- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom enkel hier nog actief?
Onderrug lijkt die oude blessure?

Je moet ook geen saltos van tafeltjes doen met je 120kg. Ik brand kaarsje voor jeIk heb geen behoefte meer al die onzin wat er wordt gepost. Mijn aandeel hierin ga ik niet ontkennen, deed geregeld mijn best om lekker vervelend te zijn maar ben er klaar mee. Even herstarten ofzo
Onderrug speelt al een tijdje ja, al bijna een jaar nu. Maar ik kan alles doen, alleen wat minder lang en zwaar.
Ja harde matrasJa het ging inderdaad wel scheef soms.
Hier onlangs een nieuwe matras gekocht, rug plots voor de helft al verbetert.
Weet niet hoe het met je bed zit, het kan maar een tip zijn.
Hier ook. Goed matras (en kussen ) scheelt echt enorm.Ja het ging inderdaad wel scheef soms.
Hier onlangs een nieuwe matras gekocht, rug plots voor de helft al verbetert.
Weet niet hoe het met je bed zit, het kan maar een tip zijn.
Ja kussen ook bijna gelijktijdig vernieuwd.Hier ook. Goed matras (en kussen ) scheelt echt enorm.
Wat doe je normaal dan voor je rug?
Onderrug speelt al een tijdje ja, al bijna een jaar nu.

volgens mij heeft die kat de broek bij jullie!!Mn kat en ik, zelf ook honden gehad, maar toch meer van de katachtige.
![]()
Oke het loggen blijf ik doen, krijg hier geregeld input waar ik wat mee kan en vind het zelf fijn om mijn trainingen bij te houden. Voorlopig zal ik in andere topics niet meer actief zijn.
Momenteel op freestyle aangezien ik nog steeds wacht op plates en een langere barbell, klote gorilla sport geeft niet eens reactie.. Schouder nog steeds pijnlijk, onderrug is ook nog niet hersteld. Ik heb wel het idee dat het wat beter is.
Paused bp met wiebelende gewichten
3x100
3x105
5x3x110
![]()
Reverse grip benchpress
3x8x60
Barbell curls ss Paused barbell push ups
10x30 ss 15x
10x30 ss 15x
10x35 ss 15x
10x35
10x35
10x35
Momenteel eet ik op onderhoud, ik ben nog niet op het gewenste vetpercentage maar met die corona eet ik liever wat meer.
Kuur plannen staan daarmee ook in de kast.
Investeer toch in een betere halterset, dan kan je je massa vasthouden met zware benchpresses, frontsquats en bentover rows. Dit grapje gaat waarschijnlijk langer duren dan verwacht.