- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merk nog niets, ben gewend meteen in gewicht omhoog te gaan maar dit is nu niet het geval. Maar de laatste kuren zat ik dan ook wat hoger. Merk wel al dat mijn libido omhoog schiet, die is natty als een vent van 70 merkte ik. Geen probleem omdat ik er toch niet op mag...maar nu is dat wel frustrerend![]()
Wat heb je dan? Turbo of turbo diesel? Anders heeft het nagenoeg geen zin.Autokenners, ik wil mijn langzame gezinsauto laten chippen tot een iets minder langzame station... waar moet ik op letten bij het kiezen van een garage? Heb er één die het doet voor 300 (ecu soft), 250 (cts chiptuning) en 200 (garageplus eindhoven)
Wat heb je dan? Turbo of turbo diesel? Anders heeft het nagenoeg geen zin.
Ik weet wel een goede tuner waar je geen 13 in een dozijn chip krijgt (copy/paste, one size fits all) maar dat is bij mij in de buurt en voor jou een flink eind sturen.
Voor echt maatwerk is 300 euro niet teveel.Stage 1 is de simpelste manier van tunen, alleen het motormanagement wordt aangepast. Tussen 200-250 is wel een prima prijs. 300 vind ik imo beetje veel
Vakmanschap is nooit te duur. Maar doorsnee prijzen voor een stage 1 tune zijn niet erg hoog. Denk dat het gewoon een simpele upgrade moet zijn dus dan zou ik niet al te veel neerleggen, tenzij camelus het zelf belangrijk vind dat er gegarandeerd kwaliteit geleverd wordt
In dat geval kan hij net zo goed de goedkoopste pakken.Vakmanschap is nooit te duur. Maar doorsnee prijzen voor een stage 1 tune zijn niet erg hoog. Denk dat het gewoon een simpele upgrade moet zijn dus dan zou ik niet al te veel neerleggen, tenzij camelus het zelf belangrijk vind dat er gegarandeerd kwaliteit geleverd wordt
pfoe wat een levensstijl! energydrankjes en ongeveer 26 sigaretten heb ik vlug geteld... jouw fysiek komt sowieso door al die steroiden.ff de pwo rammen en trainen
gisteren weer een heerlijke 2 ml in de schouder gezet, merk nu wel dat de linker gyno nipple weer wat gevoelig is...nolva bestellen
![]()
pfoe wat een levensstijl! energydrankjes en ongeveer 26 sigaretten heb ik vlug geteld... jouw fysiek komt sowieso daar al die steroiden.