XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom enkel hier nog actief?
Onderrug lijkt die oude blessure?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Waarom enkel hier nog actief?
Onderrug lijkt die oude blessure?

Ik heb geen behoefte meer al die onzin wat er wordt gepost. Mijn aandeel hierin ga ik niet ontkennen, deed geregeld mijn best om lekker vervelend te zijn maar ben er klaar mee. Even herstarten ofzo :p

Onderrug speelt al een tijdje ja, al bijna een jaar nu. Maar ik kan alles doen, alleen wat minder lang en zwaar.

Ik heb geen behoefte meer al die onzin wat er wordt gepost. Mijn aandeel hierin ga ik niet ontkennen, deed geregeld mijn best om lekker vervelend te zijn maar ben er klaar mee. Even herstarten ofzo :p

Onderrug speelt al een tijdje ja, al bijna een jaar nu. Maar ik kan alles doen, alleen wat minder lang en zwaar.
Je moet ook geen saltos van tafeltjes doen met je 120kg. Ik brand kaarsje voor je

Ja het ging inderdaad wel scheef soms.

Hier onlangs een nieuwe matras gekocht, rug plots voor de helft al verbetert.
Weet niet hoe het met je bed zit, het kan maar een tip zijn.

• #1.510
Gisteren rug/schouders. Aangezien ik vrijwel nooit rows doe en nu geen keus heb verwacht ik hierin flink te groeien, hoop dat de rug ook hierin mee gaat.

Bent over row
Yates row
Dumbbell row
OHP: ook al lang niet meer gedaan, en dat merk ik wel (60 kg werksetjes)
Bend arm bb pullover
Wide grip upright rows
Bent over db raise

• #1.513
Mn kat en ik, zelf ook honden gehad, maar toch meer van de katachtige.

512E5F79-8E87-4B9B-A680-C40819AA6AC7.jpeg

Oke het loggen blijf ik doen, krijg hier geregeld input waar ik wat mee kan en vind het zelf fijn om mijn trainingen bij te houden. Voorlopig zal ik in andere topics niet meer actief zijn.

Momenteel op freestyle aangezien ik nog steeds wacht op plates en een langere barbell, klote gorilla sport geeft niet eens reactie.. Schouder nog steeds pijnlijk, onderrug is ook nog niet hersteld. Ik heb wel het idee dat het wat beter is.

Paused bp met wiebelende gewichten
3x100
3x105
5x3x110

20200330_200105.jpg

Reverse grip benchpress
3x8x60

Barbell curls ss Paused barbell push ups
10x30 ss 15x
10x30 ss 15x
10x35 ss 15x
10x35
10x35
10x35

Momenteel eet ik op onderhoud, ik ben nog niet op het gewenste vetpercentage maar met die corona eet ik liever wat meer.
Kuur plannen staan daarmee ook in de kast.

Investeer toch in een betere halterset, dan kan je je massa vasthouden met zware benchpresses, frontsquats en bentover rows. Dit grapje gaat waarschijnlijk langer duren dan verwacht.

Gewoon licht cruisen op 1gram tren om de gains te behouden.

• #1.518
Investeer toch in een betere halterset, dan kan je je massa vasthouden met zware benchpresses, frontsquats en bentover rows. Dit grapje gaat waarschijnlijk langer duren dan verwacht.

Ik heb 200+ kg aan plates, squatrack, bench, schroefdumbells, leg curl en leg extensions.

Ik krijg alleen nog een betere barbell binnen. Die ik heb liggen is namelijk best kort.

• #1.519
Squats met wiebelende gewichten, reps worden hierdoor langzaam uitgevoerd
10x70
5x90
5x100
5x110
5x120
5x130
5x150
5x150
5x155
5x160
Alles ez maar ff rustig opbouwen weer.

Paused sumo squats, let's give it a chance.
6x120 en door mijn broek gescheurd. Had er nog een foto van gemaakt maar mijn boxer is ook gescheurd..die foto bespaar ik jullie.
Nu er geen wiebelgewicht aan hangt voelt het juist alsof het instabiel is.
6x120
6x120
Voelde goed, misschien maak ik hier mijn main lift van aangezien de quads een stuk beter ontwikkeld zijn.

Was wel lekker na drie weken max 100 kg squat

RDL
10x40
8x70
Hmm last van mijn maag.
8x90
8x100
8x120
8x120
8x120

Wil nog iets maken waardoor ik hoger sta zodat ik ook rackpulls kan doen, misschien iets van dikke houten planken of bakstenen met een plank erop oid.

Standing barbell calf raise
Niet gedaan, moest poepen.

Maaltijd vd dag

20200402_193206.jpg

• #1.520
Paused bench
5x70
5x90
2x3x100
3x110
3x3x115

Incline db fly
4x12x18

Incline db press
3x10x33

seated calf raise
aantal sets

20200404_140217.jpg

Overhead bb ext ss Bb curls
4 sets

Db kickback
4 sets

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven