MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat wordt overwerken ...boefje!! :P

IMG-20200503-WA0001.jpg

kut kut kut

geen helm en wheelie.
Ai! Niet zo handig...

Die juice begint te werken :P

Hij blijft een boefje :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.767
Het was op een buitenweg, was even de nieuwe motor van een vriend aan het testen, rondje om het huis. Mijn helm had ik natuurlijk wel bij, ik was zelf ook met de motor. Daar rijd bijna geen verkeer, al helemaal niet op een zondag. Dus ik ff langs het huis op 1 wiel en rij zo een politieauto tegemoet. Gelukkig alleen maar een bekeuring gekregen voor de helm. Had ik dit in een woonwijk geflikt dan was het anders geweest zei de agent. Het 'grappige' hieraan was dat de agent mij herkende. Toen ik 17 jaar was had ik een rechtzaak tegen hem lopen. Dat was iets met een brommer en inrijden op een agent. Dan kom ik hem na 14 jaar weer op deze manier tegen. We hebben er nog over gepraat en uiteindelijk elkaar spreekwoordelijk de hand geschud. Mijn vrienden betalen mee aan de boete, want hadden ze mij niet gezien dan hadden ze hun met een aantal man samen zien zitten. Nu konden ze dus ff snel naar binnen rennen. Dat heeft ze 400 piek per man bespaard

• #1.768
Goed bezig met een kind onderweg, kerel!

Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar met die snelheid kom je daar wel goed vanaf.
Ik rij nooit zonder helm, zelfs niet zonder beschermende kleding. Was even een 2 minuten rondje om het huis, stom.

Het was op een buitenweg, was even de nieuwe motor van een vriend aan het testen, rondje om het huis. Mijn helm had ik natuurlijk wel bij, ik was zelf ook met de motor. Daar rijd bijna geen verkeer, al helemaal niet op een zondag. Dus ik ff langs het huis op 1 wiel en rij zo een politieauto tegemoet. Gelukkig alleen maar een bekeuring gekregen voor de helm. Had ik dit in een woonwijk geflikt dan was het anders geweest zei de agent. Het 'grappige' hieraan was dat de agent mij herkende. Toen ik 17 jaar was had ik rechtzaak tegen hem lopen. Dat was iets met een brommer en inrijden op een agent. Dan kom ik hem na 14 jaar weer op deze manier tegen. We hebben er nog over gepraat en uiteindelijk elkaar spreekwoordelijk de hand geschud. Mijn vrienden betalen mee aan de boete, want hadden ze mij niet gezien dan hadden ze hun met een aantal man samen zien zitten. Nu konden ze dus ff snel naar binnen rennen. Dat heeft ze 400 piek per man bespaard
Goeie matties. Moet ik van die skere honde van mij nie verwachten :roflol:

Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar met die snelheid kom je daar wel goed vanaf.
Ik rij nooit zonder helm, zelfs niet zonder beschermende kleding. Was even een 2 minuten rondje om het huis, stom.
Onderschat niet dat je heel lullig kan vallen zelfs met lage snelheid. Als je net iets verkeerd valt dan kan een helm het verschil betekenen! Niets mis met wheelies poppen hoor, vroeger ook veel gedaan op mijn Appie SXV, maar altijd wel met helm, beschermende kleding en een rugprotector. Simpele dingen die een groot verschil kunnen maken, mocht het onverhoopt misgaan!

• #1.771
Zolang je het kan binnenhouden is alles ok.

Dat lukte gelukkig. In tijden niet meer zo dronken geweest. Is weer even goed zo :rolleyes:

De vrouw was er niet bij betrokken?

Nee die is zwanger haha
Maar wat is ze boos, moest weer op de bank slapen. Ze vind het blijkbaar niet kunnen dat ik tot van 7 tot 7 aan de zuip ging.

Het schijnt dat ze je ook nog moeten spreken over de herrie van vannacht.

Ik ontken alles.

True, ik maak soms domme keuzes..gelukkig al een stuk minder dan dat ik vroeger deed. Maar zo nu en dan..

Dat wordt overwerken ...boefje!! :P

Kost mij maar twee tientjes. Mijn eerste boete met de motor.

Dat doe ik niet nog een keer. Helm lag ook naast de motor, maar ik dacht ach..dat kleine stukje..

Haha, er ging even door mij heen om er tussenuit te gaan. Maar dat was het risico niet waard.

Ach zolang ik niemand kwaad doe :)

Goeie matties. Moet ik van die skere honde van mij nie verwachten :roflol:

Ja tof van ze, ze kwamen er zelf mee. Ondanks dat ik het afwees stonden ze er op om mee te betalen.

• #1.772
Onderschat niet dat je heel lullig kan vallen zelfs met lage snelheid. Als je net iets verkeerd valt dan kan een helm het verschil betekenen! Niets mis met wheelies poppen hoor, vroeger ook veel gedaan op mijn Appie SXV, maar altijd wel met helm, beschermende kleding en een rugprotector. Simpele dingen die een groot verschil kunnen maken, mocht het onverhoopt misgaan!

Klopt. Onlangs was er nog een bekende Dakar rijder overleden, hij reed met beschermende kleding en reed nog geen 60 meen ik.

Het was op een buitenweg, was even de nieuwe motor van een vriend aan het testen, rondje om het huis. Mijn helm had ik natuurlijk wel bij, ik was zelf ook met de motor. Daar rijd bijna geen verkeer, al helemaal niet op een zondag. Dus ik ff langs het huis op 1 wiel en rij zo een politieauto tegemoet. Gelukkig alleen maar een bekeuring gekregen voor de helm. Had ik dit in een woonwijk geflikt dan was het anders geweest zei de agent. Het 'grappige' hieraan was dat de agent mij herkende. Toen ik 17 jaar was had ik een rechtzaak tegen hem lopen. Dat was iets met een brommer en inrijden op een agent. Dan kom ik hem na 14 jaar weer op deze manier tegen. We hebben er nog over gepraat en uiteindelijk elkaar spreekwoordelijk de hand geschud. Mijn vrienden betalen mee aan de boete, want hadden ze mij niet gezien dan hadden ze hun met een aantal man samen zien zitten. Nu konden ze dus ff snel naar binnen rennen. Dat heeft ze 400 piek per man bespaard

Reed de motor goed?

Als het dbb ritje er ooit nog van komt zal ik genoeg geld meenemen.

• #1.776
Reed de motor goed?

Als het dbb ritje er ooit nog van komt zal ik genoeg geld meenemen.

Heerlijke motor :)

Gisteren hebben wij ook weer lekker gereden. Het viel mij op dat wij eigenlijk best rustig aan hebben gedaan. Af en toe een stukje wat harder maar geen absurde snelheden. Gelukkig maar, had een flinke kater lol. Wel nog een stukje bos gepakt met de gsxr, een ander op een zware 1800 streetglide. Dat was wel fun.

Het viel mij op dat wij eigenlijk best rustig aan hebben gedaan. Af en toe een stukje wat harder maar geen absurde snelheden.
En je hebt net zoveel lol toch? Superhard rijden is ook niet zo leuk als lekker een paar goede bochten pakken.

Heerlijke motor :)

Gisteren hebben wij ook weer lekker gereden. Het viel mij op dat wij eigenlijk best rustig aan hebben gedaan. Af en toe een stukje wat harder maar geen absurde snelheden. Gelukkig maar, had een flinke kater lol. Wel nog een stukje bos gepakt met de gsxr, een ander op een zware 1800 streetglide. Dat was wel fun.

Je GSXR is daar waarschijnlijk nog veel minder geschikt daarvoor dan die Harley.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven