XXL Nutrition

Jeff seid ifbb pro winnaar?

Dit. Maar reken maar dat daar zwaar gejuiced wordt! Vooral door lui die meer aanleg hebben om marathons te lopen:rolleyes:

Zeker weten, zoals ik al vaker aangaf, tegenwoordig is het mode dat ventjes de helft van die size al aan de juice zitten, en voor enkele van die mannen die het hele jaar door droog staan weet je ook wel dat dat niet lukt EN tegelijkertijd massa behouden zonder iets te nemen.

Als je dit doet op die leeftijd echter, zeker naar analogie met zyzz, dan weet je dat er wel wat meer achter zit dan een kuurtje anavar of winny om massa te houden. Iets wat ik hem minder kwalijk zou nemen als hij echt het doel heeft ver te geraken als bodybuilder.

Het hele imago van physique draait er net om de "natuurlijke" tegenhanger te zijn voor bodybuilden ...

Is dat de visie van u of van de organisator's , want als dat laatste zo is hebben ze dat mooi verknald met zijn allen.

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 14:27 ----------

Zeker weten, zoals ik al vaker aangaf, tegenwoordig is het mode dat ventjes de helft van die size al aan de juice zitten, en voor enkele van die mannen die het hele jaar door droog staan weet je ook wel dat dat niet lukt EN tegelijkertijd massa behouden zonder iets te nemen.

Als je dit doet op die leeftijd echter, zeker naar analogie met zyzz, dan weet je dat er wel wat meer achter zit dan een kuurtje anavar of winny om massa te houden. Iets wat ik hem minder kwalijk zou nemen als hij echt het doel heeft ver te geraken als bodybuilder.

De atleten gebruiken winstrol year round om hard/laag bf te blijven voor het modellen werk , heeft puur te maken dat dit een vereiste is.

Echt bizar hoe geil hij van zichzelf is.. altijd in het middelpunt van belangstelling willen staan.
Dat interview na zn procard overwinning..wat een kankerknuppel is hij.
Scenario: je rijd in een auto door de bebouwde kom en je hebt een zebrapad op 50 meter van waar jij je bevindt. Je ziet dat jeff seid wil gaan oversteken. Stelling: Wat doe jij? a. schakel 1 versnelling terug om vervolgens gas bij te geven tot je een doffe klap hoort! b. zie antwoord a! c. zie antwoord a!

hahaha ik zou het hele rijtje af gaan!

+ hij blijft een k*tkop ebben als hij die blik en die tong eruit niet snel af leert... voordat
ie normaal motiverend leert lullen zal ik hem niet respecteren, en door
hoe hij zich al heeft gedragen nooit zoveel als wanneer ie
gelijk normaal had gedaan.... eensch?!

check dat filmpje van die asian die mensen hier vaak ook als
mafkees bestempelen, wat ie ook is... maar
een stuk slimmer en grappiger dan jyzz of seizzd

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 14:34 ----------

die laatste 2 weten nog niet welke kant
ze op willen met hun nu al dramatische imago

Laatst bewerkt:
Zo verkopen ze het toch ...

Winstrol year round zou je lever al behoorlijk vernken na een maand of 3 denk ik ...
Ja maar bij wijzen va bedoel ik.
Ze hebben nooit een echte off season , constant er goed uitzien voor werkt en pieken voor een wedstrijd.

Eigenlijk een klassen voor mensen zonder ambities om groot te worden en op een vast niveau willen blijven qua massa.

Mijn punt echter was dat er in deze klasse evenveel wordt gebruikt als in welke andere klassen dan ook.

Ik wil er het fijne van weten. Hij heeft nu zen IFBB pro card, maar heeft de IFBB er nu een male physique divisie bij of is het echt de bedoeling dat hij nu de bodybuilding toer op gaat ? In dat laatste geval, alle respect. Natuurlijk spuit hij. ZIjn fysiek is nog net natuurlijk haalbaar, maar echt niet op 17-18 jarige leeftijd. Maar als zijn doel is om echt pro bodybuilder te worden, dan kun je hem dat nauwelijks kwaad nemen.

Zoals fitness athleten gaan zit hij inderdaad pal op die fysiek (zijn allemaal 180-185 cm en 90-93 kg), al klopt er wel een en ander niet : hij zou zogezegd 18 inch arms hebben, makkelijk anderhalve inch groter dan het gemiddelde, ondanks voor de rest zelfde stats. Dus ofwel heeft hij echt kleine benen, ofwel is dat gewoon geen waar.

En ja het is een ettertje, maar goed, dat laten we dan even terzijde.
hij gaat de Olympia mens physique doen. Lijkt me niet dat hij ooit over gaat stappen naar BB

hij gaat de Olympia mens physique doen. Lijkt me niet dat hij ooit over gaat stappen naar BB

Ok, ja, dan vind ik er niet zoveel aan :p

Ja maar bij wijzen va bedoel ik.
Ze hebben nooit een echte off season , constant er goed uitzien voor werkt en pieken voor een wedstrijd.

Eigenlijk een klassen voor mensen zonder ambities om groot te worden en op een vast niveau willen blijven qua massa.

Mijn punt echter was dat er in deze klasse evenveel wordt gebruikt als in welke andere klassen dan ook.

Ik laat me voorlopig nog in de waan dat er ook zijn die het natuurlijk doen, en dat het merendeel tenminste clean is op de wedstrijd (de zogenaamde offseason users). Maar goed ik doe men eerste wedstrijd in die klasse in november, mss dat ik daarna mijn mening moet herzien :p

Prima esthetisch fysiek!

Ok, ja, dan vind ik er niet zoveel aan :p

Ik laat me voorlopig nog in de waan dat er ook zijn die het natuurlijk doen, en dat het merendeel tenminste clean is op de wedstrijd (de zogenaamde offseason users). Maar goed ik doe men eerste wedstrijd in die klasse in november, mss dat ik daarna mijn mening moet herzien :p

Ja las het.
Was overtuigt dat je in die waan inderdaad blijft.
Maar waar ik over sprak was puur op IFBB pro vlak / top amateurs
In Nederlandse amateur competitie zal daar niet echt heavy abuse / diuretics aanwezig zijn.
Hoop ik tenminste voor je, ga je het op gear doen of?

kunnen mensen dat hele filmpje kijken? ik trek het niet meer (misschien later)
Goeie lichamen but burn mother****ers!

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:12 ----------

deed ik maar meer moeders

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:13 ----------

in europa trouwens? zullen we ze opzoeken? enige wat die gasten
kunnen is posen!

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:14 ----------

en ga maar verdedigen door te zeggeen dat ze posen
OM DETAILS TE ZIEN EN SLECHTE PUNTEN TE ZIEN!!!
SURE DUDES!

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:14 ----------

kijk die rij 4fags
2 zeker g4players

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:15 ----------

Mejelly

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sowieso genetics!

Trek dit door en over 4 jaar staat 'ie op de Olympia :P

op zijn 16e toonde die wel buffer dan op zijn 17e toch weegt tie 5 lbs minder

die laatste (18 y.o.) foto is sowieso gesoept :roflol:

133%20Jeff%20Seid_1.jpg