Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Vroeger had ik ook altijd motors met clip-ons en was wildkamperen in bv. de Ardennen daardoor behoorlijk uitdagend.

Zei iemand Ardennen?

20190824_164855418_iOS.jpg

• #1.783
En je hebt net zoveel lol toch? Superhard rijden is ook niet zo leuk als lekker een paar goede bochten pakken.

Het superharde geeft wel een kick natuurlijk maar met alle risico's van dien. Maar lekker bochtjes maken is het leukste wat er is inderdaad. Natuurlijk ging het wiel wel eens omhoog en staat er weer een streepje meer op het asfalt... maar we hebben ons redelijk gedragen :)

• #1.784
Je GSXR is daar waarschijnlijk nog veel minder geschikt daarvoor dan die Harley.

Klopt, die reed gewoon takken doormidden, ik moest eroverheen. De verkoop van de gsxr schiet trouwens niet op. Voor het geld wat ze bieden wil ik hem niet weg doen. Een vriend heeft nog een superbike stuurtje liggen,.zit te denken om die te monteren en voorlopig hierop te blijven rijden.

• #1.785
Vroeger had ik ook altijd motors met clip-ons en was wildkamperen in bv. de Ardennen daardoor behoorlijk uitdagend.

Staat nog steeds op mijn to do list , is er vorige zomer helaas niet van gekomen. Alle kampeerspul hebben we al, van tent tot aan waterzuiveringssysteem.

De verkoop van de gsxr schiet trouwens niet op. Voor het geld wat ze bieden wil ik hem niet weg doen.
Marktplaats is wat dat betreft ook een crime. Allemaal gelukszoekers. Je bent meer tijd kwijt met het beantwoorden van domme vragen dan daadwerkelijk serieuze handel. Het beste kun je verkopen binnen je kennissenkring.
Heb op dit moment ook een leuke CBR 600 RR te koop maar heb hem niet op marktplaats staan. Ik verkoop hem liever voor een net bedrag aan een goede kennis dan voor meer aan die gelukszoekers en zeikers op marktplaats.

Klopt, die reed gewoon takken doormidden, ik moest eroverheen. De verkoop van de gsxr schiet trouwens niet op. Voor het geld wat ze bieden wil ik hem niet weg doen. Een vriend heeft nog een superbike stuurtje liggen,.zit te denken om die te monteren en voorlopig hierop te blijven rijden.

Stuurtje monteren, kappen eraf en een streetfighter van maken?

• #1.790
Oeff lekker die dubbeltjes en trippeltjes. :heart:
Ga ik ook weer doen als de gym open is en/of er meer gewicht beschikbaar is online :o

Wiebelgoede SQ ;)

• #1.799
Korte treen met cafeïne en paracetamol achter de kiezen. Last van koude rillingen, snot en vermoeidheid. Vannacht ook veel gezweet onder de dekens. Schoof ik de deken wat van mij af kreeg ik het weer koud. Tijdens trainen ging het gelukkig wel.

Paused Benchpress
(20x40 + 10x70)
3x90
3x100
5x5x110 ez

Dumbbell curls + kickbacks

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven