Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
160kg is toch niet jou max ?
Hoeveel is dat dan ? En dan bedoel ik geen 1 rep max gewoon 3x8 of 3x10 wa jij doet. Ik zou toch blij zijn met die 160kg 3x8 voor mijn volgende bulk. Maar denk dat ik helemaal moet rebuilden en dat niet gaat lukken.
Hoeveel is dat dan ? En dan bedoel ik geen 1 rep max gewoon 3x8 of 3x10 wa jij doet. Ik zou toch blij zijn met die 160kg 3x8 voor mijn volgende bulk. Maar denk dat ik helemaal moet rebuilden en dat niet gaat lukken.
Hoe bevalt de deca so far ? Volgende blast knal ik mijn eerste x decatje ben benieuwd naar die. Zeker ook ziek veel zin in om wat massa aan te zetten en weer wat power eruit kunnen halen.
Die rows gaan je nu een stuk beter af of niet? Stuk meer gewicht erop ten opzichte van de vorige keer![]()
Misschien voor jouw doen broer...
Ik begrijp jouw reactie nu beter ☺ niceIk doe meestal geen 5+ reps, hou van triples.
Maar goed, enkele weken geleden deed ik 8x170 en hierna 15x170. Nog wat weken daarvoor deed ik 6x200 en 6x210.
Hoe het bevalt? Ja wat kan je zeggen na drie dagen...

Zolang je het kan binnenhouden is alles ok.best lastig met een oog dicht je prep meal in jenmond te mikken
De vrouw was er niet bij betrokken?
Het schijnt dat ze je ook nog moeten spreken over de herrie van vannacht.
Das ook niet zo slim pik