dr niet bent om te helpen en verzorgen.............waarom zeg ik dit nou allemaal, spreekt voor zicht toch?
jij hebt ervaring met gear, ik met kinderen.
niet doen bro, zo’n kleine gaat jullie veel energie kosten. Eerst ff wennen aan de situatie en dan pas gear pakken. (goed bedoeld)
Beetje afhankelijk van je doel. Ik heb tren één keer tijdens mijn bulk gebruikt, maar op een of ander manier heb ik toch het idee dat ik minder gains maak als ik het niet zou gebruiken.
Het enige voordeel is dat ik al mijn abs nog kan tellen tijdens bulk.
Zijn dat nou sproeten of is het rug acne?