Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
nee niet zo lang, ......(maar goed bedoeld hoor, alleen het dringt niet tot je door)

Wat dringt niet tot mij door? Denk je dat ik van 125 mg test verander in een agressieve malloot die zijn gezin op de tweede plek zet en de gym op 1?

Ik weet wel wat meer met mij fucked. Een lijf waar ik absoluut niet trots op ben en niet zie verbeteren. Elke dag meerdere malen per dag ermee geconfronteerd worden. Nee dankje.. Laat mij mezelf maar lekker voelen in mijn vel, dan ben ik ook een stuk vrolijker door de dag heen.

Denk dat het doel cutten gaat worden indien ik over vijf weken nog niet op single digit sta.
Dan komt tren meer tot zijn recht inderdaad.

Wat dringt niet tot mij door? Denk je dat ik van 125 mg test verander in een agressieve malloot die zijn gezin op de tweede plek zet en de gym op 1?

Ik weet wel wat meer met mij fucked. Een lijf waar ik absoluut niet trots op ben en niet zie verbeteren. Elke dag meerdere malen per dag ermee geconfronteerd worden. Nee dankje.. Laat mij mezelf maar lekker voelen in mijn vel, dan ben ik ook een stuk vrolijker door de dag heen.
This. Dyels will never understand

Nu we toch serieus bezig zijn, ga je de rest van je leven kuren?

Psychotherapie wilt ook wel eens helpen :emo: Heb goed adresje als je interesse hebt

Jij bent wel degelijk op Mars en je vrouw op Venus, ga dat boek maar eens lezen, wellicht ga je haar beter begrijpen
Goed boek.

Ik heb juist vertrouwen in hoe jij het aanpakt. Niet zo'n dadbod. Een papa waar een kind trots op kan zijn.
DAT BEN JE OOK AL ZONDER 125 MG TEST!!1!!11
Caps lock, sjonge, digibeet. Je zit zeker nooit achter de pc. ;)

• #1.395
wat gaat dat cutten sloom

eerste foto 24 nov voor de cut, tweede vandaag

20200228_204016.jpg
20200228_203952.jpg

Ik ben de eerste om te verkondigen dat je met een baby perfect tijd voor jezelf en je partner kan maken en regelmatig kan sporten. Het doel van @Camelus ligt wel nog een stuk hoger en ik twijfel persoonlijk aan de haalbaarheid ervan. Kans bestaat dat je prioriteiten serieus veranderen wanneer je jouw baby voor het eerst in je armen hebt. Ik zou je dan ook aanraden om te wachten met kuren maar uiteindelijk moet je doen wat je wil ;)

• #1.399
Ik ben de eerste om te verkondigen dat je met een baby perfect tijd voor jezelf en je partner kan maken en regelmatig kan sporten. Het doel van @Camelus ligt wel nog een stuk hoger en ik twijfel persoonlijk aan de haalbaarheid ervan. Kans bestaat dat je prioriteiten serieus veranderen wanneer je jouw baby voor het eerst in je armen hebt. Ik zou je dan ook aanraden om te wachten met kuren maar uiteindelijk moet je doen wat je wil ;)

Dat geloof ik. Mochten mijn podiumabities wegvallen wil ik er nog steeds goed uit zien. Dat zal nooit veranderen.

Waarom twijfel je aan de haalbaarheid, 2de plek heb ik al, nu alleen de eerste nog.

• #1.400
hier een vergelijking

Het heeft mij toen 5 maanden incl cruise gekost om van 81 kg 'natty' (2 jaar off) naar wedstrijdshape te gaan. De champ had het jaar ervoor nog de gp gewonnen.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik te groot ga worden voor de -80. Dus champ worden in de -90 zie ik dan ook weer niet gebeuren binnen twee jaar.

20180417_191734552_iOS 1.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven