Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus dat natty. Ben echt benieuwd hoe jij erbij staat als je alles gaat pushen

Je pakt regelmatig AAS toch?
Broeder, ff een vraagje:
met jouw ervaring en kennis, als je nu een advies zou geven aan een natty voor zijn eerste kuur, wat zou jouw advies dan zijn en waarom? (Ik vraag dit voor mijn neef)
Ik meende dat jij zelfs in je wedstrijdvoorbereiding ‘slechts’ rond de gram uitkwam?
Ik heb twee kuurtjes gedaan en na m'n tweede on gebleven en nu met m'n blast begonnen; ik heb iedere keer 500-600 mg gedaan. Achteraf zou ik de eerste keer misschien nog wat lager hebben gedaan of hebben opgebouwd.
Ja, achteraf had ik gewoon Test E only moeten doen. Het effect van Mast is wel leuk trouwens, maar meer iets voor de cut. Ik denk overigens dat het voor A:E-ratio wel beter is, want met Test only ben ik sneller emotioneel (aromatase).

Ja, achteraf had ik gewoon Test E only moeten doen. Het effect van Mast is wel leuk trouwens, maar meer iets voor de cut. Ik denk overigens dat het voor A:E-ratio wel beter is, want met Test only ben ik sneller emotioneel (aromatase).
Doorgaans niet echt last van ofzo, maar als ik nu The Lion King ga kijken, moet ik bijna net zo janken als toen ik 'm voor het eerst in de bios zag als jochie van 7.![]()

Hou die tranen maar voor bij de geboorte .....true story

Ai!