AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Momenteel druk met alles, fulltime werken en hiernaast fulltime klussen. Tussendoor ook trainen ofc. Heerlijk die drukte.

Pendlay row met kleine schijven
15x10 - 10x30 - 10x40 - 10x50
3x10x60

Yates row
8x60
10x70
10x80
8x90

Bent over db raise
4x12-10

Single arm db row, arm naar buiten
3x10x33

Ohp
10x30 - 5x40 - 5x50
5x60
3x65
3x70
5x75

Niet slecht voor een tweede keer na een dikke anderhalf jaar geen ohp.

Wide upright row
4x12-10

Vind het thuis trainen echt heerlijk. Lekker in de buitenlucht, eigen muziek, kan evt in je nakie, maakt allemaal niets uit. Geen wachttijden, geen afleiding door mensen die je aanspreken, geen irritaties, geen reistijd, geen regels. Grote kans dat ik mijn gym abbo op ga zeggen.

Nog 7 weken totdat kleine Kameel er is :) Komt dichtbij nu.

kameltoe is onderweg nog even geduld die 7 weken

Momenteel druk met alles, fulltime werken en hiernaast fulltime klussen. Tussendoor ook trainen ofc. Heerlijk die drukte.

Pendlay row met kleine schijven
15x10 - 10x30 - 10x40 - 10x50
3x10x60

Yates row
8x60
10x70
10x80
8x90

Bent over db raise
4x12-10

Single arm db row, arm naar buiten
3x10x33

Ohp
10x30 - 5x40 - 5x50
5x60
3x65
3x70
5x75

Niet slecht voor een tweede keer na een dikke anderhalf jaar geen ohp.

Wide upright row
4x12-10

Vind het thuis trainen echt heerlijk. Lekker in de buitenlucht, eigen muziek, kan evt in je nakie, maakt allemaal niets uit. Geen wachttijden, geen afleiding door mensen die je aanspreken, geen irritaties, geen reistijd, geen regels. Grote kans dat ik mijn gym abbo op ga zeggen.

Lekker man!

Flinke OHP. :)

Die homegym gaat sowieso ook handiger zijn eens je kleine er is ;)

Natuurlijk zonder stress. Je hebt de babyfoon toch bij? Of je dan op de bank zit, of in je homegym. Maakt niks uit.
En bij mij is het maar een paar keer gebeurd ook dat ik mijn training moest onderbreken. En nadien kan je ook gewoon verder doen.

• #1.530
Precies, dat was ik van plan. Baby slapen, ik trainen. Gelukkig heeft mijn vriendin een half jaar vrij vanaf volgende week, dus het zal wel los lopen.

Natuurlijk zonder stress. Je hebt de babyfoon toch bij? Of je dan op de bank zit, of in je homegym. Maakt niks uit.
En bij mij is het maar een paar keer gebeurd ook dat ik mijn training moest onderbreken. En nadien kan je ook gewoon verder doen.
Mijn oudste heeft ons 9mndn wakker gehouden.......dat kan je ook treffen...alles kan!

• #1.535
Spannend man. :)
Mijn zoontje was een gemakkelijke baby, sliep al snel goed door. Mijn dochtertje was een ramp als baby, urenlang huilen.

Elke keer dat wij bij de verloskundige komen voor een echo krijgen wij te horen dat hij erg beweeglijk is :rolleyes: Ach we gaan het zien...

Precies, dat was ik van plan. Baby slapen, ik trainen. Gelukkig heeft mijn vriendin een half jaar vrij vanaf volgende week, dus het zal wel los lopen.

Camelus, wat de andere mannen zeggen, kan ik ook bevestigen. .in deze fase is een homegym echt een uitkomst. Wat Robke zegt heb ik ook mee gemaakt...even tussen de sets terug naar binnen...kleine troosten en weer door. Ideaal!! Nu nog steeds...
Echter de oudste van ons sliep erg onrustig maar effe plannen en afstemmen met wederhelft wie 'dienst' heeft ☺ loopt wel los.
Nog even dan. Spannend!

Laatst bewerkt:
  • #1.538
Korte training. Was niet van plan om te trainen maar tijdens het koken dacht ik laat ik tussendoor wat setjes doen.
Moet ik vaker doen, scheelt weer tijd :)

Squats
8x60
8x80
5x100
5x120
5x140
5x5x150

Tussen het trainen door nog een foto geknipt...ja ook ik loop nu met een Corona cut rond. Shape is redelijk vind ik zelf. Een klein cut kuurtje en ik ben klaar voor de zomer.

Snapchat-938199372.jpg

En mijn krachtvoer van vandaag
Snapchat-247594539.jpg

Fije dag mensen, geniet van het zonnetje maar blijf vooral binnen!

Shape is heel goed

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven