MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker bezig hoor buffel

kiek um goan !

Jezus dat natty. Ben echt benieuwd hoe jij erbij staat als je alles gaat pushen

Waar is je mooie krullenbos gebleven :janken:

Broeder, ff een vraagje:

met jouw ervaring en kennis, als je nu een advies zou geven aan een natty voor zijn eerste kuur, wat zou jouw advies dan zijn en waarom? (Ik vraag dit voor mijn neef:rolleyes:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.550
Broeder, ff een vraagje:

met jouw ervaring en kennis, als je nu een advies zou geven aan een natty voor zijn eerste kuur, wat zou jouw advies dan zijn en waarom? (Ik vraag dit voor mijn neef:rolleyes:)

Voor een eerste kuur zou ik het simpel houden met test-e 250mg om de vijf dagen.
Dit ivm stabielere bloedwaardes en de hoeveelheid AAS is ruim voldoende om kg's aan te zetten. Neem aan dat er gebulkt gaat worden? Op je eerste kuur reageer je altijd erg goed. Kijk maar naar hoeveel @Bert in zijn eerste kuur wist te pakken met een relatief lage dosering.
Orals zou ik niet aan beginnen. Ik heb zelf meerdere oral only kuurtjes gedaan en vind de gains niet opwegen tegen de gezondheidrisico's. Zelfs een dboll en winny kuur (beiden op 40mg) voor tien weken lang niet.

Sommigen zullen zeggen dat je net zo goed 500/600 mg test per week kunt zetten, de sides zijn nagenoeg gelijk maar je netto winst ligt hoger. Wat ik steeds vaker zie is dat ondanks een lagere hoeveelheid AAS er vergelijkbare resultaten worden gehaald. Voeding en consistent zijn is de key. Kwa herstel lees ik dat gebruikers minder last hebben van dipjes en sneller hersteld zijn, dit kan ik zelf niet bevestigen aangezien ik nog nooit lager dan 500mg heb gezeten. Geeft natuurlijk wel een enorm voordeel wat betreft massabehoud na je kuur.

Maar goed, ik ben niet de geschikte persoon voor kuuradviezen. Mijn kennis op dit gebied is echt niet zoals die van een hoop andere leden op dit forum.

Ik meende dat jij zelfs in je wedstrijdvoorbereiding ‘slechts’ rond de gram uitkwam?

Ik heb twee kuurtjes gedaan en na m'n tweede on gebleven en nu met m'n blast begonnen; ik heb iedere keer 500-600 mg gedaan. Achteraf zou ik de eerste keer misschien nog wat lager hebben gedaan of hebben opgebouwd.

• #1.554
Ik heb twee kuurtjes gedaan en na m'n tweede on gebleven en nu met m'n blast begonnen; ik heb iedere keer 500-600 mg gedaan. Achteraf zou ik de eerste keer misschien nog wat lager hebben gedaan of hebben opgebouwd.

Je eerste kuur was dan wel icm mast toch?

Je eerste kuur was dan wel icm mast toch?
Ja, achteraf had ik gewoon Test E only moeten doen. Het effect van Mast is wel leuk trouwens, maar meer iets voor de cut. Ik denk overigens dat het voor A:E-ratio wel beter is, want met Test only ben ik sneller emotioneel (aromatase). :roflol:
Doorgaans niet echt last van ofzo, maar als ik nu The Lion King ga kijken, moet ik bijna net zo janken als toen ik 'm voor het eerst in de bios zag als jochie van 7. :treuren:

• #1.556
Ja, achteraf had ik gewoon Test E only moeten doen. Het effect van Mast is wel leuk trouwens, maar meer iets voor de cut. Ik denk overigens dat het voor A:E-ratio wel beter is, want met Test only ben ik sneller emotioneel (aromatase). :roflol:
Doorgaans niet echt last van ofzo, maar als ik nu The Lion King ga kijken, moet ik bijna net zo janken als toen ik 'm voor het eerst in de bios zag als jochie van 7. :treuren:

Ow dat heb ik altijd, ben een gevoelige jongen :p

• #1.557
Paused benchpress
5x70
5x90
2x3x100
2x110
3x2x117,5
1x132,5 voelde niet lekker in de schouder
Slingshot: 2x5x125

Incline db fly
3x12x18

Dippen
3x12

Fly van onder naar boven en hard knijpen
3x15-10

Concentration curls
4x12-10

Wrist curls
4x12-10 x 40

Skullcrushers
4x12-10 x 40

Ben gewoon droger aan het worden, mijn fortex riem is bijna te groot.
Begin lijnen (tijdens trainen) te zien op de borst. Vind het wel prima zo :)
Eet nu zo'n 3000 kcals, eiwitten hou ik hoog rond de 230/250.

Wat weeg je nu?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven