XXL Nutrition

Jeffrey Latour

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag een hoge dag kh. Heerlijk ff opladen zo. Kan het goed gebruiken want vanavond een zware training voor de boeg. Schouders armen in super set sT dus zal weer worden afgeknepen.

Maandag had ik benen gedaan super set sT ook en had gisteren vreselijke spierpijn, maar vandaag is het helemaal abnormaal. Bij het traplopen wordt ik gewoon misselijk van de pijn. Ongelooflijk! ha ha

Ongekend, ik heb zonet je gallery even bekeken, niets dan respect voor wat je bereikt heb in eerste instantie dat je van 24 % vet naar 5 % vet bent gegaan (ik ben eigenlijk al jaren bezig om steeds dat rottige vet rond mijn middel weg te krijgen en eens een keer onder een goede 10 % te komen), en in de tweede plaats dat je van 105 kg. met 5 % vet nu op 142 kg. staat met 7,1 %. Ben ook net als velen erg benieuwd naar je nieuwe pics.

Succes verder met alles, gaat zeker goed komen; is in mijn ogen al goed.

Ongekend, ik heb zonet je gallery even bekeken, niets dan respect voor wat je bereikt heb in eerste instantie dat je van 24 % vet naar 5 % vet bent gegaan (ik ben eigenlijk al jaren bezig om steeds dat rottige vet rond mijn middel weg te krijgen en eens een keer onder een goede 10 % te komen), en in de tweede plaats dat je van 105 kg. met 5 % vet nu op 142 kg. staat met 7,1 %. Ben ook net als velen erg benieuwd naar je nieuwe pics.

Succes verder met alles, gaat zeker goed komen; is in mijn ogen al goed.

Heel erg bedankt voor je mooie woorden.

gruwelijk zeg, 142kg met 7.2%. Gedachten aan RUHL schieten me te binnen.

Ben net terug van Mike. Ik zou vanochtend even een bakkie koffie halen maar belde van te voren op om te zeggen we gaan meteen maar ff wegen en meten in de ochtend. Uh ok?
Op de weegschaal staan en niets afgevallen? Opnieuw erop en klopte idd, ha ha. 142kg. Nu maar hopen dat we gezakt zijn in vetpercentage. Het oog zegt van wel dus dan zit het meestal wel goed of ik heb een bril nodig.
Idd de ogen doen het nog goed want de afgelopen 6 dagen toch weer 0,5% eraf.
Yes yes, mooi op schema

loopt lekker! :thumbs:

dan ben je dadelijk als ik me niet vergis dik 25 kg aangekomen aan spiermassa dan doen wij denk iets verkeerd

dan ben je dadelijk als ik me niet vergis dik 25 kg aangekomen aan spiermassa dan doen wij denk iets verkeerd

Ik woog vorig jaar soft 113kg, heb nu al meer strepen dan de wedstrijd dag zelf, ha ha. Maar 15kg als ondergrens erbij is zeker realistisch.

dan heeft mike en jij jullie huiswerk goed gemaakt netje jonge

dan heeft mike en jij jullie huiswerk goed gemaakt netje jonge

Dank je wel. We hebben geleerd van de vorige keer en het hele jaar aan massa gewerkt zonder het vetpercentage hoog op te hebben laten lopen. Hield wel veel vocht vast maar dat is hetgeen dat ik heb verloren de afgelopen weken tijdens het strenge dieet.

Vandaag nog iets lekkers eten Jeffrey ?:meal:...of zit dat er niet in:D.

Hey Jeff gaat lekker staat er goed bij op de wedstrijd!!
Toppie man!!

ik gun je de 1e plek :D

142 bij laag vet is wel woest man..

Ik zeg..GO PRO!!

post eens een keer wat foto's van hoe je er nu bij staat aub, ik ben benieuwd
succes verder

Terug
Naar boven