MuscleMeat

Jeffrey Latour

Top log! Ik sta op dit moment ook rond de 24% met 113 kilo en wil ook naar de 10%, dit is dus een mooie motivatie.

Ben net terug van Mike. Ik zou vanochtend even een bakkie koffie halen maar belde van te voren op om te zeggen we gaan meteen maar ff wegen en meten in de ochtend. Uh ok?
Op de weegschaal staan en niets afgevallen? Opnieuw erop en klopte idd, ha ha. 142kg. Nu maar hopen dat we gezakt zijn in vetpercentage. Het oog zegt van wel dus dan zit het meestal wel goed of ik heb een bril nodig.
Idd de ogen doen het nog goed want de afgelopen 6 dagen toch weer 0,5% eraf.
Yes yes, mooi op schema

helemaal toppie...gaat lekker zo te zien...op naar die wedstrijd :)

Ik woog vorig jaar soft 113kg, heb nu al meer strepen dan de wedstrijd dag zelf, ha ha. Maar 15kg als ondergrens erbij is zeker realistisch.

Haha, belachelijke progressie. Waar is de grens :eek: Wat is jouw grens eigenlijk. Straks sta je volgend jaar op 160kg :D
Btw, je hebt nog niet zoveel trainingsjaren erop zitten toch?

• Topic Starter Topic Starter
Haha, belachelijke progressie. Waar is de grens :eek: Wat is jouw grens eigenlijk. Straks sta je volgend jaar op 160kg :D
Btw, je hebt nog niet zoveel trainingsjaren erop zitten toch?

Nou ik moet zeggen dat dit gewicht nu ook wel achterlijk hoog is in mijn ogen. Dit had ik niet durven dromen. :o
Ben me in 2005 pas echt gaan verdiepen en gaan trainen mbt bodybuilding. Daarvoor lopen aankloten, het bekende verhaal van velen zeg maar.....
Bedankt voor je reactie;)

Woog je ook rond de 113 toen ik je tegenkwam op de ybf?? Want toen vond ik je al belachelijk groot.

ben nu onderhand wel benieuwd naar je want de progressie die jij geboekt hebt dit jaar heeft nog niemand gedaan volgens mij gister met je grote concurent getraind is ook een beest met strepen waar ik jaloers op ben ben echt benieuwd wie er gaat winnen van jullie

ben nu onderhand wel benieuwd naar je want de progressie die jij geboekt hebt dit jaar heeft nog niemand gedaan volgens mij gister met je grote concurent getraind is ook een beest met strepen waar ik jaloers op ben ben echt benieuwd wie er gaat winnen van jullie

Ja ik ben echt enorm vooruit gegaan. Ik weet niet of de progressie die ik dit jaar behaald heb eerder geboekt is maar het is wel veel.
Ondanks het vele cardio werk en zeer weinig kh blijf ik op gewicht. Afgelopen week zelfs niets ingeleverd.
Ik ben ook erg benieuwd naar hem, zal een mooie strijd worden.

Ik ben onder de indruk van wat ik hier allemaal lees.
Op de eerste pagina las ik 147kg by 8,6% en misschien is dat 'vet' voor een BB'er maar man man man, wat een REUS;)
Heb je gallerij even bekeken maar zag nergens een Genetic Freak zoals je er uit moet zien, dus kan het zijn dat je geen huidige foto's hebt?

Heb respect voor de toewijding en de discipline die een noodzaak is om met zoveel toewijding naar een wedstrijd te leven.
Ik doe zelf geen BB maar bovengenoemde elementen komen voor bij elke sporter die zijn grenzen wilt verleggen.

Mensen zullen jou wel vaker vragen naar het mogelijke gebruik van verboden middelen, wat vind je daar eigenlijk van als naturel? De paar keer dat het mij gevraagd is was ik aan de ene kant verbaasd en aan de andere kant maakte ik er een compliment van want mensen dachten blijkbaar dat mijn progressie niet zonder hulpmiddelen haalbaar was.

Je hebt natuurlijk wel met concurrenten te maken die 'snoepen' en kan me voorstellen dat je dat oneerlijk vindt of een mening over hebt?
Nou REUS, blijf lekker doorgaan en ben benieuwd naar jouw progressie en de foto's die vast en zeker zullen volgen.

Dank je wel voor je mooie complimenten. Maar ik doe het niet allemaal op pindakaas en melk hoor:p
Super brinta is ook een grote stap voorwaarts:D

lol! :D :D

In havermout zitten toch betere koolhydraten?

Terug
Naar boven