XXL Nutrition

Jeffrey Latour

Waarom quote je die foto?

En zonde van het resultaat Reus, jammer dat er op diverse fora zo kinderachtig mee om wordt gegaan.

Waarom quote je die foto?

En zonde van het resultaat Reus, jammer dat er op diverse fora zo kinderachtig mee om wordt gegaan.

wat verwacht je als je jezelf zo hyped??
maar is wel jammer van zn shape!!
Alleen komt hij in 2 weken tijd wel in de juiste shape?

Als dat vocht weg trekt zal hij iig al veel groter / massiever ogen.

Kun je geen pics maken van nu? Gewoon thuis, nu je er weer goed vol bij staat?

Had er idd veel meer van verwacht. Schrik er zelfs een beetje van.

Maar goed, op naar de volgende wedstrijd. Kan niet altijd feest zijn!

wat verwacht je als je jezelf zo hyped??
maar is wel jammer van zn shape!!
Alleen komt hij in 2 weken tijd wel in de juiste shape?
Het wat 'arrogante' siert bepaalde mensen wel als je een beetje het bb-wereldje volgt.
Toch is het nog geen reden om iemand totaal af te branden, ermee confronteren kan imo prima maar de wijze waarop stond ik nogal van te kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Als dat vocht weg trekt zal hij iig al veel groter / massiever ogen.

Dat is idd het grote probleem. Je toont zo wezelijk anders met vocht onder de huid. Het is niet normaal. We waren er totaal ziek van! Maar ja niet bij de pakken neer gaan zitten. We gooien het nu met depleten en laden op een totaal andere boeg en hopen dat dit wel juist uitpakt. Gewoon vertrouwen blijven houden en dan opnieuw laten zien.
Over de zogenaamde hype gesproken. Ja enerzijds denk ik nu van had ik maar wat foto's gepost toen anderzijds is het zo dat er dan weer bijv. wordt gezegd dat ik de druk niet aan zou kunnen or whatever. Het zal nooit goed zijn voor een ieder en dat zal ook altijd zo blijven. Het is in ieder geval nooit de bedoeling geweest om een hype te creéren van deze orde.
Ik ga foto's maken vlak voor de wedstrijd om te laten zien dat het dus ook anders kan en dan hopen dat het de wedstrijd dag ook goed is of zelfs nog beter. Bedankt iedereen in ieder geval voor de berichtjes.

Dit is trouwens wel een hele slechte foto moet ik zeggen, ha ha.
Niet de foto opzich maar de houding/pose;)

Sommige dingen heb je ook niet in de hand. Ik vind stress vaak een beter oorzaak dan carbs voor het vasthouden van vocht.

Maar ik maak me geen zorgen. Komt wel goed met Reus. :thumbs:

He buddy,

What ever happens, we maken er een top dag van en gaan volop genieten.
En we hebben al afgesproken dat we naar de wedstrijd lekker uitgebreid gaan wokken:D

waar zijn de rest van de foto's? kwil ze wel eens met eigen ogen zien

jammer man, succes op de volgende show, en houdt je kop omhoog wat er ook gebeurt

Bedankt. Doen we zeker;)

Hey Jeffrey hoe gaat het?
Ik ben er zondag bij in Schiedam in ieder geval succes en laat ze maar je goede shape zien.

klote voor je man. Ik heb zelf altijd de indruk dat mensen zich te druk maken op het laatst en nog dingen veranderen. Als je er goed bij staat een dag eerder dan moet je niets veranderen en lekker door eten en ook drinken tot je op moet. In ieder geval is dat mijn ervaring.

klote voor je man. Ik heb zelf altijd de indruk dat mensen zich te druk maken op het laatst en nog dingen veranderen. Als je er goed bij staat een dag eerder dan moet je niets veranderen en lekker door eten en ook drinken tot je op moet. In ieder geval is dat mijn ervaring.

Ja exact. We gaan ook gewoon lekker dooreten etc. Moet goedkomen nu. Thanks.

Deze keer wel knallend opkomen he!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven