XXL Nutrition

Jeffrey Latour

zeer jammer :(
nouja, leuke wildcard en hop naar het NK!

Zo zie je maar weer dat je je eigen lichaam steeds beter leert kennen :thumbs:

succes op NK!

oef!beetje anti-climax...post anders nu es wat foto's van hoe je der nu bij staat?je zei nu wel gestreept etc.

vocht kan je shape verknallen.. maar je moet wel blijven eten dan trekt het vocht onder de huid vandaan naar de darmen. Je bent lang dat is zo i zo een lastige start, die mannen die kleiner zijn hebben een voordeel dat ze er eerder boller uit zien...

Kijken op de NK henry.. maar dat vallen er meestal nog een paar goede atleten uit de boom.. succes!

Jammer dat er net iets in de berekening mis is gegaan en je zo afhankelijk bent van die paar minuten op het podium. Deze ervaring heb je mee gepakt, op de Holland zetten we de lijn naar boven in Jeffery;).
Nogmaals klasse toewijding kerel:cool:.

vocht kan je shape verknallen.. maar je moet wel blijven eten dan trekt het vocht onder de huid vandaan naar de darmen. Je bent lang dat is zo i zo een lastige start, die mannen die kleiner zijn hebben een voordeel dat ze er eerder boller uit zien...

Kijken op de NK henry.. maar dat vallen er meestal nog een paar goede atleten uit de boom.. succes!

dat laatste zinnetje snap ik niet met mijn naam

Zijn er ergens fotos te bezichtigen?

Vind het beetje jammer dat er nog geen foto's staan. Ik begrijp goed dat het een grote teleurstelling voor je moet zijn. Maarja het is geweest en je kan er niks meer aan veranderen, alleen maar van proberen te leren.

Jammer Jeffrey,

Volgende Wedstrijd beter.

In 2 weken kan veel gebeuren he dus het NK is nog niet verloren,er is duidelijk iets goed misgegaan de laatste dagen want als je niet op schema lag zou er niet zo'n hype rond geweest zijn de laatste weken...!
Zijn er geen foto's van een week voor de hercules ofzo,dan zien we meteen hoe je er dan bijstond ?

jammer maar het kan ook wel goed zijn zo een fout want die zou je dan niet snel weer maken. Laat wat zien op het NK grote REUS

Zonde man! hoop dat je op het Nk kan laten zien wat je waard bent!

Jammer kerel. Op de NK dus knallen nu!

We want pics ben geen lid van andere fora

Komen er nog een x foto's?

Dat zuigt monkey balls. Klote dat 45 je wedstrijd kan verkloten. hopelijk kan je knallen op het NK.

fotossss!!!
AUB :)

34xn79h.jpg

Terug
Naar boven