XXL Nutrition

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Heb het wel vaker gedaan voor kickboks trainingen. Sloeg altijd dat kut touw tegen mijn benen aan, dat is geen pretje. Je wordt er wel goed moe van en je voelt het aardig in de kuiten.

Misschien is kickboksen dan niet de juiste sport voor jou. :D
 
Een beetje laat maar gefeliciteerd met Camelus jr!
 
Heb het wel vaker gedaan voor kickboks trainingen. Sloeg altijd dat kut touw tegen mijn benen aan, dat is geen pretje. Je wordt er wel goed moe van en je voelt het aardig in de kuiten.

ja het lijkt mij wel wat om zo iets aan mijn conditie te doen én thuis te blijven, een touwtje neemt ook geen plek in beslag.

Jep. Lang geleden, tijdens thai-box trainingen. Is best slopend.

ook gedaan tijdens het boksen, maar niet met de juiste techniek (beide benen grote sprongen maken en zwaaien vanuit de schouders) conditietrainingen sloeg ik vaak over toen

Nee, want ik heb het rimtegevoel en mobiliteit van een koe, maar in m'n basketbalperiode had ik wel baat bij kunnen hebben. Box jumps lijkt me ook goed, maar zo'n hekel aan .

hier nog één lol, maar het lijkt mij een kwestie van oefenen

Ik heb laatst een speedrope aangeschaf. Twee keer gedaan.

Na een x aantal keer springen slaat het touw tegen m’n been. Meer oefenen dus, maar daar heb ik het geduld niet voor...

bekend probleem lees ik

Yes, maar niet genoeg. Je gaat er beter van hardlopen, wordt explosiever met springen en het is sowieso goede cardio.

Je kuiten gaan er aardig zeer van doen. Heb laatst naar zo’n verzwaard touw zitten kijken, maar toch maar niet gedaan.

ik ga het een kans geven, thanks

Wel een beetje whey en tren door de fles mag ik hopen!?

ofc, meteen aan het infuus.

Een beetje laat maar gefeliciteerd met Camelus jr!

Beter laat dan nooit, thanks!
 
Standing barbell fly? Wat moet ik daarbij voorstellen :o
 
Hoi ik ga je volgen, gefeliciteerd nog met de geboorte.

xoxo
 
Snapchat-1046911934.jpg
Snapchat-732072083.jpg
 
Je draagt toch geen legging he buffel :eek:
 
Je draagt toch geen legging he buffel :eek:

Een wat?

Je ziet er goed uit mattie. Geen last van sides?

Nada. Had een wat gevoelige tepel en een verharding maar is inmiddels uit zichzelf weggetrokken. Enkel verdwaald puistje, momenteel maar 5mg roa per dag.
Libido is normaal, geen nightsweats of onrustig slapen, niet vermoeid, niet prikkelig...it's all good. Momenteel 4 weken bezig.

Ruim tien setjes aan rows, Camelus sr. kan het

Ik merk dat mijn lats echt lekker gaan op rows :)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven