- Waardering
- 34.342
Nee trainen
Combi caff en para is een prima verdoving, nu kak ik wel weer in..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Combi caff en para is een prima verdoving, nu kak ik wel weer in..CORONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Testflu :0Korte treen met cafeïne en paracetamol achter de kiezen. Last van koude rillingen, snot en vermoeidheid. Vannacht ook veel gezweet onder de dekens. Schoof ik de deken wat van mij af kreeg ik het weer koud. Tijdens trainen ging het gelukkig wel.
Paused Benchpress
(20x40 + 10x70)
3x90
3x100
5x5x110 ez
Dumbbell curls + kickbacks
Goh hadden wij maar zo'n fantastisch idee, waarbij je kon deelnemen aan een wedstrijd met prijzen enzo.. oh wacht!@Spambod
Ik wil je bij deze uitdagen voor een contest met dbb als jury. Wie van ons zet de beste shape neer op een x-aantal weken?
Moet toch wel ez pz zijn voor jou? Je hebt geen dagbesteding, bent al weet ik veel hoelang ON en je traint altijd hardcore till failure. Daarnaast ben ik pas net een weekje ON op 530 mg na ruim twee jaar nada, kan mijn vriendin elk moment bevallen en heb ik een ft jobbie...Are you in mr big mouth?
That's more like it.@Spambod
Ik wil je bij deze uitdagen voor een contest met dbb als jury. Wie van ons zet de beste shape neer op een x-aantal weken?
Moet toch wel ez pz zijn voor jou? Je hebt geen dagbesteding, bent al weet ik veel hoelang ON en je traint altijd hardcore till failure. Daarnaast ben ik pas net een weekje ON op 530 mg na ruim twee jaar nada, kan mijn vriendin elk moment bevallen en heb ik een ft jobbie...Are you in mr big mouth?

Really?

. Voortaan toch maar een toontje lager zingen dan.Grote waffel, niks daar
Zo ken ik je weer.Goh hadden wij maar zo'n fantastisch idee, waarbij je kon deelnemen aan een wedstrijd met prijzen enzo.. oh wacht!
![]()
Inschrijven Fotowedstrijd 2020
We zijn dit jaar alweer toe aan de 17de DBB/BB.nl Fotowedstrijd. Ook in 2020 is dit een wedstrijd die volledig draait rond motivatie en cutten. Er zijn zoals altijd mooie prijzen te winnen. Alle informatie is hieronder te vinden, en ook vragen over de wedstrijd zijn welkom in dit topic! :) 1...forum.bodybuilding.nl
Win jij log ik mij uit en nooit meer in.
Win ik dan zet jij 'ik ben de b*ch van Camelus' in je sig.

Kijk spam, je drinkt gewoon teveel thee, anders ging je hier wel op in.