AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Wat hebben jullie toch een beeld van mij :roflol:

• #1.842
Autokenners, ik wil mijn langzame gezinsauto laten chippen tot een iets minder langzame station... waar moet ik op letten bij het kiezen van een garage? Heb er één die het doet voor 300 (ecu soft), 250 (cts chiptuning) en 200 (garageplus eindhoven)

Welke stage laat je hem chippen, ik denk stage 1+

Merk nog niets, ben gewend meteen in gewicht omhoog te gaan maar dit is nu niet het geval. Maar de laatste kuren zat ik dan ook wat hoger. Merk wel al dat mijn libido omhoog schiet, die is natty als een vent van 70 merkte ik. Geen probleem omdat ik er toch niet op mag...maar nu is dat wel frustrerend :o

toon je dominantie dan betacuckboy

Autokenners, ik wil mijn langzame gezinsauto laten chippen tot een iets minder langzame station... waar moet ik op letten bij het kiezen van een garage? Heb er één die het doet voor 300 (ecu soft), 250 (cts chiptuning) en 200 (garageplus eindhoven)
Wat heb je dan? Turbo of turbo diesel? Anders heeft het nagenoeg geen zin.
Ik weet wel een goede tuner waar je geen 13 in een dozijn chip krijgt (copy/paste, one size fits all) maar dat is bij mij in de buurt en voor jou een flink eind sturen.

• #1.848
Wat heb je dan? Turbo of turbo diesel? Anders heeft het nagenoeg geen zin.
Ik weet wel een goede tuner waar je geen 13 in een dozijn chip krijgt (copy/paste, one size fits all) maar dat is bij mij in de buurt en voor jou een flink eind sturen.

Turbo.

• #1.850
Bp paused ss bulgarian split squats
5x70/15x5
5x80/15x15
3x90/12x20
3x3x100/3x12x25

Paused wiebel squats
10x40
8x70
8x100
8x120
8x140
6x140

Best pittig dat pauzeren met gewichten die alle kant op gaan.

Rdl
10x40
10x70
6x90
6x100
6x110
6x120
10x120
6x120
6x110
6x100

Calves
Aantal sets.

Morgen twee weken on. Gewicht zo'n 1,2 kg gestegen ondanks deficit. Gaat lekker dus.

Stage 1 is de simpelste manier van tunen, alleen het motormanagement wordt aangepast. Tussen 200-250 is wel een prima prijs. 300 vind ik imo beetje veel

• Like
Waarderingen: Apw
Voor echt maatwerk is 300 euro niet teveel.
Vakmanschap is nooit te duur. Maar doorsnee prijzen voor een stage 1 tune zijn niet erg hoog. Denk dat het gewoon een simpele upgrade moet zijn dus dan zou ik niet al te veel neerleggen, tenzij camelus het zelf belangrijk vind dat er gegarandeerd kwaliteit geleverd wordt

Vakmanschap is nooit te duur. Maar doorsnee prijzen voor een stage 1 tune zijn niet erg hoog. Denk dat het gewoon een simpele upgrade moet zijn dus dan zou ik niet al te veel neerleggen, tenzij camelus het zelf belangrijk vind dat er gegarandeerd kwaliteit geleverd wordt
In dat geval kan hij net zo goed de goedkoopste pakken.

• #1.855
ff de pwo rammen en trainen

gisteren weer een heerlijke 2 ml in de schouder gezet, merk nu wel dat de linker gyno nipple weer wat gevoelig is...nolva bestellen

Snapchat-1366362259.jpg

ff de pwo rammen en trainen

gisteren weer een heerlijke 2 ml in de schouder gezet, merk nu wel dat de linker gyno nipple weer wat gevoelig is...nolva bestellen

Snapchat-1366362259.jpg
pfoe wat een levensstijl! energydrankjes en ongeveer 26 sigaretten heb ik vlug geteld... jouw fysiek komt sowieso door al die steroiden.

Laatst bewerkt:
Hoeveel paf je per dag dan

Hoe ziet je voeding er grofweg uit eigenlijk?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven