MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb ook eerder gelezen dat deca een 'fijn middel' is mbt blessures. Zou je dit toe kunnen lichten? Komt dit mede door vochtretentie?

In summary, these data demonstrate that ND administration can enhance myofiber growth after regeneration from injury. At 5 days after injury, protein signaling within the IGF-I pathway is activated, regardless of circulating androgens. At 14 days after injury, growth-related gene expression and protein signaling significantly increased over injured muscle not receiving ND and ND treatment in uninjured muscle. Two key mechanisms could support the anabolic steroid-induced growth at this time point: 1) the increase in IGF-I seen in injury + ND group; and 2) the increase in myogenesis observed with ND administration. The combination of the two elements could enhance fiber formation, which is supported by the large increase in small fibers seen with injury and ND. This process could set up later growth when given time to regenerate for 42 days after injury .

Dank u :)

Nandrolone decanoate (ND) administration can enhance castrated mouse muscle regeneration during the recovery from bupivacaine-induced injury.
Ik zal het doorgeven aan mijn gecastreerde muis na een bupivacaïneinjectie.

In summary, these data demonstrate that ND administration can enhance myofiber growth after regeneration from injury. At 5 days after injury, protein signaling within the IGF-I pathway is activated, regardless of circulating androgens. At 14 days after injury, growth-related gene expression and protein signaling significantly increased over injured muscle not receiving ND and ND treatment in uninjured muscle. Two key mechanisms could support the anabolic steroid-induced growth at this time point: 1) the increase in IGF-I seen in injury + ND group; and 2) the increase in myogenesis observed with ND administration. The combination of the two elements could enhance fiber formation, which is supported by the large increase in small fibers seen with injury and ND. This process could set up later growth when given time to regenerate for 42 days after injury .

Dank u :)
blijf er gewoon vanaf :P ga naar een dokter

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.349
Targets 'locked'

Kwa training terug op Sheiko met een bietje Camelus. Dat wil zeggen dat ik template 39 (3 dagen trainen) opsplits in 5 dagen met meer isolatie werk. Met mijn podiumambities in het achterhoofd wil ik zwakheden gaan verbeteren (wijdte rug, hamstrings, side delts) maar toch blijven programmeren. Heb ik geen plan sla ik door en wil ik elke training 90+ % gaan.

De bench heb ik verlaagd naar 135 wegens de schouder.

Wijdte rug kan je verbeteren door je schouderbladen flexibeler te maken, zodat ze verder uitsteken. Op je foto's vind ik je side delts juist een sterk punt?

• #1.351
Wijdte rug kan je verbeteren door je schouderbladen flexibeler te maken, zodat ze verder uitsteken. Op je foto's vind ik je side delts juist een sterk punt?

De laatste twee jaar amper side delts getraind, en zonder gear zijn de schouders sws al snel plat.

Beter poseren zal natuurlijk wel wat schelen, maar er moet gewoon meer massa op. Altijd al een duidelijke zwakte geweest.

hier zie je het goed

20200227_204505.jpg

Screenshot_20200227-204433_OneDrive.jpg

• #1.352
Ook de hamstrings komen te kort.

De laatste twee jaar amper side delts getraind, en zonder gear zijn de schouders sws al snel plat.

Beter poseren zal natuurlijk wel wat schelen, maar er moet gewoon meer massa op. Altijd al een duidelijke zwakte geweest.

hier zie je het goed

20200227_204505.jpg

Hoe lean kan je voet zijn ? Damn... (links)

hier zie je het goed

20200227_204505.jpg

Ja man, het ziet er niet uit. Echt de slechtste fysiek van het forum.

hier zie je het goed

20200227_204505.jpg

je side delts zien er goed uit broeder.

Die delts zien er echt niet uit man beter knal je wat tren erin en ga je militairen drukken

hier zie je het goed

20200227_204505.jpg

Volgens mij is het gebrek aan wijdte in de lats in de onderste foto toch vooral een kwestie van poseren. Kevin Levrone, niet de eerste de beste, had daar ook moeite mee. Het zal dus voor sommigen best moeilijk zijn om de schouderbladen te spreiden in deze pose. Misschien te corrigeren met goed uithangen bij pull ups?

Je fysiek is erg klassiek, doet me denken aan Tom Platz en Danny Padilla rond 1980.

• #1.358
Volgens mij is het gebrek aan wijdte in de lats in de onderste foto toch vooral een kwestie van poseren. Kevin Levrone, niet de eerste de beste, had daar ook moeite mee. Het zal dus voor sommigen best moeilijk zijn om de schouderbladen te spreiden in deze pose. Misschien te corrigeren met goed uithangen bij pull ups?

Je fysiek is erg klassiek, doet me denken aan Tom Platz en Danny Padilla rond 1980.

Ik heb wel wat last met flexibiliteit met mijn rechterschouder door meerdere luxaties.
Als je goed kijkt kan je dat ook op de foto zien, links steekt de lat net wat meer uit, achterste schouderkoppen kan ik beter laten zien en een betere biceppiek.

Goed uithangen moet ik dus niet gaan doen. Ik moet altijd wat spanning houden anders ben ik bang dat hij er weer uit floept.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven