AndroidHealthClinic

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Sorry dacht dat dit het honden topic was :roflol:

Nu wel. Sorry Camelus.
425308799_6_1fH5_1.jpg
 
Bruh nu pas in :o
 
Geen treen vandaag, last van mijn rug. Tijdens het koken ging de rookmelder af, de kip stond aan te bakken en had de afzuiging niet aan staan. Op de eettafel geklommen (rookmelder hangt erboven) en die ging om, moest er van af springen anders ging ik door een glazen deur heen. Op een spoel gesprongen en die schoot ook weg, met mijn rug tegen een hoek van een muur geklapt en een dikke kras in de vloer van de stoelpoot. Gelukkig zijn wij van plan om er binnenkort een tegelvloer in te leggen.

Maaltijd van de dag
20200326_110925.jpg
 
Ja, dat krijg je ervan als je je vrouw niet laat koken hee
 
Je bent vast aan het oefenen voor hoe het is om kinderen te hebben?
 
Spiegel is gelukkig goedkoper dan een kap.
 
Oke het loggen blijf ik doen, krijg hier geregeld input waar ik wat mee kan en vind het zelf fijn om mijn trainingen bij te houden. Voorlopig zal ik in andere topics niet meer actief zijn.

Momenteel op freestyle aangezien ik nog steeds wacht op plates en een langere barbell, klote gorilla sport geeft niet eens reactie.. Schouder nog steeds pijnlijk, onderrug is ook nog niet hersteld. Ik heb wel het idee dat het wat beter is.

Paused bp met wiebelende gewichten
3x100
3x105
5x3x110

20200330_200105.jpg


Reverse grip benchpress
3x8x60

Barbell curls ss Paused barbell push ups
10x30 ss 15x
10x30 ss 15x
10x35 ss 15x
10x35
10x35
10x35

Momenteel eet ik op onderhoud, ik ben nog niet op het gewenste vetpercentage maar met die corona eet ik liever wat meer.
Kuur plannen staan daarmee ook in de kast.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven