- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Vroeger had ik ook altijd motors met clip-ons en was wildkamperen in bv. de Ardennen daardoor behoorlijk uitdagend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger had ik ook altijd motors met clip-ons en was wildkamperen in bv. de Ardennen daardoor behoorlijk uitdagend.
En je hebt net zoveel lol toch? Superhard rijden is ook niet zo leuk als lekker een paar goede bochten pakken.

Je GSXR is daar waarschijnlijk nog veel minder geschikt daarvoor dan die Harley.

Marktplaats is wat dat betreft ook een crime. Allemaal gelukszoekers. Je bent meer tijd kwijt met het beantwoorden van domme vragen dan daadwerkelijk serieuze handel. Het beste kun je verkopen binnen je kennissenkring.De verkoop van de gsxr schiet trouwens niet op. Voor het geld wat ze bieden wil ik hem niet weg doen.
Klopt, die reed gewoon takken doormidden, ik moest eroverheen. De verkoop van de gsxr schiet trouwens niet op. Voor het geld wat ze bieden wil ik hem niet weg doen. Een vriend heeft nog een superbike stuurtje liggen,.zit te denken om die te monteren en voorlopig hierop te blijven rijden.
Heb je een linkje? Misschien als ik hem even in de app gooi tussen de motormaniacs.
Stuurtje monteren, kappen eraf en een streetfighter van maken?
Heb je een linkje? Misschien als ik hem even in de app gooi tussen de motormaniacs.
Maar bedankt voor het aanbod!Nou ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ik hem dit seizoen nog blijf rijdenMaar bedankt voor het aanbod!
Staat nog steeds op mijn to do list , is er vorige zomer helaas niet van gekomen. Alle kampeerspul hebben we al, van tent tot aan waterzuiveringssysteem.
Bij wild kamperen in de Ardennen wordt meestal weinig water gedronken...

Oeff lekker die dubbeltjes en trippeltjes.
Ga ik ook weer doen als de gym open is en/of er meer gewicht beschikbaar is online![]()

Slapen bedoel je?