MuscleMeat

Jeff seid ifbb pro winnaar?

hahaha. iedereen van 30+ aan het haten. die gast heeft het wel mooi ff geflikt. en hij heeft een hoop lol

Hun gedrag is gewoon FOUT. Heeft niets met haten of hun fysiek an sich te maken.

Hun gedrag is gewoon FOUT. Heeft niets met haten of hun fysiek an sich te maken.

Klopt, ze zweven ergens hoog in de lucht, denken dat ze weet ik veel wat zijn.
Net als die Tavi, in dat filmpje van hem omschrijft hij zichzelf als 1 of andere god, die het ultieme doel bereikt heeft, en nu als opper god beschouwd moet worden (letterlijk)

Zow. Mooie man!
(Jongen?) (Op die eerste foto dan. In dit topic staan wel wat minderen, maar ach).

Die Zyzz en een paar anderen zit zon onwijze rotkop op vind ik, maar ik vind dit echt een uuuhh hele mooie man. Welke richting hij ook op gaat... dat hij een mooi hoofd heeft, kan alleen maar in zijn voordeel werken.

Laatst bewerkt:
Goed fysiek, klaar! Niet BB waardig maar in zijn klasse zeker goed, helemaal met die stats. Kwam net alleen wel iets op ze site tegen dat ik nog niet eerder bij een atleet heb gezien.. Namelijk een knop om geld te doneren aan em wtf... :eek:

Zal binnenkort wel uitkomen dat hij niet natty meer is net zoals rob riches.
Gedaan met zijn pro card.

Zal binnenkort wel uitkomen dat hij niet natty meer is net zoals rob riches.
Gedaan met zijn pro card.

sowieso en hopelijk inderdaad bij mister ''spartan jeff seid'' natuurlijk
meneer arrogantje met een body waar iedereen jaloers op is
maar 18 jaar
ik zou juist dan al willen leren niet zo'n kloothommel te worden

hahaha die asian is ****ing grappig ja
soms gaat ie wat ver met zn bbc pullups
maar ik moet zeggen dat ik irl zou lachen erom...
Jeff seid is te dom om nieuwe doelen buiten zn lichaam te stellen :P

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:27 ----------

haha zo mooi hoe ie m analyseert, en dan ook nog met een mooi accent

Echt bizar hoe geil hij van zichzelf is.. altijd in het middelpunt van belangstelling willen staan.
Dat interview na zn procard overwinning..wat een kankerknuppel is hij.
Scenario: je rijd in een auto door de bebouwde kom en je hebt een zebrapad op 50 meter van waar jij je bevindt. Je ziet dat jeff seid wil gaan oversteken. Stelling: Wat doe jij? a. schakel 1 versnelling terug om vervolgens gas bij te geven tot je een doffe klap hoort! b. zie antwoord a! c. zie antwoord a!

Echt bizar hoe geil hij van zichzelf is.. altijd in het middelpunt van belangstelling willen staan.
Dat interview na zn procard overwinning..wat een kankerknuppel is hij.
Scenario: je rijd in een auto door de bebouwde kom en je hebt een zebrapad op 50 meter van waar jij je bevindt. Je ziet dat jeff seid wil gaan oversteken. Stelling: Wat doe jij? a. schakel 1 versnelling terug om vervolgens gas bij te geven tot je een doffe klap hoort! b. zie antwoord a! c. zie antwoord a!

strong jelly spotted

bizarre video!

Veel jaloezie itt... Hij staat gewoon een stuk verder dan jullie (en ik). Geen reden om te haten. ;)
En zeggen dat hij zich als een fl**ker gedraagt is ook belachelijk. Bodybuilding is de meest homocoïtusuele sport sinds het naakt worstelen van de Grieken.

Not hating, just stating facts. :)

Veel jaloezie itt... Hij staat gewoon een stuk verder dan jullie (en ik). Geen reden om te haten. ;)
En zeggen dat hij zich als een fl**ker gedraagt is ook belachelijk. Bodybuilding is de meest homocoïtusuele sport sinds het naakt worstelen van de Grieken.

Not hating, just stating facts. :)
Attentionwhoren blijft attentionwhoren, ongeacht status, sport of afkomst.

Zou Jeff ook constant in de spiegel kijken? Denk het wel :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_lqr61rZveV1qh4ri5o1_500.gif

Ik wil er het fijne van weten. Hij heeft nu zen IFBB pro card, maar heeft de IFBB er nu een male physique divisie bij of is het echt de bedoeling dat hij nu de bodybuilding toer op gaat ? In dat laatste geval, alle respect. Natuurlijk spuit hij. ZIjn fysiek is nog net natuurlijk haalbaar, maar echt niet op 17-18 jarige leeftijd. Maar als zijn doel is om echt pro bodybuilder te worden, dan kun je hem dat nauwelijks kwaad nemen.

Zoals fitness athleten gaan zit hij inderdaad pal op die fysiek (zijn allemaal 180-185 cm en 90-93 kg), al klopt er wel een en ander niet : hij zou zogezegd 18 inch arms hebben, makkelijk anderhalve inch groter dan het gemiddelde, ondanks voor de rest zelfde stats. Dus ofwel heeft hij echt kleine benen, ofwel is dat gewoon geen waar.

En ja het is een ettertje, maar goed, dat laten we dan even terzijde.

Wat een bump van mij zeg haha :D We gaan weer vrolijk verder zie ik

Ik wil er het fijne van weten. Hij heeft nu zen IFBB pro card, maar heeft de IFBB er nu een male physique divisie bij of is het echt de bedoeling dat hij nu de bodybuilding toer op gaat ? In dat laatste geval, alle respect. Natuurlijk spuit hij. ZIjn fysiek is nog net natuurlijk haalbaar, maar echt niet op 17-18 jarige leeftijd. Maar als zijn doel is om echt pro bodybuilder te worden, dan kun je hem dat nauwelijks kwaad nemen.

Zoals fitness athleten gaan zit hij inderdaad pal op die fysiek (zijn allemaal 180-185 cm en 90-93 kg), al klopt er wel een en ander niet : hij zou zogezegd 18 inch arms hebben, makkelijk anderhalve inch groter dan het gemiddelde, ondanks voor de rest zelfde stats. Dus ofwel heeft hij echt kleine benen, ofwel is dat gewoon geen waar.

En ja het is een ettertje, maar goed, dat laten we dan even terzijde.
Maar als hij in de physique wilt behoren mag dat niet?

Terug
Naar boven